Mocht je Lotgering willen uitproberen kun je altijd wat van me overnemen of meebestellen als ik weer bestel
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Lotgering....Tammenga.....Carnibest...Smuldier..??
Moderator: moderatorteam
-
nomo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Lotgering....Tammenga.....Carnibest...Smuldier..??
Ik voer Morris Lotgering en Smuldier, aangevuld met kippennekken/karkassen ed. Hoeveelheid zit rond de kilo per dag. Hangt er vanaf hoe goed hij wil eten.
Mocht je Lotgering willen uitproberen kun je altijd wat van me overnemen of meebestellen als ik weer bestel
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Op welke basis heb je je brok ooit gekozen?Rita schreef:Wat zijn nu eigenlijk de verschillen afgezien van de prijs??
Ik voer nu brok, met toevoeging van Carnibest.
Carnibest is best duur, zeker als je het in de dierenwinkel koopt.
Maar waar het nu eigenlijk om gaat is, ik heb al mijn hele leven brok gevoerd, maar kijk nu toch eens langzaam rond naar vers.
Maar ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer en raak alleen maar in verwarring!
Via een wegsite is het ook moeilijk te bepalen wat er nu precies in zit.
Van Carnibest gebruik ik nu Lam en Rijst en Eend en rijst, zijn rollen en gemakkelijk te verdelen.
Hoe zit dat met de andere merken??
Wat is nu eigenlijk het beste om te voeren, ik bedoel dat prijs kwaliteit verhouding.
Ik weet het dus even niet meer, helpppppp????
- Rita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Nou dat is een heelverhaal.Rosita Compagner schreef:Op welke basis heb je je brok ooit gekozen?Rita schreef:Wat zijn nu eigenlijk de verschillen afgezien van de prijs??
Ik voer nu brok, met toevoeging van Carnibest.
Carnibest is best duur, zeker als je het in de dierenwinkel koopt.
Maar waar het nu eigenlijk om gaat is, ik heb al mijn hele leven brok gevoerd, maar kijk nu toch eens langzaam rond naar vers.
Maar ik zie af en toe door de bomen het bos niet meer en raak alleen maar in verwarring!
Via een wegsite is het ook moeilijk te bepalen wat er nu precies in zit.
Van Carnibest gebruik ik nu Lam en Rijst en Eend en rijst, zijn rollen en gemakkelijk te verdelen.
Hoe zit dat met de andere merken??
Wat is nu eigenlijk het beste om te voeren, ik bedoel dat prijs kwaliteit verhouding.
Ik weet het dus even niet meer, helpppppp????
Vroeger was onze Cosmo erg ziek.Wij en de DA dachten dat hij niet ouder dan een jaartjes 2 á 3 zou worden.
Hij heeft toen dietvoer gehad van de DA, knapte op en toen mesten wij wat anders.
Zo zijn wij terecht gekomen op advies van de DA bij Lam en Rijst!
Was van het merk van de Welkoop.
Maar toen kwam Digger met RC en steeds Diaree, weg er mee, maar hij deed het niet goed op het voer van de Welkoop.
Toen kwam Bayco hij zat vanuit het nest op Carocroc, dus dat geprobeert, naa een paar maandjes Digger en Bayco beiden aan de diaree!
Toen een hele tijd zoekende geweest.
En daar kwam Nanu, hij kreeg vanuit het nest Proplan, toen eens de analyses naast elkaar gelegd en an alles vergeleken en zo zijn wij bij Proplan blijven hangen.
Ze doen het er verder goed op, alleen produceren zij grote hopen, maar ik was niet anders gewend, tot onze Duke op vers overging vanwege zijn slechte gebit en hij kleinere hoopjes ging leggen en dat het niet meer stonk.
Zo is nu de zoektocht gestart naar vers voer.
Wel willen wij een goed voer, want Nanu heeft twee keer een dikke darm ontsteking gehad, ben dus wel voorzichtig geworden.
Vandaar dat wij nu zeggen, ze maken eerst het voer van Proplan op en intussen kijken wij goed rond en vergelijken als en zetten prijs kwaliteit tegen elkaar af.
Vooral de kwaliteit is erg belangrijk, maar moet ook betaalbaar zijn voor vijf honden.
Tegelijk ben ik op zoek naar een vriezer, want die er nu staat waar ook ons spul in zit, is absoluut te klein.
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
Dat is mooi, maar waar woon jij als ik vragen mag, want Fresland is toch wel een beetje grootnomo schreef:Ik voer Morris Lotgering en Smuldier, aangevuld met kippennekken/karkassen ed. Hoeveelheid zit rond de kilo per dag. Hangt er vanaf hoe goed hij wil eten.
Ik woon in Drachten.
- Xella
- Actief
- Mijn ras(sen): Rottweiler
- Aantal honden: 7
- Contacteer:
Rita schreef:Pffff, ging kijken op Naturis, vond er geen versvoer, maar wel een optild slaande pc en blauw scherm, grrr!
www.naturis.be
Daar vindt je ook de adressen voor NL
- Rita
- Zeer actief
- Contacteer:
Inmiddels is er een grotere vriezer aangeschaft en zit deze vol met Lotgering
Sinds afgelopen donderdag krijgen zij dus vers gevoerd.
Moet zeggen het gaat er beter isn als de brok, hoop dat het zo blijft.
Had hier en daar gehoord dat Carnibest beter was om te voeren, maar dat is loeiduur als je vijf honden met voeren.
BovendieN, de oudjes kwamen er hun manden niet voor uit.
Nu met Lotgering staan zij rond hun etenstijd al in de keuken te dansen,
wij willen ETEN NU
Alleen onze Bayco doet weer moeilijk, na twee dagen geweldig te hebben gegeten hoefde hin vanmorgen zijn eten niet.
Eergister Eend en Lam en gister Rund met Pens ging er geweldig in, maar vanmorgen Rund, LAm en Kip hoefde meneer niet
nu moet hij tot vanavond wachten, korte metten, niet eten jammer, geen tussendoortjes en vanavond krijgt het dezelfde bak voorgeschoteld!
Sinds afgelopen donderdag krijgen zij dus vers gevoerd.
Moet zeggen het gaat er beter isn als de brok, hoop dat het zo blijft.
Had hier en daar gehoord dat Carnibest beter was om te voeren, maar dat is loeiduur als je vijf honden met voeren.
BovendieN, de oudjes kwamen er hun manden niet voor uit.
Nu met Lotgering staan zij rond hun etenstijd al in de keuken te dansen,
wij willen ETEN NU
Alleen onze Bayco doet weer moeilijk, na twee dagen geweldig te hebben gegeten hoefde hin vanmorgen zijn eten niet.
Eergister Eend en Lam en gister Rund met Pens ging er geweldig in, maar vanmorgen Rund, LAm en Kip hoefde meneer niet