Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
potvolkoffie, RELAX!!!!
Moderator: moderatorteam
- monky555
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Peludo Iza & American staffordshire terriër Lila.
- Aantal honden: 3
Re: potvolkoffie, RELAX!!!!
Als een Dogo Canario dat kan dan kan relax dat ook, toen ik op Viva paste stond ze ook geregeld boven, gek werd ik ervan
ze hoefde alleen niet terug want wij hadden zo'n trap van de slaapkamer naar de woonkamer, en wij gingen dus altijd via het trappenhuis met de honden naar de slaapkamer en omgekeerd, alleen Viva dus niet 

R.I.P. Lieve Monky (AST), 09-07-2000 / 17-11-2011
R.I.P. Lieve Sara (GR), 03-11-2000 / 09-01-2012
R.I.P. Lieve Amy (AST), 18-08-2004 / 18-06-2014
R.I.P. Lieve Rio (RWx), 25-05-2009 / 14-08-2014
- luna2906
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising mechelse herder x collie
- Aantal honden: 1
Lieve, lieve Relax,
Ik zou het waarderen als jij je baasje niet meer zulke grijze haren bezorgd. Daarbij heeft ze mij beloofd dat ik mag komen puppy-knuffelen en ik zou er nogal van balen als je mij dat door de neus boort
Dus, een "vriendelijk" verzoek van mijn kant: gelieve niet nogmaals dergelijke truukjes uit te halen, want dan kom ik je persoonlijk vastbinden.
Dus.
Ik zou het waarderen als jij je baasje niet meer zulke grijze haren bezorgd. Daarbij heeft ze mij beloofd dat ik mag komen puppy-knuffelen en ik zou er nogal van balen als je mij dat door de neus boort
Dus.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
ow ik zie dat ik t al wel gelezen had
Maar daar staat wel een reu zeg... prachtig!! 

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Ik vind het vooral knap dat jij je bedacht dat je haar niet moest vragen terug te gaan. Ik ben zelf meer type om dat wel te doen en me dán pas te bedenken dat dat niet handig was
Gelukkig is het goed gekomen en krijgen we dus heul veul puppenfoto's van Relaxkinders
Gelukkig is het goed gekomen en krijgen we dus heul veul puppenfoto's van Relaxkinders

-
chrico
- Zeer actief
Vastketenen die hap
wat een debiel 
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Nou en?Inge O schreef:wordt een beetje moeilijk gezien ze daar overdag wonenranetje schreef: Volgende keer de hond buiten en de deur op slot.
Je zit toch niet de hele dag op zolder
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
UiteraardInge O schreef:oh alleen als ik op zolder ga bedoel jeranetje schreef:Nou en?Inge O schreef:wordt een beetje moeilijk gezien ze daar overdag wonenranetje schreef: Volgende keer de hond buiten en de deur op slot.
Je zit toch niet de hele dag op zolder?
-
ZorroMax
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bulldog
Ik had zulke trappen in mijn vorige huis (dijkhuisje). Vandaar dat ik ook zelf geen hond had. Tijdens een logeerpartij heb ik wel eens een poging gedaan om mijn hond mee naar beneden te nemen. Hij deed dat niet! Hij peinsde er niet over.... Een boxer van een vriendin wandelde wel op haar gemakje naar beneden.
Rare meid, die Relax!
Rare meid, die Relax!
-
kiki78
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): cairn terrier en schafpudel
Ik ken het gevoel. Van de zomer in Duitsland vond Dieber het grappig om terwijl ik boven op een wild uitkijkpunt stond via de ladder ook naar boven te komen.
En dan een ladder met van die dunnen houten spijlen. Mijn vriend is heel snel naar beneden geklommen om haar op 2 meter hoogte uit de ladder te vissen.
Als ik naast een boom sta met laag hangende takken springt ze ook rustig op een tak met een doorsnee van 10 cm om daar op te gaan liggen. Ze heeft het volste vertrouwen dat ik haar wel vang als het mis gaat.
Zouden Relax en Dieber ergens familie van elkaar zijn?
En dan een ladder met van die dunnen houten spijlen. Mijn vriend is heel snel naar beneden geklommen om haar op 2 meter hoogte uit de ladder te vissen.
Als ik naast een boom sta met laag hangende takken springt ze ook rustig op een tak met een doorsnee van 10 cm om daar op te gaan liggen. Ze heeft het volste vertrouwen dat ik haar wel vang als het mis gaat.
Zouden Relax en Dieber ergens familie van elkaar zijn?

- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Contacteer:
Mooie man, die verloofde. Relax wilde je vast op zolder helpen zoeken naar alle puppy spullen want ze id VLIEFT! 
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
- Aantal honden: 2
Gelukkig is het goed afgelopen.
Mijn bordeauxdog is ook eens achter mij aan naar boven gegaan, het was een heel karwei om haar weer heelhuids beneden te krijgen. De trap op is veel makkelijker voor een grote hond als er weer af.
Een traphekje een idee?
Mijn bordeauxdog is ook eens achter mij aan naar boven gegaan, het was een heel karwei om haar weer heelhuids beneden te krijgen. De trap op is veel makkelijker voor een grote hond als er weer af.
Een traphekje een idee?
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
- Joy C
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Oeps! Die Relax toch. haha.
En wat een mooie verloofde heeft ze!
En wat een mooie verloofde heeft ze!
Groetjes Joyce
† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

† Nick 16.08.1999 - 22.01.2009
† Terry 16.07.1998 - 09.01.2012

- h a n s
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastin Espanol
Mwah, valt nog wel mee vind ik. Hier ook zo'n trap naar de zolder en toen ik laatst boven bezig was stonden er ook ineens twee vrolijke viervoeters naast me.
En heb toen ook hetzelfde gedaan als jij: achterstevoren van de trap en de hond bij de kop met twee handen vastgehouden en stapje voor stapje achteruit.
Ik weet niet of je wel eens met de boot naar Ameland ben geweest, maar op de veerboot zijn ook van die leuke trapjes.
Omdat die trappen open zijn probeerde Manolo elke keer zijn kop tussen de treden te steken wat natuurlijk voor geen meter lukte met die dikke kop van 'm.
En heb toen ook hetzelfde gedaan als jij: achterstevoren van de trap en de hond bij de kop met twee handen vastgehouden en stapje voor stapje achteruit.
Ik weet niet of je wel eens met de boot naar Ameland ben geweest, maar op de veerboot zijn ook van die leuke trapjes.
Omdat die trappen open zijn probeerde Manolo elke keer zijn kop tussen de treden te steken wat natuurlijk voor geen meter lukte met die dikke kop van 'm.
- fenneke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): zwitserse witte herder en nu hûn