Ohhhhhhhhhh mijn enige echte Bapke.
Zo lieffffffffff
Ben er zo blij mee. Hij is het even komen laten zien maar heeft het weer meegenomen om het nog helemaal af te werken.

Moderator: moderatorteam

Anders ik welL@nghaar schreef:Oh wat prachtig en wat zou ik het geweldig vinden als ik dat talent had.

Nog maar even op citeer om nog eens te laten zien hoe mooi het is.Simy schreef:Jaja update want wie hebben we hier.
Zo lieffffffffff
Ben er zo blij mee. Hij is het even komen laten zien maar heeft het weer meegenomen om het nog helemaal af te werken.

Ja echt wel en ik hoop dat hij van mijn andere honden er ook nog eentje wil makenbouvierpoedel schreef:Nog maar even op citeer om nog eens te laten zien hoe mooi het is.Simy schreef:Jaja update want wie hebben we hier.
Zo lieffffffffff
Vriendin van mij geeft les en schildert en tekent ook in opdracht .
Maar die kan hier niet aan tippen.
Die gaan een ereplaats in huis krijgen natuurlijk.

Jemig, dat is toch wel ontzettend heel erg mooi hoor.. Krom Nederlands, maar er zijn er maar weinig die zo ontzettend goed kunnen tekenen, heel erg gaaf. Ik ga me er niet eens aan wagenSimy schreef:Jaja update want wie hebben we hier.
Zo lieffffffffff