toots schreef:Ik vond het met Toots ook dood eng.
Gelukkig maar 1 pootje en hopen dat het daarbij blijft. Ik weet ook niet of ik bij een tweede pootje dit wel zou willen laten doen. Maarja als iets moet dan verleg je grenzen.
Heel veel sterkte voor je hondje.
Zie dyslectie aub niet aan voor domheid.
Ik heb het ook. En weet je ben daardoor zo vaak voor dom uitgemaakt door de grootste ezels die er bestaan.
Laat die mij maar dom vinden hoor
O ja ik wandel wel veel met Toots ondaks Pathella graad 1 bij zijn tweede pootje. Het doet hem veel goed. Als ik een tijdje minder gelopen heb dan zie ik zijn lopen achteruit gaan.
Hoiii Jolanda weet je als ik goed me best doe lukt het wel maar dan ben ik drie uur verder hahahahhaa
ben het zooooo met je eens laat ze me dan maar dom vinden maar Corneliana schreef het heel goed het heeft niks met inteligentie te maken
Het hoefd inderdaad bij graat 1 niet altijd nee en wandelen kan ook goed zijn vooral heuveltjes op en af voor de spieren op te bouwen en over een bepaalde voeding voor als ze nog jong zijn heb ik hier ook ergens gelezen
Maar Tarzan is al 7 kwam er vorig jaar pas achter helaas had er nog nooit van gehoord en de arts zij als hij teveel atrose had hij hem niet eens meer zou
opareren gelukkig door het vele wandelen heeft hij niks aan atrose en ja wat doe je dan heb er echt paar dagen over na gedacht
maar kwam tot de conclucie ik had geen keuze mijn vriend moet wel pijnloos oud kunnen worden en niet als hij straks 10 is niet meer kan lopen
zijn schijven zijn echt helemaal weg dus zie het voor me met 10 jaar en nog vol leven maar je knieen zijn kapot en dan is opareren ook beetje moeilijker
Dus eerst die ene been gedaan vorig jaar hebben ze zijn spieren helemaal verlecht en schroeven er bij gezet eigelijk een nieuwe knie gemaakt
heel kundig dat dat kon wist ik dus ook niet echt wel dom hahahahhahahaha
En nu ja nu maandag jaar later de andere maar ben er zeker van dat ik over paar jaar eigelijk nu wel al een beetje heel blij ga zijn dat hij nog gewoon lekker
rond rent als er geen andere gekke dingen gebeuren nartuurlijk in dit leven weet je dat maar nooit
jullie reacties doen erg goed en zeker tot Maandag
veel groetjes inge
Ps heb zo ook de pech dat Happy aan 1 been graat 1 heeft ga ik ook niet doen zo ook omdat hij dus bijna niet meer uit de narcose kwam
vorig jaar nadat ik zijn gebit had laten helpen was echt heeeeeel eng een alegiese reactie had hij dus met Happy doe ik wel rustiger
omdat ik soms denk dat Tarzan zijn schijven sneller versleten zijn juist door het wandelen wandelde echt heel veel Tarzan houd er van
maar Happy niet zo dus doen we gewoon rustig aan maar helaas geen nieuwe knieen voor Happy die draag ik dan wel tot het eind
wel erg dat dat zo veel gebeurt bij de kruisingen echt zo gek nooit hoorde ik iemand hier over nu spreek ik regelmatig mensen vooral de Jack russels
die hebben het ook erg veel maar de Amerikaanse buldog ook hier verder op woond 1 die gaat ook maandag nou dat is me toch ook afzien 12 kilo optillen hahhahaha