Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

En toen was daar Theo!! Nu met foto.

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Jessica3787
Zeer actief
Mijn ras(sen): Terriermixje
Aantal honden: 1

Re: En toen was daar Theo!! Nu met foto.

Ongelezen bericht door Jessica3787 »

Safari schreef:
Machie schreef:Ohwww een hond voor Jaap!

Wat een prachtbeest zeg :I:
Weet je dat ik dat ook heb gedacht. Anders noemen we hem toch gewoon Jaap :mrgreen:

Nadat ik net een uur lang heb zitten dubben welke twee van de vier ik als eerste mee uit zou nemen en daar niet uit kwam. Heb ik besloten dat ik ze dan maar alle vier tegelijk moest uitlaten. Als uitzondering Theo aan de flex. Ik moet eerlijk zeggen dat dat iets rustiger loopt. Hij lijkt te beseffen tot hoever hij kan lopen. Bij thuiskomst heb ik eerst de graspollen uit mijn haar geplukt :LOL: Klein verschil tussen kleine en grote honden. Als ze krabben na het plassen komen de pollen die kleine honden loskrabben tot de knie. Bij Theo tot boven mijn hoofd :LOL:
Hahahahhahaa zo kreeg ik een keer een verse natte klont modder recht in mijn gezicht gelanceerd dankzij hem. En Ready is wel eens helemaal groen geweest toen hij per ongeluk achter Theo ging staan :goeie:
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Ik heb nog nooit meegemaakt dat een hond een plakje leverworst zo zacht aanneemt :I: Die kleine mormels van mij zijn soms net haaien als het op eten aankomt. Van enige beheersing is geen sprake en voor ik het weet ben ik een vinger kwijt. Ik moet ze echt laten zitten en zachtjes zeggen :schrik:
Theo neemt het plakje heel zachtjes maar tot de helft in zijn bek en eet heel beschaaft. :I:
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Wat issie leuk! :I:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
hewi
Zeer actief

Ongelezen bericht door hewi »

Leuk he die graspollen,moet je eens een griek nemen met platvoeten :mrgreen:
werkelijk de pollen zitten in mijn haar en ik heb een redelijke lengte zoals je morgen zal zien hahahaha
Volgens mij is het een verschrikkelijke knuffelbeer
Groetjes Heidi
Afbeelding
Safari

hewi schreef:Leuk he die graspollen,moet je eens een griek nemen met platvoeten :mrgreen:
werkelijk de pollen zitten in mijn haar en ik heb een redelijke lengte zoals je morgen zal zien hahahaha
Volgens mij is het een verschrikkelijke knuffelbeer
Het is een hele grote knuffelbeer :I: en zijn vacht is zijdezacht. Vooral op zijn flanken. Hij vindt het heerlijk als je zijn oren aait en kneed :cool2: en gaat dan met samengeknepen ogen zitten genieten.

Vannacht goed doorgekomen, ik ben het eerste gedeelte van de nacht bij de honden gaan liggen omdat Bommel wat last heeft van grootheids waanzin :mann: en vind dat hij een punt moet maken bij Theo. Op de 1 of andere manier heeft hij wat moeite om lekker dominant over hem heen te gaan hangen :mrgreen: Ik lag op de bankkussens en een aantal honden dus ook meteen. Koud heb ik het niet gehad in ieder geval. Halverwege de nacht ben ik toch maar met boosdoener Bommel naar boven vertrokken. Je bed ligt toch lekkerder en ik wordt gewoon te oud om zo te kamperen :LOL: Het is heerlijk rustig gebleven en ik werd vanmorgen opgewacht door een stel enthousiaste honden.
Theo laat zich prima aanlijnen want dan mag hij naar buitennnnnnnnnn............. En dat vind hij duidelijk leuk. Dan loop je dus met een vreselijk blij ei aan de lijn. :I: want buiten ruikt het heerlijk en de vogels zijn leuk en het gras kriebelt zo lekker aan je neus en dan liggen er ook nog overal zakjes die allemaal anders en lekker ruiken en het moet natuurlijk allemaal onderzocht worden. :ok:
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje

Ongelezen bericht door Nel »

Lieffffffff :I:
Safari

Mijn dochter kwam onverwacht langs met de kleindochters. Meteen maar een vuurdoop voor Theo. Hij vond het best wel spannend (de meiden zijn 2 en 5) maar binnen de kortse keren stond hij bij de oudste kleindochter te flikflooien en haar te besnuffelen. Ze kreeg het zelfs voor elkaar dat hij voor haar achter de bal aanging en hij bracht de bal iedere keer netjes terug naar zijn kussen. :ok:
Uiteindelijk vond hij het prima om uitgebreid door haar geaaid te worden :I:
Nel
Zeer actief
Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje

Ongelezen bericht door Nel »

Wat leuk joh... :ok:
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Mit schreef:wat is hij leuk zeg! Daar gaat Stellar leuk mee kunnen ravotten dus we moesten maar eens daten!
Stellar gaat een innige relatie opbouwen want Theo komt naar Vianen :cheer:
Wel tijdelijk overigens en puur en alleen omdat Theo toch wel errug groot en sterk is vergeleken bij die kleine rolmopsen van Ellen :mrgreen:
Vanavond pikken we het heerschap op.
Afbeelding
hewi
Zeer actief

Mit jij komt in mijn testament :J:
Groetjes Heidi
Afbeelding
Safari

Mit schreef:
Mit schreef:wat is hij leuk zeg! Daar gaat Stellar leuk mee kunnen ravotten dus we moesten maar eens daten!
Stellar gaat een innige relatie opbouwen want Theo komt naar Vianen :cheer:
Wel tijdelijk overigens en puur en alleen omdat Theo toch wel errug groot en sterk is vergeleken bij die kleine rolmopsen van Ellen :mrgreen:
Vanavond pikken we het heerschap op.
:mrgreen: knuffel jij die rolmopsen van mij niet plat vanavond :LOL:
Voor Theo ben ik hartstikke blij :cheer: Ik denk dat hij hier tekort komt en dat hij bij jullie veel beter tot zijn recht zal komen.
Mit
Zeer actief

hewi schreef:Mit jij komt in mijn testament :J:
Je laat me zeker alleen maar opvanghonden na? :mrgreen:
Eind januari komt er als het goed is ook een puppenvriendinnetje voor Theo en zijn nieuwe vrouwen bij :cheer: :cheer:
Een Huize vol Zwerfhond :LOL:

En ik ben gek op rolmopsen dus die knuffel ik écht wel plat :mrgreen:
Afbeelding
Safari

Mit schreef:
Daar was ik al bang voor :mrgreen:

Edit: Ik zou geen zwart aantrekken als ik jou was. :LOL:
hewi
Zeer actief

kut geen zwart? grijs dan :mrgreen:
Groetjes Heidi
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Safari schreef:
Mit schreef:
Daar was ik al bang voor :mrgreen:

Edit: Ik zou geen zwart aantrekken als ik jou was. :LOL:
Ik heb roze en beige. Ik ben vandaag in mn meest walgelijke outfit haha, maar daar moet je effe doorheen kijken maar.
Afbeelding
hewi
Zeer actief

Maare Mit wat wil je dat ik je nalaat? Leo? Donna? Opa Ollie is ook wel leuk naast tsuki maar das een chagarijn hoor.
mijn bank? trouwjurk? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: oohwww mijn klerenkast mischien? Laarzen? blauwe nep-ugs nooit gedragen maatje 41?
Groetjes Heidi
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Doe Noëlle maar :engel:
Afbeelding
hewi
Zeer actief

Ik ben hard aan de slag,ik weet niet of ze oud genoeg is om te reizen oud januari maar het staat genoteerd :J:
Groetjes Heidi
Afbeelding
Mit
Zeer actief

Helemaal super! :cheer: Zo'n mooi meiske. Die is vast binnen een dag weer weg :I:
Afbeelding
Safari

Ik zorg voor koekjes, grijs is prima en ik kijk door elke outfit heen. Ik ben zelf een expert in het dragen van vloekende kleuren bv. :mrgreen:
hewi
Zeer actief

Safari schreef:Ik zorg voor koekjes, grijs is prima en ik kijk door elke outfit heen. Ik ben zelf een expert in het dragen van vloekende kleuren bv. :mrgreen:

oohww dan doe ik mijn paarse bodywarmer en mijn neonroze shawl om!

Dat zal je zeggen Mit maar soms gaan dingen gewoon niet zo,we hebben de leukste hondjes gehad die er maanden
zowat een jaar hebben gezeten en we hebben lelijkerds gehad waar mensen om stonden te vechten :mrgreen:
Groetjes Heidi
Afbeelding
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

theo is een leukerd!
Ik zie hem alleen zodra die lijn losgeklikt word de neus naar de grond gaan en dan doen die oren het ineens niet meer,gewoon volle kracht achter die neus aan.Gewoon een gevoel hoor,gebaseerd op die neus van hem haha.
Hopelijk gaat hij een leuke tijd tegemoet bij Lars en Merit maar dat zal wel,zo samen met de dames des huizes.
Safari

hewi schreef:
Safari schreef:Ik zorg voor koekjes, grijs is prima en ik kijk door elke outfit heen. Ik ben zelf een expert in het dragen van vloekende kleuren bv. :mrgreen:

oohww dan doe ik mijn paarse bodywarmer en mijn neonroze shawl om!

Dat zal je zeggen Mit maar soms gaan dingen gewoon niet zo,we hebben de leukste hondjes gehad die er maanden
zowat een jaar hebben gezeten en we hebben lelijkerds gehad waar mensen om stonden te vechten :mrgreen:
Dat staat vast gaaf bij je rode haar. Dat draag ik ook gewoon bij mijn vuurtorenhoofd :mrgreen:

Die laatste opmerking trek ik me niet aan :pffff: Sliertje is beeldschoon :LOL: :LOL:
Mit
Zeer actief

Eefje83 schreef:theo is een leukerd!
Ik zie hem alleen zodra die lijn losgeklikt word de neus naar de grond gaan en dan doen die oren het ineens niet meer,gewoon volle kracht achter die neus aan.Gewoon een gevoel hoor,gebaseerd op die neus van hem haha.
Hopelijk gaat hij een leuke tijd tegemoet bij Lars en Merit maar dat zal wel,zo samen met de dames des huizes.
Ik begreep dat Theo met name graag achter vogeltjes aangaat. Net als Stellar. En laten wij nou van die eigenaren zijn die vinden dat honden lekker mogen opjagen :tongue:
Als ze na verloop van tijd weer terugkomen, wat altijd gebeurt, is het best. We genieten er zelfs van, die beesten worden daar zó gelukkig van :I:
Afbeelding
Safari

Mit schreef:
Eefje83 schreef:theo is een leukerd!
Ik begreep dat Theo met name graag achter vogeltjes aangaat. Net als Stellar. En laten wij nou van die eigenaren zijn die vinden dat honden lekker mogen opjagen :tongue:
Als ze na verloop van tijd weer terugkomen, wat altijd gebeurt, is het best. We genieten er zelfs van, die beesten worden daar zó gelukkig van :I:
De vogels hier hebben hem vanmorgen uit staan lachen op het strand, daar mogen geen honden komen. Het heeft de prachtige naam Stedenwijkstrand en is wel 15 meter breed :oohja:
Vogels in vlucht vind hij ook erg leuk. :ok:
hewi
Zeer actief

Mit hij mag nog niet los he :O: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
Groetjes Heidi
Afbeelding
Eefje83
Zeer actief

als hij dan idd maar weer terug komt.
Ik heb er ooit eens 1 gehad,die kwam na een half uur eens kijken waar wij ook alweer waren,en ik vond er geen ruk aan moet ik eerlijk bekennen maar als jullie daar geen probleem mee hebben en er lol aan beleven is dat natuurlijk alleen maar leuk!
Ik ben veel te bang dat wanneer ze uit zicht gaan de weg oprennen en dan onder een auto rennen,ik ben daar veel te angstig voor.....geen jachthond voor mij hahaha.
Mit
Zeer actief

we vinden lang uit zicht uiteraard ook alleen geen probleem als er geen wegen in de buurt zijn :wink:
Maar, ik moet zeggen dat Stellar altijd na hooguit een minuut of 10 weer terug is.
Afbeelding
Eefje83
Zeer actief

bij ons lopen ze toch redelijk makkelijk de bewoonde wereld weer in,nee ik ben er geen mens voor,kost me mijn hart haha.
Heel veel plezier hoor met Theo!Ben heel benieuwd hoe hij het gaat doen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”