maart schreef:ze kennen elkaar door en door, leven ook samen met momenten.Selene schreef:
Mooi om te zien! hoe kom je er achter of het met deze hond wel kan en een andere niet eigenlijk?
Runar was denk ik een maand of 6 toen hij al 6 verstekken revierde samen met Gucci. Hij had uiteraard geen flauw idee wat hij toen aan het doen was
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pas-de-Deux
Moderator: moderatorteam
- Selene
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herders
- Aantal honden: 2
Re: Pas-de-Deux
Linda, Rayos (*02/06/2011) en Shepherd (*30/11/2012)
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
Voor altijd bij me: Prado van Scalindjo (28-11-2010 - 30-09-2011)

It doesn't matter if the glass is half empty or half full. Be thankful that you have a glass and grateful there is something in it
Lotgering en Tammenga afhalen in Amersfoort? http://www.allerlei-versvlees.nl/page/home
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Traint hij er dan mee? Waarom doen jullie dat?maart schreef:met Runar ja, Runar zit ook weer bij Kjerro zijn baas momenteel.Inge O schreef:ja, dat zag ik precies.maart schreef:nee hoor, al is die hier ondertussen al net zo ingeburgerd als mijn honden.Inge O schreef:is die duitser nu ook van jou?
is dat die die je een keer uitgewisseld hebt met runar (of was het fax)?

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ja, hij traint er mee.
Het is handiger omdat ik niet dagelijks 3uur kan rijden... en de beste clubs/pakwerkers zitten helaas aan de andere kant van het land.
de kleine details die het verschil maken, weet hij ook iets beter dan ik, dus zodoende brengt hij die dan bij.
Het is handiger omdat ik niet dagelijks 3uur kan rijden... en de beste clubs/pakwerkers zitten helaas aan de andere kant van het land.
de kleine details die het verschil maken, weet hij ook iets beter dan ik, dus zodoende brengt hij die dan bij.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
aha duidelijkmaart schreef:ja, hij traint er mee.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
maart
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herders
ja, het heeft bij mij ook effect. Uiteraard word ik ook wel telkens bijgeschoold.
Net zoals Kjerro ook gewoon verder traint met mij.
Nu, of het nu weer effect zal gehad hebben, weet ik over 2 weken
Net zoals Kjerro ook gewoon verder traint met mij.
Nu, of het nu weer effect zal gehad hebben, weet ik over 2 weken