Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
agressieve honden rassen
Moderator: moderatorteam
- Elvira
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): golden retriever
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
agressieve honden rassen
verbaast me niets eerlijk gezegd ; http://www.dogguide.net/blog/2008/07/th ... surprised/

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Re: agressieve honden rassen
Das al oud nieuws, uit 2008. Heeft ook al wel eens hier op het forum gestaan volgens mij. 
- dagmar88
- Zeer actief
- Lin851
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
Wat toevallig..
Ik liep zojuist met mijn witte herder, toen er vanaf de andere kant iemand met een jack russel aan kwam. Mijn hond zat aan de riem, de jack russel liep los. Mijn hond vind (bijna ) alle honden leuk, en wil graag met ze spelen, dus ik liet hem naast me zitten en wachtte de reactie van mn tegenligger af.
Hij liep door, maar zijn hond bleef achter, en bleef naar mijn hond staren, waarop zijn baas zei; ja hij is bang voor grote honden..
Nou, dat kan, dus ik bleef ff staan zodat die hond er langs kon.. Vliegt die jack ineens mijn hond aan!
De man liep snel door en het enigste wat hij zei was; ja, dat doet hij dan..
Ik was zo verbaast dat ik verder niets zei, maar achteraf ben ik zo boos! Als mijn hond terug had gehapt dan was het vast een valse herder, en was de man vast flink boos, maar dit moet gewoon kunnen?
Gelukkig heeft mijn hond een dikke vacht.. Maar grrr
Ik liep zojuist met mijn witte herder, toen er vanaf de andere kant iemand met een jack russel aan kwam. Mijn hond zat aan de riem, de jack russel liep los. Mijn hond vind (bijna ) alle honden leuk, en wil graag met ze spelen, dus ik liet hem naast me zitten en wachtte de reactie van mn tegenligger af.
Hij liep door, maar zijn hond bleef achter, en bleef naar mijn hond staren, waarop zijn baas zei; ja hij is bang voor grote honden..
Nou, dat kan, dus ik bleef ff staan zodat die hond er langs kon.. Vliegt die jack ineens mijn hond aan!
Ik was zo verbaast dat ik verder niets zei, maar achteraf ben ik zo boos! Als mijn hond terug had gehapt dan was het vast een valse herder, en was de man vast flink boos, maar dit moet gewoon kunnen?
- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
Ik kan het niet helpen ..............Lin851 schreef:Wat toevallig..
Nou, dat kan, dus ik bleef ff staan zodat die hond er langs kon.. Vliegt die jack ineens mijn hond aan!![]()
![]()
Ik was zo verbaast dat ik verder niets zei, maar achteraf ben ik zo boos! Als mijn hond terug had gehapt dan was het vast een valse herder, en was de man vast flink boos, maar dit moet gewoon kunnen?![]()
![]()
Moet toch heel erg lachen
Voor jou vervelend hoor absoluut, maar dit zou je toch niet verzinnen als argument?
- Lin851
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Witte herder
Dat was waarschijnlijk ook de reden dat ik even met een mond vol tanden stond.
- primera
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Bullterrier
Pas nou op, straks begint er weer iemand met "die jack russel maakt minder schade als jou herder"
Kleine honden mogen elke andere hond aanvliegen want die hebben een vrijbrief 
-
moniek&bo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Golden retriever
ik snap nooit het doel van zulke artikelen...
De pitbull/stafford/rottweiler afschilderen als lieverdjes? (Moeten we niet willen denk ik dan?)
De chihuahua/teckel/jackrussel afschilderen als valserds? (Schieten we ook niet zoveel mee op?)

De pitbull/stafford/rottweiler afschilderen als lieverdjes? (Moeten we niet willen denk ik dan?)
De chihuahua/teckel/jackrussel afschilderen als valserds? (Schieten we ook niet zoveel mee op?)