Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verzekering bij Hema is deze goed of ?
Moderator: moderatorteam
-
Sarah1993
- Actief
- Mijn ras(sen): Cavalier king charles
- Aantal honden: 1
Verzekering bij Hema is deze goed of ?
Ik ben aan het zien voor een hondenverzekering. Ik zag dat de Hema er aanbiedt, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?
- SannePP
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
- Contacteer:
Re: Verzekering bij Hema is deze goed of ?
Ik zou voor proteq gaan.
En ik zou even afwachten of Arootje er wel echt door komt...
RIP Cena
- dagmar88
- Zeer actief
-
Sarah1993
- Actief
SannePP schreef:Ik zou voor proteq gaan.
Inderdaad, ook niet zo gemakkelijk iets te vinden vanaf wanneer hij terug gezond is, sommige verzekeraars geven enkel verzekering als ze in een half jaar niets gehad hebben.
-
Safari
Vraag bij de HEMA, bent u het afgelopen half jaar met uw hond bij de DA geweest anders dan preventief. Daar moet je Ja op zeggen want dat ben je. Geen verzekering mogelijk.
-
Sarah1993
- Actief
InderdaadSafari schreef:Vraag bij de HEMA, bent u het afgelopen half jaar met uw hond bij de DA geweest anders dan preventief. Daar moet je Ja op zeggen want dat ben je. Geen verzekering mogelijk.
We zullen maar eerst afwachten..
-
Pamela
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel
Sarah,Sarah1993 schreef:InderdaadSafari schreef:Vraag bij de HEMA, bent u het afgelopen half jaar met uw hond bij de DA geweest anders dan preventief. Daar moet je Ja op zeggen want dat ben je. Geen verzekering mogelijk.
We zullen maar eerst afwachten..
Zodra het mogelijk is je Cavalier te verzekeren, zou ik je willen adviseren om dit direct te doen. Misschien dat er andere dierenverzekeringen zijn, die de vraag over DA-bezoek over korter dan een half jaar vragen, bijv. 3 maanden. Mocht dat zo zijn en Aro hopelijk nog verder gezond, dan na 3 maanden direct verzekeren. NIET bij Petplan, want zij hebben een rashondenclausule voor de Cavalier; waarbij medische kosten i.v.m. hartaandoeningen en hersen- en rugaandoeningen (m.a.w. chiari-achtige malformatie (CM) en syringomyelie (SM) worden uitgesloten. De medische kosten voor een Cavalier kunnen behoorlijk oplopen.
-
Neeltje
Overal goed de kleine lettertjes lezen. Op zich ben ik over de verzekering van de Hema zeer tevreden.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Ik ben ook via de Hema verzekerd, maar heb vooralsnog alleen maar premie afgedragen.
Kan dus nog niks zeggen over service of wat dan ook.
Kan dus nog niks zeggen over service of wat dan ook.
-
Lillith
- Zeer actief
Moet je geen belgische maatschappij hebben 
-
zoe
- Zeer actief
Mijn pup is ook verzekerd bij Hema en ik heb vorige week een paar rekeningen gedeclareerd,had binnen een week het geld binnen. Je hebt een eigen risico van €45,- per keer dat je nota's indient maar je kunt ze gewoon opsparen en dan tegelijk indienen. Tot op heden ben ik tevreden, pup is 71/2 maand nu.
groetjes van Joke
poot van Tender
poot van Tender
- Lucia
- Zeer actief
Milo is bij de Hema verzekerd, alleen nog niets hoeven declareren.
Jolie had ik er ook verzekerd en daar heb ik alle laatste rekeningen van opgestuurd half december, en begin januari had ik een overzicht van wat wel en niet vergoed werd en ook binnen een paar dagen het bedrag op mijn rekening.
Jolie had ik er ook verzekerd en daar heb ik alle laatste rekeningen van opgestuurd half december, en begin januari had ik een overzicht van wat wel en niet vergoed werd en ook binnen een paar dagen het bedrag op mijn rekening.
-
Fin
- Zeer actief
Er zit ook een Hema in België, maar helaas doen ze alleen autoverzekeringen: http://www.hemaverzekeringen.be/Lillith schreef:Moet je geen belgische maatschappij hebben
- Leonie.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Markiesje, Toller
- Aantal honden: 2
Mijn pup is ook 7,5 maand en bij Hema verzekerd. Ik ga binnenkort 3 rekeningen insturen, ben heel benieuwd.
-
Neeltje
Er is geloof ik wel een maatschappij in België die dierenverzekeringen doet. http://www.huisdierplan.be/news.php
Je kunt je niet in Nederland verzekeren als je in België woont.
Je kunt je niet in Nederland verzekeren als je in België woont.
-
Coockie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): jachthonden + mix Border C
Volgens een kennisje heeft Tom & Co een hele goede verzekering ( is vrij nieuw ) .
- yuki
- Zeer actief
Hema wordt door Petplan afgehandeld volgens mijn dierenarts. Heb er naar gekeken, maar zie in de polissen wel wat verschillen........
Eventhough you're gone, we're still a team'.
(r.i.p. Yuki / Askiem Yoshi)
Esther
Esther
- Shibby
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising slagroomsoesje
Ik heb Shib 2 weken voor zijn negende verjaardag bij de Hema verzekerd. Ik heb nog niks hoeven declareren, dus hoe de dienstverlening daar is, moet nog blijken.
Ik heb voor Hema gekozen, omdat ik daar Shib met zijn 8 jaar nog kon verzekeren voor een redelijke prijs. Nu betaal ik 16 euro per maand, bij proteq of petplan zou het bijna 40 euro zijn
Ik heb voor Hema gekozen, omdat ik daar Shib met zijn 8 jaar nog kon verzekeren voor een redelijke prijs. Nu betaal ik 16 euro per maand, bij proteq of petplan zou het bijna 40 euro zijn

Volg Loutjes avonturen op Instagram via @malou_the_profiterole
-
Neeltje
Dat lijkt me toch heel raar, zeker gezien dat de voorwaarden bij de Hema heel wat beter is dan van Petplan en veel minder wordt uitgesloten. En de premie ook veeeeeeeeeeeel lager is.yuki schreef:Hema wordt door Petplan afgehandeld volgens mijn dierenarts. Heb er naar gekeken, maar zie in de polissen wel wat verschillen........
-
Pamela
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Dwergpoedel
Neeltje schreef:Dat lijkt me toch heel raar, zeker gezien dat de voorwaarden bij de Hema heel wat beter is dan van Petplan en veel minder wordt uitgesloten. En de premie ook veeeeeeeeeeeel lager is.yuki schreef:Hema wordt door Petplan afgehandeld volgens mijn dierenarts. Heb er naar gekeken, maar zie in de polissen wel wat verschillen........
Lijkt mij ook vreemd. Petplan verzekering is nl. ondergebracht bij Unigarant en Hema verzekering bij Achmea.
- yuki
- Zeer actief
Geen idee, onze dierenarts stuurt de rekeningen door, vlgs hem handelt Petplan de hemaverzekeringen af. Hij was namelijk verbaasd dat Hema mijn hond niet accepteerde en Petplan welNeeltje schreef:Dat lijkt me toch heel raar, zeker gezien dat de voorwaarden bij de Hema heel wat beter is dan van Petplan en veel minder wordt uitgesloten. En de premie ook veeeeeeeeeeeel lager is.yuki schreef:Hema wordt door Petplan afgehandeld volgens mijn dierenarts. Heb er naar gekeken, maar zie in de polissen wel wat verschillen........
Eventhough you're gone, we're still a team'.
Esther
Esther