Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Het smerigste wat je hond gedaan heeft

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Re: Het smerigste wat je hond gedaan heeft

Ongelezen bericht door moosje »

Chasing Clouds schreef:Vigo is al pupje in een put paardenstront gesukkeld. Geheel per ongeluk, maar toch wel het smerigste dat ik ooit heb meegemaakt :ugh: .
Paardenstront vind ik tot nu toe de minst smerige.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
Corneliana
Zeer actief

Ongelezen bericht door Corneliana »

Connie schreef:Ik heb mensenpoep eters gehad :kotz: maar het meest gore was toch echt een gejatte tampon(vol) uit de vuilbak die ik later uit haar kont kon uittrekken :kotz:
oh bah!!!!
Hylos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Hylos »

Dankzij dit topic weet ik wat het is..... :scratch:

Xavi had zn eten op en ik nam em mee naar buiten om een poepje te doen. Nou meneer deed een plas en wilde toen absoluut weer neer binnen en ging vervolgens meteen liggen slapen.
Hij ligt lekker tussen ons in met zn kont tegen mij arm aan.. Komt er ineens "uit" zn achterwerk :hmmm:
Een heuze druppel uit zn anaalklieren! Getver wat stink dat!! Ds ik meneer poetsen en naar buiten zetten zo van, ga nou eerst maar eens poepen dwarskop :hmmm:
Meneer perst er vanalles uit en zal zo weer de bank op springen. Ik wilde eerst zn achterste even afnemen met een doekje voor het geval dat. Vervolgens zaten we lekker op de bank, handen duizend keer gewassen alles weer schoon.. Toch een poeplucht?! :hmmm: had meneer met zn poot in de poep gestaan en was zo weer de bank op gesprongen :jank:

Kleine stinkerd!! :denken:
Afbeelding
Afbeelding
esenhazel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door esenhazel »

Het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt was met onze vorige hond. Liepen door de duinen en m'n vader deelt altijd van alles met de honden, die dag dus z'n ijsje. Al likkend aan z'n ijsje zei hij heel de tijd dat het naar poep rook. Dus hij rook aan z'n ijsje en :schrik: . Donna had lekker een mensenhoop opgegeten en is daarna lekker mee gaan likken aan het ijsje.

En onze Hazel.... :engel: is een echt dametje
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
EstherK
Zeer actief
Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door EstherK »

esenhazel schreef:Het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt was met onze vorige hond. Liepen door de duinen en m'n vader deelt altijd van alles met de honden, die dag dus z'n ijsje. Al likkend aan z'n ijsje zei hij heel de tijd dat het naar poep rook. Dus hij rook aan z'n ijsje en :schrik: . Donna had lekker een mensenhoop opgegeten en is daarna lekker mee gaan likken aan het ijsje.

:O:

En heeft je vader nadien nog een ijsje gedeeld met een hond? :mrgreen:
Ariane
Erelid
Mijn ras(sen): Teckel
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

Florabel schreef:
Sammie van mijn zus heeft op zijn eerste boswandeling als pup een condoom uitgelikt. Andere zus en ik konden er nog een beetje om lachen, maar god..wat was dat smerig. Ze rook ook echt naar..tja..de inhoud.

:LOL: :LOL:
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
esenhazel
Zeer actief
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door esenhazel »

EstherK schreef:
esenhazel schreef:Het smerigste wat ik ooit heb meegemaakt was met onze vorige hond. Liepen door de duinen en m'n vader deelt altijd van alles met de honden, die dag dus z'n ijsje. Al likkend aan z'n ijsje zei hij heel de tijd dat het naar poep rook. Dus hij rook aan z'n ijsje en :schrik: . Donna had lekker een mensenhoop opgegeten en is daarna lekker mee gaan likken aan het ijsje.

:O:

En heeft je vader nadien nog een ijsje gedeeld met een hond? :mrgreen:

Ja :LOL:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Mijn honden zijn niet zulke smeerlappen gelukkig.

Behalve dat als ushi moet kotsen, ze dat ALTIJD op een kussen moet doen. En ze allebei flink moesten kotsen toen ze zalmkop op hadden. Uiteraard op de kussens (en de muur) en ik vind vis zo stinken :kotz:
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
ute
Actief
Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door ute »

Mijn Dalmatier vond vaak gebruikte tampons op het strand.
Maar het ergst was een keer onze Basset. Hij rolde in een mensendrol, zij kop, nek, oren en halsband zaten er dik onder de stront en toen ik hem aan moest lijnen zaten ook mijn handen er onder en ik moest nog een uur lopen tot naar huis en was geen water in de buurt. Om nooit te vergeten.
Afbeelding
ute
Actief
Mijn ras(sen): Puli, Komondor, Basset Artesien Normand
Aantal honden: 6
Contacteer:

Ongelezen bericht door ute »

Ik zit hier toch te lachen bij het lezen van alle berichten. :LOL:
Wil nog even toe voegen wat er nog gebeurt : eten van mensenstront, eigen hondedrollen nog lekker warm, kattenbak leeg eten, als er een kat op de bak zit staan de honden al in de rij :tong: . Wat een smeerlappen zijn het toch. :oohja:
Afbeelding
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Habibi »

Ik geloof dat Habibi redelijk meevalt als ik dit zo lees...
Paardenpoep moet ik nog wel eens verbieden. Kattestront is interessant, ook om op te eten. Bij mijn vader staat de kattenbak beneden, en dat heeft wel eens een knappe schreeuw van mij opgeleverd. Maar daarna doet ze dat dan niet meer, dat scheelt een hoop.
Als pup is ze een keer in een erg smerige veensloot gevallen. Er lag nogal wat kroos op, en blijkbaar leek dat vrij veel op gras, en dacht ze dat ze erover kon lopen. Niet dus. En een veensloot waar net kinderen met schepnetjes in hebben staan te vissen geeft een hoop bagger.

De honden toen ik nog thuis woonde (lang, lang geleden... :D)
Zora, Duitse Herder: die vrat alles. Inclusief een muis die ze in het bos ving, en levend en al wegslikte. Ik zag de muis nog bewegen, maar was te laat om tussenbeide te kunnen komen...
vrat ook stront van wilde zwijnen. En dat stinkt dus echt heel erg, als ze daarna nog nahijgend mee de auto in moet..
Doerak, kruising Ierse Setter x Duitse staande : die vond het heerlijk om in viezigheid te rollen.
En ik moet zeggen dat de wilde zwijnen stront (die Zora vrat) ook wel favoriet was. Dat was dan thuis linea recta onder de douche. (Ook meteen de enige reden dat die hond gewassen werd)
Afbeelding
Yvet
Zeer actief
Mijn ras(sen): Pepper, Dwergpinscher x Podenco uit La Línea de la Concepción

Ongelezen bericht door Yvet »

Ik heb weleens honden meegemaakt die vonden om in lijken/kadavers te gaan rollen
Hoe je mensen beter leert kennen des te meer je van dieren gaat houden

Kom eens in mijn fotoboekje kijken
viewtopic.php?f=26&t=235201

Afbeelding
cornelia
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse staande langhaar

Ongelezen bericht door cornelia »

Schreef ik hiervoor nog ergens dat Ezio zijn vieze dieptepunten lagen bij mensenpoep en volle papieren snotzakdoekjes dan kan ik nu zeggen dat er een nieuwe nummer 1 is n.l. carnavalskots. En waarom heb ik die reflexmatige handeling om steeds mijn hand in zijn bek te stoppen als ik denk dat hij iets aan het doorslikken is ???!? Afgelopen dagen dus al 3 x handje half verteerde frikandellen (al dan niet speciaal) gedrenkt in alcohol en maagzuur (of zoiets) uit die keel gevist

Overigens wel mooi; er staat een papieren bekertje op de stoep met (wat achteraf bleek) een restje koffie. Hij pakt dit op als of hij het zo naar binnen wil laten lopen, heel netjes en beheerst. Ondertussen kreeg ik al zo'n half berustende blik van "het zal wel niet mogen zeker ??"
Ik zeg tegen hem "Nee dat mag dus niet, zet dat maar weer terug" en even zorgzaam, beheerst zet hij het bekertje weer rechtop terug op de stoep. Zonder een druppel te morsen of wat dan ook.
Afbeelding
Habibi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Sheltie
Perseus (Percy)

Ongelezen bericht door Habibi »

cornelia schreef: Overigens wel mooi; er staat een papieren bekertje op de stoep met (wat achteraf bleek) een restje koffie. Hij pakt dit op als of hij het zo naar binnen wil laten lopen, heel netjes en beheerst. Ondertussen kreeg ik al zo'n half berustende blik van "het zal wel niet mogen zeker ??"
Ik zeg tegen hem "Nee dat mag dus niet, zet dat maar weer terug" en even zorgzaam, beheerst zet hij het bekertje weer rechtop terug op de stoep. Zonder een druppel te morsen of wat dan ook.
:goeie:
Afbeelding
Sookie

Ongelezen bericht door Sookie »

Heel iets anders.

Maar vind het ook altijd vervelend dat als me hond zit te kakken, dat de wind mijn kant op staat.
Lekker windje.

Vooral genant als er ook mensen voorbij moeten. Lekker dampen!
terrierjunk
Zeer actief
Mijn ras(sen): working terriers
Aantal honden: 10

Ongelezen bericht door terrierjunk »

O WAT EEN VERMAKELIJK TOPIC, WAT HEB IK GELACHEN HIER!
Ja, honden zijn afval opruimers.
Het is zelfs beter voor honden om regelmatig aas te eten, dus lang dood materiaal, dit gaat boven altijd verse kadavers.
De reden: een pas dood dier is vrij zuur, terwijl een (half) vergaan kadaver basisch wordt, wat de nieren, toch de zwakste plek bij honden, een stuk ontlast. Bovendien zijn honden immuun voor veel bacteriën waar wij ziek van worden, die in bedorven vlees (of andere bedorven etenswaar) zitten. Voorts kan de hond uit de ontlasting van allerlei dieren, nog veel nuttige stoffen halen, en de stront van vooral hoefdieren is ook nogal basisch en dus goed voor de hond, met belangrijke darmbacteriën en reeds voorverteerde plantenstoffen (doorbroken celwanden door cellulose). Hieruit kunnen wij concluderen dat het voor honden niet alleen normaal, maar zelfs logisch en gezond is om voor ons dodelijk, rottend vlees, en stront van andere beesten, te eten.
Maar, ik durf wel een gooi doen naar het winnaarschap van goorheid.
Bijvoorbeeld, doen wij bouwjacht, en aangezien holbewoners onder de dieren er geen zier om geven dat de helft van hun huis onder de modder zit, komen de honden totaal in blubber gehuld, als een onherkenbaar in slijm druipend monster, met of zonder even onherkenbare prooi uit bouw/ burcht.
Kan hier geen foto's zetten maar heb foto's van 3 modderkruipers, waarbij niet zichtbaar is wie wie of wat is, ik heb echter maar 2 terriers losgelaten dus eentje is een stuk roofwild.
Verder, hebben zowel vossen als dassen anaalklieren, ah, je snapt wel waar ik heen wil.
Deze anaalklieren spuiten vooral de dassen (een grote marter) leeg op de hond die hem in zijn gat bijt. De das is familie van bunzing en nerts....deze soorten hebben een ontsnappingstechniek: ze spuiten de achtervolger een wolk stank in zijn gezicht, en evenals wij verblind worden als we recht in de zon kijken, gebeurt dat bij honden die in die stankwolk terecht komen. Hier blijven ze dan in hangen, min of meer met verlamd reukorgaan, en de marter kan ontsnappen.
Wat denk je dan, hoe die stankwolk voor ONS ruikt????
Rest mij te zeggen dat mijn auto het meest effectieve anti diefstal systeem heeft van alle auto's: behalve ik, door jaren min of meer immuun geworden voor alles wat op stankgebied bestaat, (hoewel ook ik toch nog weleens iets ruik, en het meestal ook wel als bron kan benoemen, als het echt erg is) houdt geen zinnig mens het er langer dan 10 minuten in uit zonder te kotsen, hierbij dan weer toevoegend aan de stank.
Mijn auto houdt het midden tussen de al dan niet verse lucht van 10 honden die erin vervoerd worden, everzwijnen, dassen, vossen, marterhonden, wasberen, ingewanden van ontweid hoefwild, en elke andere smerig ruikende wilde diersoort, ieder met zijn eigen intrinsieke geur.
Nu het 1 na goorste verhaal:
Ik had na de zomer een afgepelste das (de huid werd gelooid) in mijn tuin begraven.
Ik vergat het verder.
Het volgend late voorjaar waren mijn pups in de tuin aan het spelen, en indachtig hun jachthond speurvermogen, roken ze de stoffelijke resten door de grond heen, en groeven dat op, wat nu na meer dan een half jaar ondiep in de grond, in een toestand van kleverige zeepwording was, met vele ondergrondse beestjes erin, de meeste langwerpige, witte en niet al te beweeglijke beestjes, maar ook veel soorten torren en maden, om er vol smaak van te vreten. Ja, de pups dus, bedoel ik, die vraten ervan. Ik wist eerst nog niet zo precies wat het was wat ze daar opdiepten, alleen dat het- zelfs voor mijn begrippen- toen ik poolshoogte ging nemen, geweldig naar kadaver stonk.
Deze zeeptoestand geur van lijkdesintegratie krijg je met niks, maar dan ook niks weg. Dagen lang niet.
Maar het toppunt was, toen Faun was gestorven in een hooiberg met een vos, en ik hem mee naar huis had genomen, om hem net als alle honden die op het veld van eer waren gesneuveld, in de tuin te begraven. Met een eervol grafje boven hem.
Onbepaalde tijd later, had een van mijn andere honden in de tuin gegraven, en liep dus met de schedel van Fauntje in zijn bek, waar nog wat haar en wit klevende vleesresten aan zaten.
Waaruit ik hoopte te concluderen, dat die hond Fauntje tegen die tijd niet meer herkende aan zijn geur, en ik ze dus het voordeel van de twijfel wil geven, of ze van nature kannibalen zijn.
vaagheid
Zeer actief
Mijn ras(sen): Portugese scoobydoo
Contacteer:

Ongelezen bericht door vaagheid »

Omg die bank haha.

Emma heeft weleens iemand die achter een boom aan het kakken was ontdekt en nog net niet de poep onder haar kont weggevreten.. :oeps: :kotz:

En ze heeft een keer een schapenlijk uit de sloot getrokken. :schrik:
Washbar, 100% natuurlijke shampoo uit Nieuw-Zeeland voor paarden en honden
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”