Gewoon.. omdat ik zo trots op hem en blij met hem ben
Het is echt zo'n heerlijk mannetje, ik word met de dag gekker op dat heerlijke ventje.
Hij is nu precies 9 maanden en hij doet het zo enorm goed!
In huis is hij heerlijk rustig en gedraagt hij zich super netjes, hij is enorm makkelijk en kan ook zonder Macho prima een paar uurtjes alleen blijven en mijn huis heel laten
En buiten is het ook gewoon puur genieten!
Hij loopt overal los en zodra hij mijn mond open ziet gaan om het woord Jack te roepen staat hij al naast me van: ooooh wil je me roepen
Als hij wat verder is heeft hij ook maar 1 letter nodig om als een speer terug te komen! en hierkomen doet hij gewoon altijd onmiddelijk! hij vindt hierkomen zo geweldig
Tijdens het wandelen bouwt hij altijd een feestje in zijn eentje, hij is zooo happy altijd
Andere honden en mensen negeert hij compleet, ik hoef hem ook nooit aan te lijnen want hij gaat gewoon nooit ergens op af.
Aan het eind van de wandeling zodra ik de jachtlijn pak komt hij als een speer aangerend om netjes aan de voet te zitten en dan doet hij zelf zijn koppie door de lijn heen, en dan krijg ik nog een flinke lik van hem ook
In huis is het een grote knuffelbeer, heerlijk rustig en zo om het half uur bedenkt hij zich ineens hoeveel hij van me houdt
Ik wilde het gewoon even kwijt, hoe blij ik met mijn heerlijke (inmiddels puber) mannetje ben