Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Operatie uitstellen?
Moderator: moderatorteam
- yuki
- Zeer actief
Re: Operatie uitstellen?
edit: reactie achterhaald, hond is al geopereerd 
Laatst gewijzigd door yuki op 16 feb 2013 00:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Ik lees dit hele topic nu pas, en dat is maar goed ook, want ik wou eigenlijk al los gaan op de eerste pagina.
Maar toen zag ik een reactie van Rene, dus vandaar dat ik naar de datum keek. Anders had ik iets heel ongepasts gepost waarschijnlijk.
Gelukkig heb je je hond laten opereren.
Ben wel oprecht benieuwd hoe het nu, op de dag van vandaag, gaat.
Ik heb geen ervaring hier mee.
Maar toen zag ik een reactie van Rene, dus vandaar dat ik naar de datum keek. Anders had ik iets heel ongepasts gepost waarschijnlijk.
Gelukkig heb je je hond laten opereren.
Ik heb geen ervaring hier mee.
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
Ja dan zou ik hem wel laten castreren inderdaad.Cleva schreef:Mijn Hein had ook een huppeltje maar dat is weggegaan.
Waarschijnlijk was het er niet eens maar was hij gewoon niet gewend om in de drek te lopen.
Ze hadden er de laatste tijd niet zoveel aan gedaan en het is zijn eerste natte seizoen.
Maar ik heb er dus wel over nagedacht en ik had hem niet laten opereren.
Het middel is erger dan de kwaal als het geen totaal uit de hand gelopen constant op driel poten lopen is.
Ik kende er een die het heel erg had. Aaan twee kanten en huppelde soms ook aan twee kanten te gelijk waardoor hij dus tijdens het rennen af en toe een keer met zijn ballen op de grond stuiterde. Dat zou ik wel laten verhelpen.
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Aan fysiotherapie gedacht?hondje schreef:De operatie was goed geslaagd. De dag van controle (vrijdag voor kerst op dat moment had ze nog benchrust) leek ook goed te gaan. Controlefoto ook ok.
Moest opbouwen met lopen alleen loopt ze niet zuiver. Nog steeds om de pas ofzo zie ik wat. Op zich kan de kop niet meer uit de kom schieten. Had de arts nog gebeld 2 weken in het opbouwen die zij maand aankijken en anders weer terug komen. Ik twijfel als een gek want wil niet voor niets gaan. Misschien wil ik wel teveel en zal ze nooit zuiver lopen. Als pup liep ze immers als niet goed... Maar goed aan de telefoon zei hij dat het belangrijk is dat de hond lol heeft met lopen. Dat heeft ze. En tja wat moet hij eraan doen als de operatie zelf gelukt is????
Lopen jullie honden wel 100% zuiver na de operatie?
Als de operatie op zich wel geslaagd is dan.
- hondje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russel Terrier
Nee niet aan gedacht eigenlijk goed idee.ranetje schreef:Aan fysiotherapie gedacht?hondje schreef:De operatie was goed geslaagd. De dag van controle (vrijdag voor kerst op dat moment had ze nog benchrust) leek ook goed te gaan. Controlefoto ook ok.
Moest opbouwen met lopen alleen loopt ze niet zuiver. Nog steeds om de pas ofzo zie ik wat. Op zich kan de kop niet meer uit de kom schieten. Had de arts nog gebeld 2 weken in het opbouwen die zij maand aankijken en anders weer terug komen. Ik twijfel als een gek want wil niet voor niets gaan. Misschien wil ik wel teveel en zal ze nooit zuiver lopen. Als pup liep ze immers als niet goed... Maar goed aan de telefoon zei hij dat het belangrijk is dat de hond lol heeft met lopen. Dat heeft ze. En tja wat moet hij eraan doen als de operatie zelf gelukt is????
Lopen jullie honden wel 100% zuiver na de operatie?
Als de operatie op zich wel geslaagd is dan.
Ga morgenochtend DAP Putten bellen of ik langs kan komen om haar toch nog even te laten bekijken. Gewoon voor de gemoedsrust ook al moet ik een stuk rijden daarvoor. Dan zal ik dit gelijk voorleggen.

Daisy 12-08-2010
- KKiara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
- Aantal honden: 3
Reactie verwijderd....had pas na het schrijven van de reactie door dat er al 4 paginas waren
Fijn dat het hondje geopeerd is

- hondje
- Zeer actief
Heb een afspraak gemaakt vandaag om half 5 met dhr Kranendonk. Hoop dat ze daar wat toont. Op de een of andere manier loopt ze bij de dierenarts anders. Ze vind het een beetje eng en gaat snel lopen in een duikende (naar de grond toe) gang en dan toont ze het niet. Maar goed wellicht als ik e.e.a. uitleg en hij haar ziet dat hij dan mij wel kan geruststellen. Mocht ze na een maand nog een keer laten zien als ze nog niet goed liep maar hij zei wel aan de telefoon dat het vooral belangerijk is dat een hond plezier heeft in het lopen. Dat heeft ze wel maar nu moet ik nog gerustgesteld worden want het blijft door mijn hoofd malen
Heb bij andere dieren en operaties nooit geluk gehad, altijd die kleine uitzondering dat de operatie geslaagd is en daarna toch niet goed... Hoop gewoon dat ik spoken zie.

Daisy 12-08-2010
- Lucia
- Zeer actief
Misschien kun je het voor hem filmen?
Succes vanmiddag
Succes vanmiddag
- hondje
- Zeer actief
He dat is een goed idee. Niet aan gedachtLucia schreef:Misschien kun je het voor hem filmen?
Succes vanmiddag

Daisy 12-08-2010
- hondje
- Zeer actief
Ze zou idd nu 100% moeten lopen. Helaas toonde ze zowel in als buiten de kliniek het probleem niet aan de arts maar hij geloofde mij wel wat dat betreft. Had filmpjes gemaakt maar daar kon je lastig wat op zien. Hij heeft haar onderzocht. Ze toonde geen pijn, geen vocht, verdikkingen etc. Hij vroeg of ik nogmaals een foto wou (hoefde niet perse) en dat heb ik gedaan. Was er nu toch. De schroeven zaten nog steeds goed, het bot wat verplaatst was was goed aangegroeid, geen artrose oid te zien. De arts denkt gewoon dat het nog een maand nodig heeft. Het kan volgens hem ook psygisch zijn bij Daisy. Vroeg of ik nog wat moet veranderen aan de beweging oid maar dat hoefde niet was goed zo. Op advies mij nog niet opnieuw bij hondenschool aangemeld. Daar ben ik sinds de operatie niet meer geweest. Hij gaf aan daar nog een maand mee te wachten dus dat ga ik ook zeker doen.

Daisy 12-08-2010
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Op zich heel geruststellend dat de foto's goed zijn
Het zou natuurlijk idd een aanwensel kunnen zijn............
Heb je het nog gehad over fysiotherapie?
Het zou natuurlijk idd een aanwensel kunnen zijn............
Heb je het nog gehad over fysiotherapie?
- hondje
- Zeer actief
Ben ik echt helemaal vergeten te vragen was er alleen heen en dan ben je toch altijd wat gauw afgeleid. Echt heel stom kwam er thuis achter. Wijze les voor volgende keer: lijstje met vragen meenemen. Zal van de week nog wel even bellen.
Ze heeft trouwens ook nog een 2e depotinjectie anabolen gehad voor spieropbouw. Ze heeft nog steeds haar mooie ronde kontje niet terug dus vandaar. Dit ter ondersteuning werkt een maand door.
Ze heeft trouwens ook nog een 2e depotinjectie anabolen gehad voor spieropbouw. Ze heeft nog steeds haar mooie ronde kontje niet terug dus vandaar. Dit ter ondersteuning werkt een maand door.

Daisy 12-08-2010