Moderator: moderatorteam
Ik vond Sam echt een goudmijntje, zo prachtig..............Frederique schreef:Ja die Akira en Sam hadden elkaar helemaal gevonden inderdaad![]()
Ik zit nog met een grote glimlach na te genieten.
Wat een leuk hondje is Chell zeg!dancingdaydream schreef:Haha, is van mij Tallie!
Mooie foto's Jeanette!
Haha, dat was het zwartje he? Deels springerig, alsof het toch allemaal wel heel eng was, maar toch erbij willen horend, maar oh wee, als een hond dan die boodschap ook gaf van 'he jij ook hier', dan was het toch wel weer spannend. Ook echt een leukerd.Sanner schreef:Wat een leuk hondje is Chell zeg!dancingdaydream schreef:Haha, is van mij Tallie!
Mooie foto's Jeanette!
Erg leuke foto's!
Ja, Akira die zo ontzettend lief en zacht speelde met Sam. Was echt mooi om te zien.Frederique schreef:Ja die Akira en Sam hadden elkaar helemaal gevonden inderdaad![]()
Haha, ja hij is echt goudlokje zo in de sneeuw.Hilly45 schreef:rachtig..............
Als Iremelin gisteren had gezegd dat ze hem kwijt moest had ik hem zo mee naar huis genomenHilly45 schreef:Ik vond Sam echt een goudmijntje, zo prachtig..............Frederique schreef:Ja die Akira en Sam hadden elkaar helemaal gevonden inderdaad![]()
Echt niet!Frederique schreef:Als Iremelin gisteren had gezegd dat ze hem kwijt moest had ik hem zo mee naar huis genomenHilly45 schreef:Ik vond Sam echt een goudmijntje, zo prachtig..............Frederique schreef:Ja die Akira en Sam hadden elkaar helemaal gevonden inderdaad![]()
Ja kloptHilly45 schreef:Haha, dat was het zwartje he? Deels springerig, alsof het toch allemaal wel heel eng was, maar toch erbij willen horend, maar oh wee, als een hond dan die boodschap ook gaf van 'he jij ook hier', dan was het toch wel weer spannend. Ook echt een leukerd.Sanner schreef:Wat een leuk hondje is Chell zeg!dancingdaydream schreef:Haha, is van mij Tallie!
Mooie foto's Jeanette!
Erg leuke foto's!
Honden in het echt zien is vaak toch nog weer heel anders, dan zo van een onderschrift. Ik vond het heel leuk gister weer zoveel nieuwe hondjes te treffen met hun bazen.
ik had haar helaas niet scherp te pakkenSupernova schreef:Ik vond dat Chell het goed deed hoor! Soms vond ze het wel wat spannend maar ze is ook nog piepjong natuurlijk.
Wel jammer dat mijn draakje niet op de foto staat, vond het fijn om te zien dat ze het super naar haar zin had in die grote groep
Ja die had ik gezien idd, maar daar staat ze er niet heel duidelijk op, ze staat ook nauwelijks stilFrederique schreef:Vinou staat er hier ook niet op maar op het album op FB zag ik volgens mij jouw Nova ook nog een keer langskomen.
Nee daar kan jij ook niks aan doen joh, volgende keer neem ik wat superlijm meeJeannettebo schreef: ik had haar helaas niet scherp te pakken
Vinou was inderdaad gisteren erg braafRami schreef:Echt niet!Frederique schreef:Als Iremelin gisteren had gezegd dat ze hem kwijt moest had ik hem zo mee naar huis genomenHilly45 schreef:Ik vond Sam echt een goudmijntje, zo prachtig..............Frederique schreef:Ja die Akira en Sam hadden elkaar helemaal gevonden inderdaad![]()
Ik zit nog met een grote glimlach na te genieten.![]()
Nou ja, misschien een dagje ruilen. Vind grote brave honden zoals jouw Vinou ook erg leuk.
Pippi heeft er niks aan overgehouden hoor haha. Werd daarstraks alweer door die lompe herder van mij omver gekegeld.gerda__b schreef:Vinou is echt een meisje..meisje![]()
ik heb heerlijke boerinnen banjeren het liefst door de dikste prut heen vreten van alles uit...zijn ietsjes lomp