Ik wil aantonen dat dit ZO simpel is om te zien dat het feit dat een fokker dat niet ziet nogal veelzeggend is. En omdat google en ik niet lekker samenwerken heb ik jullie even om hulp gevraagd.
Het is voor mij onbegrijpelijk hoeveel mensen er verder uit die hoek ook nog instemmend knikken "het kan geen kwaad daar een pup te kopen"... het herinnert mij eraan dat dat wat voor ons gesneden koek is, zeker NIET gesneden is voor de gewone man die alleen maar een leuke pup wil.
Dat is en blijft voor mij onbegrijpelijk maar misschien moeten we ons wat vaker realiseren dat wij "in deze wereld" zitten en dat wij een schat aan kennis hierover hebben. DAt wat voor ons vanzelfsprekend is om te doen of na te laten is dat voor anderen zeker niet. Er wacht ons nog een mooie taak... maar poeh...
Ik hoop dat ik de mensen kan overtuigen.
Suzanne
Corneliana schreef:ik snap niet waarom je de foto's wil geven.~Suzanne~ schreef:Lui, ik snap het, ik ben net zo verbaasd
Daarom zeg ik ook tegen die mensen "niet kopen".. het gaat gelukkig maar om een herder en ik heb de stellige indruk dat de potentiele kopers niet geheel beseffen... maar goed
Aan de andere kant is het wel zo dat de potentiele pupkopers toch dingen willen weten dus ik hoop er het beste van.
Suzanne
dan werk je het toch in de hand?
evengoed zullen ze er wel aankomen hoor, maar dan heb jij er niet aan meegewerkt
je kan ze dan ook nog even onder de neus wrijven waarom je dat niet doet.