Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hier ook rare klaporen en er bestaan geen rare vragen hoor
alleen rare antwoorden en dat is ook maar subjectief
net als rare oren
ik vind het geen gezicht trouwens maar om de hele tijd die oren goed te leggen...
Dat is juist goed, omdat de oren zo inderdaad gelucht worden. Honden met hangoren hebben vaker last van ooronstekingen omdat de bacteriën er een lekker warm nestje hebben itt honden met staande oren want daar waait de wind meer door. Dus het kan gaan broeien, hoeft niet natuurlijk, maar je ziet wel vaker oorproblemen bij honden met hangoren, volgens mij.
Ik leg Bruno's oren vaak expres omhoog, om ze te luchten. Als ie ligt te slapen bijvoorbeeld. Al hoeft het bij hem eigenlijk niet echt want hij slaapt vaak ondersteboven. Hij heeft een keer ooronsteking gehad dus sindsdien let ik erop dat ze af en toe 'open' liggen zodat het kan luchten. En tot nu toe geen oorproblemen meer. Heb ik hier gelezen trouwens, die tip om oorontsteking te voorkomen. Dus het is helemaal niet erg maar voorkomt juist problemen. En het ziet er nog leuk uit ook, wat wil je nog meer, haha.
Sproet klapt ze regelmatig om, één of allebei tegelijk. Ik denk wel eens dat hij dat zelf doet en niet per ongeluk. Een heel grappig gezicht vind ik het.
All the time bij Sep... hij heeft ze vaker in een rare kronkel, omgeklapt, eentje of beide kanten, dan 'normaal' hangend.... (hmmm zou ie daarom niet kunnen luisteren? hahaha)
En soms dan trekt ie daarbij ook nog een deel van z'n lip naar binnen, dan ziet ie er helemaal uit als een malloot...