Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Veronique & Kyra schreef:Het lijkt me leuk om met die twee monsters te doen.
Het is "maar" 2 uur en 10 minuten rijden , dus even kijken of iemand met me mee wil gaan. Ik heb geen zin om alleen te gaan.
Haha, en ik vond het voor mij al te lang rijden om te gaan, ik hoef maar 1,5 uur
Maar hoe leuk het me dus ook lijkt, voor mij is het te ver
Machie schreef:Ik heb 5 honden opgegeven
Dumas, Khaya en Jingo vinden het geweldig. Luca mag ook mee doen, al heb ik geen idee wat ie doet en Csiva mag ook wel ff
Krijg je het nog druk! Ik neem denk ik 3 honden mee.
Dumas, Khaya en Jingo vinden het geweldig. Luca mag ook mee doen, al heb ik geen idee wat ie doet en Csiva mag ook wel ff
maar ik wou dus ook alle honden opgeven, maar dacht als meerdere mensen meer honden opgeven dan blijft er weinig plek over maar ik kan niet kiezen! dus het worden er denk ik 3 van de 5
Ik kom heus niet alleen
Die 4 van mij kunnen trouwens wel samen lopen... Al is de kans op goede foto's dan kleiner he
maar ik wou dus ook alle honden opgeven, maar dacht als meerdere mensen meer honden opgeven dan blijft er weinig plek over maar ik kan niet kiezen! dus het worden er denk ik 3 van de 5
Ach gewoon zoveel doen als je wil. Misschien komt er nog wel zo'n dag op een andere baan als er deze keer genoeg aanmeldingen zijn.
Ik kom heus niet alleen
Die 4 van mij kunnen trouwens wel samen lopen... Al is de kans op goede foto's dan kleiner he
Haha naja je mag zelf kiezen, je kan ook de eerste keer apart doen bijvoorbeeld en de 2de keer samen. Zou ik ze eerder per 2 doen.
Ik heb Jules ook een keer samen laten rennen met een andere hond, maar alleen vond ze het toch leuker
Als honden samen kunnen rennen komt dat toch wel goed? bij mij kunnen er 4 tegelijkertijd rennen. Kost amper meer plek dan iemand met 1 hond
Of je ze samen laat rennen maakt niet uit voor het aantal. Heb het aantal aangehouden van de andere dagen waar ik heen ben geweest..daar gingen sommige honden ook samen, maar dan heb je alsnog een lange dag met zoveel honden.
Ach gewoon zoveel doen als je wil. Misschien komt er nog wel zo'n dag op een andere baan als er deze keer genoeg aanmeldingen zijn.
Ik heb er toch maar 3 gedaan Rox vind het denk ik ook wel leuk maar is dan 9 (nu nog wel fitaal) maar weet niet of zij dat volhoud. Chiko vind het denk ik ook erg leuk, maar twijfel ik nog over
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Sucha schreef:Bassetten (Artésien Normand) zijn zeer eigenzinnig, ze doen je verstelt staan wanneer ze de klik maken en het leuk vinden maar voor hetzelfde geld doen ze hun middelvinger omhoog en hebben ze er geen trek in en gaan ze iets anders doen. Ik vind dat juist zo leuk aan ze maar ik kan dus niet zeggen of ze het wel/niet gaan doen. hahahha Sproet kan ik nu nog niet inschatten (bijna 8 mnd) maar is dol op sprintjes maken
even totaal offtopic maar wat is er met Storm gebeurd?
Ik kom zelden nog op barfplaats dus heb het totaal gemist
Dus dat is het gedeelte waar je hond loopt? Als hij dus los loopt en hij denkt 'zak in de stront met die lure' kan hij niet gaan buurten bij de honden buiten de baan?
Dat is een beetje waar ik tegenaanloop.
Ik denk dat Mchumba het wel heel erg leuk vind, maar ik weet ook hoe leuk hij andere honden vind.
De renbanen waar ik tot nog toe ben wezen kijken was het wel open en kan hij dus makkelijk naar de andere honden toe.
Heb voor nu alleen nog maar Sari ingeschreven, misschien dat ik Kyra nog later inschrijf als er dan nog plek is. Zij heeft nu al heel wat dagen in de planning staan met wedstrijden, seminar etc, dus is het dan extra Sari tijd
Dus dat is het gedeelte waar je hond loopt? Als hij dus los loopt en hij denkt 'zak in de stront met die lure' kan hij niet gaan buurten bij de honden buiten de baan?
Ik denk dat Mchumba het wel heel erg leuk vind, maar ik weet ook hoe leuk hij andere honden vind.
De renbanen waar ik tot nog toe ben wezen kijken was het wel open en kan hij dus makkelijk naar de andere honden toe.
Ja de renbaan zelf is omheind en er staan dus ook bosjes tegenaan.. Het is sowieso ook maar 1 kant van de baan waar de mensen staan.
Ja de renbaan zelf is omheind en er staan dus ook bosjes tegenaan.. Het is sowieso ook maar 1 kant van de baan waar de mensen staan.
Oké top, dan lijkt het me wel leuk om eens te proberen!
Daar was ik toen ook bang voor, Napoleon op het open veld en los achter zo'n wapperend stuk iets aan maar hij had geen oog meer voor zijn omgeving, rende als een dolle achter die machine aan en kwam keuring weer bij het beginpunt waar we hem van die 'prooi' af moesten halen want dat ding moest stuk!stuk!stuk
De Koning is dood, lang leve de Keizer Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...