Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
He Desi, ik zie het nu pas. Hoewel ik het net als iedereen ontzettend jammer vind, snap ik je wel. Toch wel raar....., jij was al zolang modje.
Je zal de rose pluche nog missen! Dat doe ik, na al die tijd dat ik weg ben nog wel eens
Dank je wel voor je inzet al die jaren!
tekkel schreef:Jammer! Altijd een grap of een relativerende opmerking als het uit de hand dreigde te lopen. Maar dat hoeft natuurlijk niet te veranderen, gelukkig!
Sterker nog, ze wil/gaat nu meerellen zei ze
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Nono schreef:He Desi, ik zie het nu pas. Hoewel ik het net als iedereen ontzettend jammer vind, snap ik je wel. Toch wel raar....., jij was al zolang modje.
Je zal de rose pluche nog missen! Dat doe ik, na al die tijd dat ik weg ben nog wel eens
Het is wel wennen ja denk je even topic verplaatsen ,onee dat kan niet meer.
Of eerst als je op het forum komt even in het modhoekje bij lezen,dat is ineens niet meer.
Maar voor de rest het was gewoon goed nu
Komt er eigenlijk ook een nieuwe Twinkel? Of gaat één van de oude modjes twinkelen? Iemand moet natuurlijk zorgen voor de luchtige pomerkingen in de reltopics
luna2906 schreef:Komt er eigenlijk ook een nieuwe Twinkel? Of gaat één van de oude modjes twinkelen? Iemand moet natuurlijk zorgen voor de luchtige pomerkingen in de reltopics
Da's een goeie
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Nono schreef:He Desi, ik zie het nu pas. Hoewel ik het net als iedereen ontzettend jammer vind, snap ik je wel. Toch wel raar....., jij was al zolang modje.
Het is wel wennen ja denk je even topic verplaatsen ,onee dat kan niet meer.
Of eerst als je op het forum komt even in het modhoekje bij lezen,dat is ineens niet meer.
Maar voor de rest het was gewoon goed nu
Dat gaat denk ik best wel lang duren, voordat je die neiging niet meer hebt. Had ik destijds ook, en jij bent veel langer mod geweest dan ik.
luna2906 schreef:Komt er eigenlijk ook een nieuwe Twinkel? Of gaat één van de oude modjes twinkelen? Iemand moet natuurlijk zorgen voor de luchtige pomerkingen in de reltopics
Moet je ook maar net liggen. Ik zie het al voor me dat Fenella ineens gaat Twinkelen
Nee hoor, het twinkelen mag Desi gewoon lekker blijven doen
Moet je ook maar net liggen. Ik zie het al voor me dat Fenella ineens gaat Twinkelen
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Ik zie het nu pas staan
Jammer maar je hebt het wel heel lang uitgehouden.
Dank voor je inzet Twinkel
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Aaaaaaaaah Twink, kan het me helemaal voorstellen, dank je wel, voor het leuke modderen van jou, heb wel eens met een gierende lach gezeten, als je weer eens verkeerde knopjes had aangeraakt We zullen je modderen missen.....Dank je wel
Ik zal je missen,Twink, ik heb met heel veel waardering naar jouw "modden" gekeken en verbaasde me iedere keer weer over het feit dat je met zachte hand en wat humor heel wat conflicten hebt gesust.
Jij was als moderator uniek!!!
Dank je !!!
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.
Ik zal je missen,Twink, ik heb met heel veel waardering naar jouw "modden" gekeken en verbaasde me iedere keer weer over het feit dat je met zachte hand en wat humor heel wat conflicten hebt gesust.
Jij was als moderator uniek!!!
Dank je !!!
Groetjes van Ellen en een Knuf van Noa, Luna en Fitz.