Met deze tekst als bijschrift:
De uitdrukking van deze hond vind ik zó ontroerend, ik moest hem hier even delen.Schoep, a 19 year old dog, is taken into the lake every night by his owner, John, to help soothe his arthritis and help him fall asleep.
Moderator: moderatorteam

De uitdrukking van deze hond vind ik zó ontroerend, ik moest hem hier even delen.Schoep, a 19 year old dog, is taken into the lake every night by his owner, John, to help soothe his arthritis and help him fall asleep.

TARAKIk vermoed zomaar dat hij ergens woont waar het weer een stuk aangenamer is dan hier bij ons.Nanna schreef:Moet het water niet te koud zijn anders krijgt baasje zelf artritis
Maar de foto is mooi.

Dat dus.fes/lou schreef:Ik vind het een mooie foto, dat als eerste...
Maar als het mijn hond was, die zo slecht was dat hij alleen in het water de slaap kan vatten, dan vraag ik me af waar je mee bezig bent..
En dat de hond nu doordat er donaties gedaan zijn behandeld wordt.......waarom laat je het zo ver komen?
Dan behandel je toch veel eerder?
Misschien ben ik te nuchter, de foto vind ik heel mooi, maar het verhaal erachter laat mi wat hiaten in de zorg voor de hond zien...

Mee eens. De foto zelf vind ik prachtig.Woezel schreef:Ik dacht precies hetzelfde, fes/lou. Mooie foto, maar de gedachte erachter vind ik wat minder. Beessie heeft een mooie leeftijd gehaald en heeft zijn rust wel verdiend.
.