Okay, er staan geen borden in het park dat je daar je hond mag laten loslopen, maar ook niet dat er een aanlijnplicht is. Afijn, Gila had netjes in de bosjes zitten kakken, zoals aangeleerd. Ik ben dus ff met haar aan het voetballen, niks aan het handje, niemand erbij.
Ja inderdaad, hetzelfde park waar die muts door Gila was gevallen en d'r bril claimde, wat dus mooi niet doorgaat via mijn verzekering. Doeiiiii tuthola, maar da's een andere story.
Opeens 2 BOA'S, meteen bonnenboekje tevoorschijn, preek, vingertje blablabla.
Ik zeg: Luister eens vriend! Mijn hond heeft niet op het veld zitten kakken, doet niets wat God verboden heeft dus wat lul je nou? Ik liep hier al voordat jij ooit van HHWaard gehoord had, en ik loop hier nog nadat jij vanwege bezuinigen word weg geschopt.
Hij zegt, maakt niet uit, verboden is verboden, heb je een ID bij je?
Ik geef mijn rijbewijs, en hij pakt zijn camera om een foto te maken. Grits meteen die ID uit zijn jatten, dat doen we dus niet, een foto of copie maken van mijn ID vriend.
Hij weer: Maar ik moet een copie hebben want blablabla.
Ik zeg, je schrijft het maar op, en anders krijg je hem niet meer. Mijn eigendom, ik bepaal, niet jij.
Hij zou en moest een ID hebben om op de foto te zetten.
Ik zeg: Weet je wat, je gaat maar door je archief spitten, want ik heb wel vaker schijtboetes (letterlijk) van jullie gehad, ik ben er klaar mee.
Ik loop weg, en hij loopt nog ff protesterend achter mij aan.
Ik zeg nog, je zou eens wat vaker de fietsers in dit park moeten aanpakken waar ik over geklaagd heb, maar dat heb ik jullie nog zien doen terwijl ik hier dagelijks loop, en blijf lopen, prutser. Jullie jagen gewoon op honden eigenaren, dit heeft niets meer met beleid uitvoeren te maken, dit is puur geld binnen halen!!
Inmiddels Gila aangelijnt en die gromt naar die BOA (zal ze mensenkennis hebben)
Draai me hald om, opzouten nou hoor, anders gaan we op een andere tour, sukkel.
Daarna weg gelopen, en ze kwamen me niet achterna. Zal mij benieuwen of die prent binnen gaat komen of niet. Vast wel!!

[/url]