Takkii is altijd best kieskeurig met zijn eten.
Al moet ik zeggen dat hij het meeste KVV wel lekker vind. Brok hebben we in begin echt moeten zoeken maar Royal Canin was toch wel zijn favoriet en daar doet hij het op zich ook goed op.
Meestal krijgt hij een keer per dag vers en een keer brok.
Een tijdje geleden ivm plaats gebrek in vriezer wat meer brok gaan voeren maar toen kreeg hij last van zijn anaal klieren (toeval?)
Dus ik wil weer wat meer vers gaan geven.
Nu woon ik niet ver van KIVO vandaan en ben ik er maar eens even langs gegaan om te kijken of dat iets is.
Ze verkopen daar alleen dozen met 10 kilo (per kilo of per pond verpakt) dus voor takkii die slechts 6 kilo weegt beetje veel. Maar ach als hij het lekker vindt dan hak ik de worsten wel in stukken met een bijltje en doe ik voor mezelf minder voorraad in de vriezer.
Gelukkig stelde de man bij de kivo voor eerst maar eens te proberen en hij gaf me (GRATIS) twee worsten van 500 gram mee. Vindt ik heel netjes.
Takkii heeft net een maaltje gehad en vond het geloof ik heerlijk. Als dit goed bevalt ga ik gewoon een doos halen.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
kivo gehaald "op proef"
Moderator: moderatorteam
- dretje
- Zeer actief
- ** Angela **
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
- Aantal honden: 3
Re: kivo gehaald "op proef"
Hier krijgen ze 3 dagen Kivo en 3 dagen gewoon vlees in de vorm van pens, kopvlees, kip enz.
De Kivo vinden ze heerlijk , lekkerder dan smuldier , duck en de carnibest die ik eens probeerde.
Voordeel is ook dat ik van Kivo minder hoef te geven
De Kivo vinden ze heerlijk , lekkerder dan smuldier , duck en de carnibest die ik eens probeerde.
Voordeel is ook dat ik van Kivo minder hoef te geven
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
- Inge
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Hier bevalt het prima, beide eten het heel graag. Numa is er groot op geworden, Biène trouwens ook.dretje schreef:Takkii is altijd best kieskeurig met zijn eten.
Al moet ik zeggen dat hij het meeste KVV wel lekker vind. Brok hebben we in begin echt moeten zoeken maar Royal Canin was toch wel zijn favoriet en daar doet hij het op zich ook goed op.
Meestal krijgt hij een keer per dag vers en een keer brok.
Een tijdje geleden ivm plaats gebrek in vriezer wat meer brok gaan voeren maar toen kreeg hij last van zijn anaal klieren (toeval?)
Dus ik wil weer wat meer vers gaan geven.
Nu woon ik niet ver van KIVO vandaan en ben ik er maar eens even langs gegaan om te kijken of dat iets is.
Ze verkopen daar alleen dozen met 10 kilo (per kilo of per pond verpakt) dus voor takkii die slechts 6 kilo weegt beetje veel. Maar ach als hij het lekker vindt dan hak ik de worsten wel in stukken met een bijltje en doe ik voor mezelf minder voorraad in de vriezer.
Gelukkig stelde de man bij de kivo voor eerst maar eens te proberen en hij gaf me (GRATIS) twee worsten van 500 gram mee. Vindt ik heel netjes.
Takkii heeft net een maaltje gehad en vond het geloof ik heerlijk. Als dit goed bevalt ga ik gewoon een doos halen.
Ik krijg ook weleens wat mee om te proberen. De vis vinden ze hier ook allebei erg lekker trouwens, helaas hadden ze die de laatste keer niet (verbaasde me trouwens dat Numa de vis gelijk lekker vond, dat is echt een pietlut bij dingen die hij nooit eerder gehad heeft).
Groetjes Inge

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
-
g.vercoelen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): border collie
- Aantal honden: 1
ik voer sinds kort ook kivo maar je hoeft het niet per doos te pakken hoor ik loop regelmatig met de hond even langs en pak dan 10 worsten van 500 gr
- dretje
- Zeer actief
oke dat zou heel fijn zijn.....anders zit mijn vriezer wel erg snel vol
- Kipper
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): dwerg-pincher, australian cattle-dog, border collie x australian cattle-dog en een mechelse herder
- Aantal honden: 4
Hier ook kivo-fans, ze vinden het heerlijk en doen het er erg goed op!