Een paar straten verder woont een Dobermann. Niet het meest sociale hondje op deze wereld, mar buiten dat hij al 2 keer me de stuipen op het lijf gejaagd heeft door als een stoomwals de hoek om te komen rennen en op Bonnie af te stormen, die ik nog net naar binnen kon schuiven, is er niks mis met het dier.
Bonnie en ik gingen net lekker wandelen.
Toen we langs het huis van de Dober kwamen, ging toevallig net de deur open en kwam hij de deur uitstormen. Eigenaar er op z'n gemak achteraan: "Hij doet niks, hij heeft z'n muilkorf om!"
Ik had inmiddels Bonnie tussen mn benen staan, om zoveel mogelijk haar kwetsbare rug te beschermen. (optillen had weinig nu, Dober is bijna even groot als ik..
Ik vroeg toch maar of hij hem even bij zich wil halen, hij kan wel niks doen met die muilkorf, maar dat gegrom en gebeuk tegen me aan ben ik niet zo blij mee, mijn hondje is al oud, en als er zo'n stoomwals op klapt, weet ik niet hoe haar rug er uit komt.
Antwoord;"Ja. dat is niet mijn probleem. met een kwetsbare oude hond die niks kan hebben moet je niet op straat komen. daar heb je een tuin voor. "
Dober werd in de auto getrokken en we zijn maar verder gelopen...
Maar even dat jullie het weten!
Idioot.

Bonnie 09-05-'99 ~ 06-09-'15