Zelfde bouwjaar, maar veel beter!
Kijk en vergelijk:

Compleet met airco en elektrische vergrendeling. De versnellingsbak zit in het dashboard, dat is even wennen met schakelen.
Nu alleen nog een nieuwe sticker:

Moderator: moderatorteam

Deze sticker heb ik jaren geleden laten maken op een wedstrijd, ik kom er net na veel zoeken achter dat dat via www.beestenstickers.nl was. En die site is uit de lucht.LongFields schreef:Waar heb je die sticker laten maken? Ik zoek ook zoiets (in het klein) van mijn eigen honden.
Dat kanTurrie schreef:Ik ook...toots schreef:Ik herken die flat volgens mij.
Dat kanTurrie schreef:Ik ook...toots schreef:Ik herken die flat volgens mij.
M@rleen schreef:Deze sticker heb ik jaren geleden laten maken op een wedstrijd, ik kom er net na veel zoeken achter dat dat via www.beestenstickers.nl was. En die site is uit de lucht.LongFields schreef:Waar heb je die sticker laten maken? Ik zoek ook zoiets (in het klein) van mijn eigen honden.
Ik wil een nieuwe, maar kan nog niet vinden waar dit tegen een redelijke prijs kan.. Dus sorry, zodra ik wat gevonden heb, laat ik het weten!

Dat is zéker wennenM@rleen schreef:De versnellingsbak zit in het dashboard, dat is even wennen met schakelen.

Heel graag!M@rleen schreef:Deze sticker heb ik jaren geleden laten maken op een wedstrijd, ik kom er net na veel zoeken achter dat dat via www.beestenstickers.nl was. En die site is uit de lucht.LongFields schreef:Waar heb je die sticker laten maken? Ik zoek ook zoiets (in het klein) van mijn eigen honden.
Ik wil een nieuwe, maar kan nog niet vinden waar dit tegen een redelijke prijs kan.. Dus sorry, zodra ik wat gevonden heb, laat ik het weten!

Ik heb een sticker besteld bij Stickerland, eigen ontwerp, half A4-formaat voor € 15,-. Andere die ik kon vinden was € 23,- voor hetzelfde formaat.LongFields schreef:Heel graag!M@rleen schreef:Deze sticker heb ik jaren geleden laten maken op een wedstrijd, ik kom er net na veel zoeken achter dat dat via www.beestenstickers.nl was. En die site is uit de lucht.LongFields schreef:Waar heb je die sticker laten maken? Ik zoek ook zoiets (in het klein) van mijn eigen honden.
Geen idee joh..sjaak-k schreef:Dat is zéker wennenM@rleen schreef:De versnellingsbak zit in het dashboard, dat is even wennen met schakelen.Of bedoel je de versnellingspook? Sorry
Mooie auto verder!
Heb je toevallig een iPod? Ik heb namelijk van mijn vorige auto nog zo'n nepcassettebandjesgeval met een iPod aansluiting (draadje) eraan. Als je daar iets aan hebt wil ik hem je best opsturen.M@rleen schreef:Er zit een ingebouwde radio met cassettedeck inAl heb ik gehoord dat je nep-cassettebandjes hebt om erin te doen, waar dan weer een usb-stick inkan.
Nee, dat was een ingebouwde en dit is er een die in het dashboard zit..sjaak-k schreef:Kon je niet de radio uit je oude auto overzetten?

Nee, helaas, ik heb een Samsung. Maar bedankt voor je aanbod!LongFields schreef:Heb je toevallig een iPod? Ik heb namelijk van mijn vorige auto nog zo'n nepcassettebandjesgeval met een iPod aansluiting (draadje) eraan. Als je daar iets aan hebt wil ik hem je best opsturen.M@rleen schreef:Er zit een ingebouwde radio met cassettedeck inAl heb ik gehoord dat je nep-cassettebandjes hebt om erin te doen, waar dan weer een usb-stick inkan.