Dit dus!Woezel schreef: Mooie foto, maar de gedachte erachter vind ik wat minder. Beessie heeft een mooie leeftijd gehaald en heeft zijn rust wel verdiend.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pffff, deze foto komt écht binnen hier...
Moderator: moderatorteam
-
Lizzie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Poedel
Re: Pffff, deze foto komt écht binnen hier...

- Caro.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Spaanse Draak
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Gos schreef:Mee eens. De foto zelf vind ik prachtig.Woezel schreef:Ik dacht precies hetzelfde, fes/lou. Mooie foto, maar de gedachte erachter vind ik wat minder. Beessie heeft een mooie leeftijd gehaald en heeft zijn rust wel verdiend.
Ook eens.
De foto is prachtig, heel ontroerend
Maar de hond is 19 jaar, ik zie ook een paar enorme grijze ogen op de andere foto's... en dan bekruipt me sterk de gedachte 'is het
niet mooi geweest nu?'.
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Ik vind de foto prachtig, maar het verhaal vind ik ook erg rammelen. Geen geld om goed voor je hond te zorgen, geen pijnmedicatie, zelfs geen glucosamine.... En dan ook nog zo'n wee "hij heeft mn leven gered" verhaal 

- Branka
- moderator
- Mijn ras(sen): Golden Retriever
- Aantal honden: 1
Daar zijn ze in de VS goed inFrenk schreef:Ik vind de foto prachtig, maar het verhaal vind ik ook erg rammelen. Geen geld om goed voor je hond te zorgen, geen pijnmedicatie, zelfs geen glucosamine.... En dan ook nog zo'n wee "hij heeft mn leven gered" verhaal
Maar mijn ervaring is dat je niet vooraf kan zeggen hoe je handelt in zo'n situatie.
Meeste mensen willen toch kijken of een behandeling toch aanslaat. Afscheid nemen is moeilijk. En we zijn als mens ergens toch egoïstisch en willen ons maatje (nog) niet missen.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Ik ben het ook met jullie eens hoor, maar het ging mij om de foto en niet om het verhaal.Gos schreef:Mee eens. De foto zelf vind ik prachtig.Woezel schreef:Ik dacht precies hetzelfde, fes/lou. Mooie foto, maar de gedachte erachter vind ik wat minder. Beessie heeft een mooie leeftijd gehaald en heeft zijn rust wel verdiend.
- Shima
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
jaloers?bouvierpoedel schreef: ...............Als je gewoon de info zonder foto en het romantische zwemverhaal ,dan hadden jullie allemaal ahhh engeroepen en laat dat arme oude beest in slapen.
Of als er een ouwe vette leillikke kerel op de foto stond zonder mooie ponietail dan waren de reakttie van de dames ook minder![]()
geweest.
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
En hier ook dubbele gevoelens.
Als het zo allemaal moet wil het nog een beetje leefbaar zijn voor de hond.... dan vraag ik me persoonlijk af of je geen andere keuze moet gaan maken.
Foto zelf is wel heel mooi!
Als het zo allemaal moet wil het nog een beetje leefbaar zijn voor de hond.... dan vraag ik me persoonlijk af of je geen andere keuze moet gaan maken.
Foto zelf is wel heel mooi!