Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

BOA terreur

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Re: BOA terreur

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

TS is iemand die denkt met stoere praat puntjes te scoren als het om hondjes gaat.En denk dat het flink aangedikt is en de helft niet waar is. .
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Nel »

TS heeft bericht hier neergeplempt en is daarna niet meer geweest...als hij wilde rellen is hij daar goed in geslaagd, 6 pagina's vol...
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

bouvierpoedel schreef:TS is iemand die denkt met stoere praat puntjes te scoren als het om hondjes gaat.En denk dat het flink aangedikt is en de helft niet waar is. .

dat soort volk weet niet beter joh. Die hebben niet het vermogen om normaal te reageren als er iets tegen hun zin in gaat gebeuren.
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
bouvierpoedel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.

Ongelezen bericht door bouvierpoedel »

Tara schreef:
frank1985 schreef:
bouvierpoedel schreef:TS is iemand die denkt met stoere praat puntjes te scoren als het om hondjes gaat.En denk dat het flink aangedikt is en de helft niet waar is. .

dat soort volk weet niet beter joh. Die hebben niet het vermogen om normaal te reageren als er iets tegen hun zin in gaat gebeuren.
Kortom: primitief. :mrgreen:
Ik zeg toch Neanderthaler. :hmmm:
Wat je zegt ben je zelfffff :lekkerpuh:
frank1985
Zeer actief

Ongelezen bericht door frank1985 »

Primitief, neanderthaler, simpel, volks, aso,tok. Dat zijn idd de woorden die in mij opkomen. Ik moet bekennen dat ik in altijd best moet lachen om dit soort mensen. ze hebben vaak echt niet door dat ze behoorlijk dom overkomen.

Ik liep in de jumbo. Staat er voor mij bij de kassa een jongen met een te grote broek en een petje scheef op zijn hoofd. Die roept tegen het meisje in de kassa ( in een knalgeel jumbo pakje ) JOOOOW werk jij hier ofzooooo? Dus ik schier in de lach en zeg: nee joh het carnaval ze zit daar voor haar lol. Jongen: WATAAAAAAANNNNNNN. :19:

Met oud en nieuw kocht ik wat vuurwerk. Ik sta bij de balie en een man zegt tegen mij: ik heb voor 155 euro gekocht en heb nog precies genoeg over voor een pakje shag. Dus ik zeg netjes tegen hem. Als je dingen moet laten om vuurwerk te kopen gaat er iets niet helemaal goed he.
Bek houwe gek kanker jong.

Dus
'Als je niets bent en je verbeeldt je niets, dan ben je twee keer niets'.
Afbeelding
MirandaH
Zeer actief
Mijn ras(sen): Cairns!!!
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door MirandaH »

Pff alsof die BOA's er iets aan kunnen doen. Ik kan niet zeggen of het wel of niet mag dat loslopen, maar het is nu eenmaal zo dat er regels zijn. Er zijn nu eenmaal veel mensen die zich (al dan niet terecht) ergeren aan loslopende honden en daarover klagen bij de gemeente. Die ambtenaren doen ook alleen maar hun werk. Ik wordt er zo verschrikkelijk moe van dat mensen daar altijd weer over beginnen. Als het je niet bevalt moet je de wet- en regelgeving zien te veranderen, de uitvoerende diensten beledigen lost dan toch niets op.

Mijn honden hebben ook jarenlang los gelopen en naar mijn mening geen overlast veroorzaakt. Als ik daarvoor een boete had gekregen dan had ik gewoon betaald.
Afbeelding

*Gediplomeerde trimsalon voor de regio Zoetermeer (lid ABHB)*
**Webshop voor verse diervoeding: Botten & Zo**
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”