Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Eindelijk weer een hondje (meet Yoshi)

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

tineke

Re: Eindelijk weer een hondje (meet Yoshi)

Ongelezen bericht door tineke »

yuki schreef:
tineke schreef:Wat leuk Esther,van harte met Yoshi ,de bofkont.
Jan was je al tegengekomen begreep ik ,wij moeten ook maar weer snel eens afspreken in de Hout zodat ik haar live kan bewonderen :D
Ik heb Jan al 2 keer gezien (eerste keer uitdrukkelijk de groeten gedaan, 2e keer liep ik te telefoneren helaas) Yoshi koos meteen je grote reus uit om te spelen :wink:
Ah een dame met goede smaak dus :D :wink:
nathalie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door nathalie »

Ik zit gewoon met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen! Zo mooi!!
Afbeelding
Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Super dat het zo goed met haar afgelopen is. Ergens jammer dat ze niet bij haar vriendje de kat kon blijven. Maar in ieder geval is die ook goed terecht gekomen.
En die kangals, gaat het daar ook goed mee?

Deze hond heeft geluk gehad. Ik wou dat al die honden daar zoveel geluk hadden.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
yuki
Zeer actief

Ongelezen bericht door yuki »

iones schreef:Super dat het zo goed met haar afgelopen is. Ergens jammer dat ze niet bij haar vriendje de kat kon blijven. Maar in ieder geval is die ook goed terecht gekomen.
En die kangals, gaat het daar ook goed mee?

Deze hond heeft geluk gehad. Ik wou dat al die honden daar zoveel geluk hadden.
Ja, geloof me die kat achtervolgt me soms nog in gedachten......... Ik zie hoe idolaat mijn hondje van katten is, als we bij mijn nichtje voor de deur staan waar er 1 woont (plus nog 1 die bovenblijft omdat hij het eng vindt) staat ze al te dansen voor de deur. Ze heeft de dag dat ze gingen vliegen nog even "afscheid" van Porti genomen via het hek bij het kattenverblijf. Maar ik wilde eigenlijk geen katten meer, niet op een bovenhuis (waar ik nu nog woon) waar hij niet naar buiten kan, een kat die uit de natuur komt. Maar als Yoshi zo blijft naar katten , moet ik er ooit wel aan geloven als ik een huis met tuin heb.

Bij de kangals is Tuana 2 weken geleden nog gaan kijken, ze ogen fit. Deze honden doen het goed , ook bij zwaardere omstandigheden. In tegenstelling tot wat mensen zich voorstellen bij Istanbul, was het daar eerder erg koud dan hier en lag er eerder een pak sneeuw dan hier.

Tuana doet alles op eigen kosten, de dieren die het niet redden neemt ze mee en worden verzorgd en geplaatst. De honden die niet in een gezin kunnen of in een huis door hun karakter of handicap blijven bij haar, in de enorm omheinde tuin waar ze woont of binnen. De blinde, incontinente of te oude katten blijven ook bij haar. De gezonde honden blijven zoveel mogelijk in hun leefomgeving, hoewel dat soms ook triest genoeg is. Honden als die 2 kangals zijn bovendien niet te plaatsen. Ze werkte vroeger voor stichting AAI maar opereert nu zelfstand en soms met een vriendin, dus opvang, pleeggezinnen etc zijn er weing.
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)

Esther
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Toch mooi dat ze die twee honden in de gaten houdt. Ze zal soms tandenknarsend toe moeten kijken, omdat ze de wereld niet kan redden hoewel ze dat wel zou willen als ze die ellende ziet. Toch is het heel goed dat zulke mensen bestaan. Jammer echter dat ze maar met zo weinig zijn....

De onverschillige mensen vormen een grote meerderheid in deze wereld en dat maakt deze wereld vaak een beetje triest.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”