Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Teckel vermist Noordwijk zo 2 dec gezien.. zo dichtbij!!
Moderator: moderatorteam
-
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
Re: Teckel vermist Noordwijk zo 2 dec gezien.. zo dichtbij!!
Vandaag liep ik over de boulevard van zandvoort en zag dit aanplak biljet.
De teckel is onlangs nog gezien op de boulevard in zandvoort.
https://fbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net/ ... 5036_n.jpg
Laatst gewijzigd door Petra68 op 26 jan 2013 18:26, 1 keer totaal gewijzigd.

-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
hij doet het niet bij mijPetra68 schreef:Vandaag liep ik over de boulevard van zandvoort en zag dit aanplak biljet.

-
- Actief
- Mijn ras(sen): yorkshire terrier
Probeer het nog eens, ik heb de link gewijzigd.

-
- Zeer actief
das best bijzonder aangezien ze nog steeds roepen dat er "teckelpootjes" in noordwijk gezien zijn bij prullenbakken enz volgens facebook en hondenpage
.......
http://www.hondenpage.com/hondenforum/1 ... uirine.php
maar ja ik heb het eigenlijk al een beetje opgegeven eerlijk gezegd.

http://www.hondenpage.com/hondenforum/1 ... uirine.php
maar ja ik heb het eigenlijk al een beetje opgegeven eerlijk gezegd.
-
- Zeer actief
Zandvoort?
Ik vind het knap dat zoveel mensen blijven zoeken in Noordwijk en best veel mensen ook die van heinde en verre komen om te gaan zoeken daar. Gisteren gingen ze er vanuit dat er pootjes waren bij een kleine villa bij het strand in de duinen bij Noordwijk waren ook foto's van genomen.
In mijn beleving, als het pootjes van Q zijn, dan kun je wel een speurhond inzetten. Een hond die een spoor volgt namelijk.
Een zoekhond die niet weet wat hij moet zoeken omdat om een of andere reden nergens alleen lucht van Q zit is inderdaad lastig. Maar als er een hondenspoor loopt en men denkt dat dat van Q is, dan kun je daar een speurhond opzetten. Een Ipo hond voldoet dan ook. Een spoor is een spoor.
Ik vind het knap dat zoveel mensen blijven zoeken in Noordwijk en best veel mensen ook die van heinde en verre komen om te gaan zoeken daar. Gisteren gingen ze er vanuit dat er pootjes waren bij een kleine villa bij het strand in de duinen bij Noordwijk waren ook foto's van genomen.
In mijn beleving, als het pootjes van Q zijn, dan kun je wel een speurhond inzetten. Een hond die een spoor volgt namelijk.
Een zoekhond die niet weet wat hij moet zoeken omdat om een of andere reden nergens alleen lucht van Q zit is inderdaad lastig. Maar als er een hondenspoor loopt en men denkt dat dat van Q is, dan kun je daar een speurhond opzetten. Een Ipo hond voldoet dan ook. Een spoor is een spoor.
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Dat kunnen net zo goed vossenpootafdrukken zijn lijkt mij.Eefje83 schreef:das best bijzonder aangezien ze nog steeds roepen dat er "teckelpootjes" in noordwijk gezien zijn bij prullenbakken enz volgens facebook en hondenpage.......
-
- Zeer actief
welja maar ik brul al heel lang dat ze overal kan zitten.LongFields schreef:Dat kunnen net zo goed vossenpootafdrukken zijn lijkt mij.Eefje83 schreef:das best bijzonder aangezien ze nog steeds roepen dat er "teckelpootjes" in noordwijk gezien zijn bij prullenbakken enz volgens facebook en hondenpage.......
Vanuit de duinen het strand op lopen ook diverse sporen,ik check regelmatig,en dat kan van een teckel zijn maar die vossenpootjes zijn ook echt niet groot en nu ze geen voer vangen omdat alles weggekropen is,gaan ze op prullenbakkentocht.
Had er vanmorgen nog 1 bijna onder de auto,bij de brandweerkazerne,die ligt wel een stukje bij duin vandaan .
Ik geloof eerlijk gezegd dat ze niet meer leeft.
Ik weet dat de vossen bij ons in het weiland ook de katten opvreten die er verdwaald raken of gedumpt worden,ik ben er vorige week helaas getuige van geweest,nog nooit een dier zo horen krijsen

En ik vermoed dat Q ook hopeloos verloren is daar in de duinen tegenover hongerige vossen,en hongerig zijn ze,ik had er van de week 1die harley ook wel lekker leek te vinden,die volgde ons.
-
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Quirine is nog regelmatig gezien op webcams en ook gezien en herkend daar mensen.
Wat een wonderhond
Wat een wonderhond
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Echt? Ik geloof daar eerlijk gezegd niet veel van.
-
- Zeer actief
01-01-14 ca 02.15 LIVE vanuit Oranje Nassaustraat overstekend naar Groot Hoogwaak (gekopieerd van HP)
Gezien door mensen die van de verdwijning wisten.
Gezien door mensen die van de verdwijning wisten.
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
- Aantal honden: 1
Honden kunnen het ongelofelijk lang volhouden, dat heb ik toen wel aan Betty gezien. Hopelijk komt ze nu snel veilig thuis!
- Dalmarieke
- Actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische hond
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
wow, is deze hond nog steeds niet te pakken?
-
- Zeer actief
Quirine laat zich nog steeds niet vangen.

facebook delen graag https://www.facebook.com/quirine.teckel

facebook delen graag https://www.facebook.com/quirine.teckel
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Jack Russell Terrier
- Aantal honden: 1
Jeetje die is al lang zoek. Ik heb het een poos gevolgd op een ander hondenforum.
Wordt ze nog gezien dan? Jeetje wat dapper dat men zich nog steeds inzet om haar te vinden.
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
Wordt ze nog gezien dan? Jeetje wat dapper dat men zich nog steeds inzet om haar te vinden.
Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk
-
- Zeer actief
Inderdaad.. wordt ze nog gezien?
wow...
Suzanne
wow...
Suzanne
-
- Zeer actief
ja~Suzanne~ schreef:Inderdaad.. wordt ze nog gezien?
wow...
Suzanne
SVP EVEN OPNIEUW DELEN ER IS VOOR DE ZEKERHEID NOG EEN NUMMER BIJGEKOMEN.
ZE WORDT NU ZO VAAK GESPOT DAT WE ZEKER MOETEN WETEN DAT ER IEMAND TE BEREIKEN IS........... DELEN IS HELPEN....PS QUIRINE IS BANG VOOR GROTE HONDEN.
Quirine is afgelopen week 3x gezien omgeving Nagtegaallaan Katwijk

-
- Zeer actief
vandaag op facebook
Q VRIENDEN QUIRINE IS ZEER WAARSCHIJNLIJK GEZIEN IN DE AMSTERDAMSE WATERLEIDING DUINEN de melder een Mvr zag haar ineens voorbijvliegen was aan het jagen,
keek niet op of om zeer geconcentreerd.Weer door JULLIE DELEN heeft ze ons kunnen bereiken na een paar dagen.
De boswachters zijn via Twitter op de hoogte gebracht en kijken uit.Het gebied sluit aan op het gebied waar de ruiters haar 27 december hebben gezien.
Het is helaas een stukje van Noordwijk weg ,ze is er al vaker gezien in het verleden.Het kan dus zomaar zijn dat ze ook weer in Noordwijk opduikt dus blijf ook daar kijken.
Q vrienden ga aub wandelen daar, het is een prachtig gebied.helaas mogen er geen honden in.Ze is gezien bij de ingang BREDERODESTRAAT LANGS HET NOORDWIJKERPAD
.Daar is een gebied omheind door een hek verboden voor wandelaars en daar zat ze dus.
Tip vrienden die daar vaak wandelen e/o hardlopen.We hopen op meer tips en liefst een foto dan weten we zeker dat het Q-tje is want dat blijft altijd onzeker
Volgens de Mvr die haar gezien had zag ze er vrolijk uit.
We hopen op meer spots dan kunnen we een verzoek indienen om daar te mogen posten met een team.

Q VRIENDEN QUIRINE IS ZEER WAARSCHIJNLIJK GEZIEN IN DE AMSTERDAMSE WATERLEIDING DUINEN de melder een Mvr zag haar ineens voorbijvliegen was aan het jagen,
keek niet op of om zeer geconcentreerd.Weer door JULLIE DELEN heeft ze ons kunnen bereiken na een paar dagen.
De boswachters zijn via Twitter op de hoogte gebracht en kijken uit.Het gebied sluit aan op het gebied waar de ruiters haar 27 december hebben gezien.
Het is helaas een stukje van Noordwijk weg ,ze is er al vaker gezien in het verleden.Het kan dus zomaar zijn dat ze ook weer in Noordwijk opduikt dus blijf ook daar kijken.
Q vrienden ga aub wandelen daar, het is een prachtig gebied.helaas mogen er geen honden in.Ze is gezien bij de ingang BREDERODESTRAAT LANGS HET NOORDWIJKERPAD
.Daar is een gebied omheind door een hek verboden voor wandelaars en daar zat ze dus.
Tip vrienden die daar vaak wandelen e/o hardlopen.We hopen op meer tips en liefst een foto dan weten we zeker dat het Q-tje is want dat blijft altijd onzeker
Volgens de Mvr die haar gezien had zag ze er vrolijk uit.
We hopen op meer spots dan kunnen we een verzoek indienen om daar te mogen posten met een team.