Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
En toen was daar Theo!! Nu met foto.
Moderator: moderatorteam
- meriam
- Zeer actief
- Aantal honden: 4
- Contacteer:
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1
Re: En toen was daar Theo!! Nu met foto.
oeps dat is wel heel wat anders dan tot nu toe 
maar hij is wel superleuk

maar hij is wel superleuk

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
sbientje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador Retriever
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
dacht ik ook meteen ja!LongFields schreef:Ik vind dat hij een echt pointerhoofd heeft, hij is leuk!
wat een leukerd!
-
Safari
Eeehhhhh dat is een understatementrenee-uk schreef:oeps dat is wel heel wat anders dan tot nu toe
I:
- sonj@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): kruising
Veel plezier met Theo, de grote man.
-
Jessica3787
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Terriermixje
Ongelofelijk dat ik Theo ineens zo voorbij zie komen
! Theo is één van de honden waar ik helemaal weg van ben. In 2011 ging ik voor het eerst naar Spanje en zat Theo al een tijdje in de perrera. Toen heb ik een heel eind met hem gewandeld, maar veel meer aandacht kon ik helaas niet aan hem besteden. In 2012 ging ik opnieuw naar Spanje en toen ik aankwam rijden stond Theo midden op de weg, meneer was weer eens over het hek gesprongen. Ondertussen zat hij heerlijk in de opvang op het adres waar ik zou blijven.
Hij herkende mij direct en de vijf weken daarop ben ik lekker met hem aan de slag gegaan. Waar hij eerst altijd op de achtergrond bleef kwam hij op een gegeven moment heerlijk knuffels halen zodra ik hem riep. Hij bloeide volledig op en je zag echt een gelukkige hond rondwandelen.
In Nederland leek de perfecte mand op hem te wachten, maar helaas was het tegenovergestelde waar. Drie weken na zijn adoptie ben ik letterlijk naar de andere kant van het land gereden om Theo op te halen. Hij heeft toen bij mij heerlijk bij kunnen komen, is tot op het bot verwend maar ik wist dat hij hier niet kon blijven. Helaas woon ik op 40m2 zonder tuin. Toen hij bij mij kwam had hij ook nog een hele erge oorontsteking en moesten we naar de dierenarts. Nou was dit niet bepaald een zachtzinnige man, maar hoe bang hij ook was Theo was zo ontzettend braaf en gaf geen kick.
Uiteindelijk kon hij naar een andere opvang, dus met lood in mijn schoenen (en huilend) heb ik nog een keer afscheid van hem genomen. Normaal heb ik dat niet, maar met Theo heb ik wel een hele bijzondere klik. Ik noemde hem trouwens altijd liefkozend Hubbie Theo en dan kon zijn stompje niet harder heen en weer
Ik kan nog wel pagina's vol over de fantastische hond schrijven. Hij is gewoon zo ontzettend lief en zachtaardig, er moet gewoon een keer iemand echt verliefd worden. Ik ben het in ieder geval wel.
Hij herkende mij direct en de vijf weken daarop ben ik lekker met hem aan de slag gegaan. Waar hij eerst altijd op de achtergrond bleef kwam hij op een gegeven moment heerlijk knuffels halen zodra ik hem riep. Hij bloeide volledig op en je zag echt een gelukkige hond rondwandelen.
In Nederland leek de perfecte mand op hem te wachten, maar helaas was het tegenovergestelde waar. Drie weken na zijn adoptie ben ik letterlijk naar de andere kant van het land gereden om Theo op te halen. Hij heeft toen bij mij heerlijk bij kunnen komen, is tot op het bot verwend maar ik wist dat hij hier niet kon blijven. Helaas woon ik op 40m2 zonder tuin. Toen hij bij mij kwam had hij ook nog een hele erge oorontsteking en moesten we naar de dierenarts. Nou was dit niet bepaald een zachtzinnige man, maar hoe bang hij ook was Theo was zo ontzettend braaf en gaf geen kick.
Uiteindelijk kon hij naar een andere opvang, dus met lood in mijn schoenen (en huilend) heb ik nog een keer afscheid van hem genomen. Normaal heb ik dat niet, maar met Theo heb ik wel een hele bijzondere klik. Ik noemde hem trouwens altijd liefkozend Hubbie Theo en dan kon zijn stompje niet harder heen en weer
Ik kan nog wel pagina's vol over de fantastische hond schrijven. Hij is gewoon zo ontzettend lief en zachtaardig, er moet gewoon een keer iemand echt verliefd worden. Ik ben het in ieder geval wel.
-
Jessica3787
- Zeer actief
Theo houdt erg van McChicken, bij voorkeur mét een hartslagNanna schreef:Mooie hond, daar zal best flink wat jacht in zitten
-
Safari
Het was al opgevallen dat hij ietwat trok aan de riem toen hij hier kwam, maar ja, hij wilde gewoon weg. Liep aan de flex en daar heb ik een hekel aan dus aan een gewone riem. We zitten toch middenin de understatements dus hier komt er weer 1. Hij trekt een beetje
Ik had voor de zekerheid al slechts Tim meegenomen (gelukkig) want het ging maar net. Moet er wel bij zeggen dat hij goed reageert op stilstaan en een evt stemcorectie. Morgen maar even alleen met hem aan de wandel.
Niet om het een of ander maar wat zit er een kracht in deze hond. Natuurlijk laat ik hem nog niet los maar mocht dat wel gebeuren dan denk ik dat ik een explosie van energie ga aanschouwen.
Hij zoekt dus een nieuw huis, liefst ergens bij een bos waar hij los kan lopen tzt en waar zijn neus niet van de grond af hoeft. Het grote bos bij Geldrop volstaat
Hij loopt idd met zijn neus tegen de grond geplakt.
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
wat is hij leuk zeg! Daar gaat Stellar leuk mee kunnen ravotten dus we moesten maar eens daten!
- dagmar88
- Zeer actief
-
Safari
Hij is enigdagmar88 schreef:Had hem al eerder voorbij zien komen, wat een leukerd!
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
Wat een leuk ding!
-
Jessica3787
- Zeer actief
Hahahahahaha een pointerreu van 48cm?Safari schreef:Hij is enigdagmar88 schreef:Had hem al eerder voorbij zien komen, wat een leukerd!
maar iemand bij huizezwerfhond gaat een centimeter kado krijgen
![]()
er zit nogal een verschil tussen 48 en 64 cm.
![]()
![]()
-
Safari
Er lopen allerlei kruisingen daar in Spanje rond. Dacht gewoon een pointer met korte pootjesJessica3787 schreef:Hahahahahaha een pointerreu van 48cm?Safari schreef:Hij is enigdagmar88 schreef:Had hem al eerder voorbij zien komen, wat een leukerd!
![]()
![]()
![]()
Enne ben voor het laatst goedgelovig
- dagmar88
- Zeer actief
Safari schreef:Hij is enigdagmar88 schreef:Had hem al eerder voorbij zien komen, wat een leukerd!
![]()
![]()
![]()
Oh echt? Leek mij nou net zo'n handig maatje
-
Jessica3787
- Zeer actief
Safari schreef:Er lopen allerlei kruisingen daar in Spanje rond. Dacht gewoon een pointer met korte pootjesJessica3787 schreef:Hahahahahaha een pointerreu van 48cm?Safari schreef:Hij is enigdagmar88 schreef:Had hem al eerder voorbij zien komen, wat een leukerd!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Theo is een enorme krachtpatser, die hond is één brok spier. Hij raakt niet eens met zijn gat de grond door zijn kontspieren
-
Safari
Ttttttsssss weer een understatementJessica3787 schreef:Safari schreef:Er lopen allerlei kruisingen daar in Spanje rond. Dacht gewoon een pointer met korte pootjesJessica3787 schreef:Hahahahahaha een pointerreu van 48cm?Safari schreef: Hij is enigmaar iemand bij huizezwerfhond gaat een centimeter kado krijgen
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee Theo is een enorme krachtpatser, die hond is één brok spier. Hij raakt niet eens met zijn gat de grond door zijn kontspieren
-
Jessica3787
- Zeer actief
Theo kan de hele dag doorgaan, het is net een diesel. Ik denk dat hij er meer aan heeft af en toe lekker met zijn koppie bezig te zijn. Gewoon lekker een beetje met hem oefenen. Want meneer kan best redelijk netjes aan de lijn lopen namelijkSafari schreef:Ttttttsssss weer een understatementJessica3787 schreef:Safari schreef:Er lopen allerlei kruisingen daar in Spanje rond. Dacht gewoon een pointer met korte pootjesJessica3787 schreef: Hahahahahaha een pointerreu van 48cm?![]()
Nee Theo is een enorme krachtpatser, die hond is één brok spier. Hij raakt niet eens met zijn gat de grond door zijn kontspierenHoop dat hij snel los kan want er moet echt wat energie uit. Weet niet of hij dat gaat redden met alleen wandelen zonder te rauzen??? Ik hoop het en ga mijn best doen.
Komt wel goed hoor! Het is zo'n schat.
-
Safari
Hij is natuurlijk de vrijheid van de flex gewend. Die gaat voorlopig in ieder geval mee naar het park. Hij is gewoon even vergeten hoe het hoort. Ik help hem wel herinneren.Jessica3787 schreef:
Theo kan de hele dag doorgaan, het is net een diesel. Ik denk dat hij er meer aan heeft af en toe lekker met zijn koppie bezig te zijn. Gewoon lekker een beetje met hem oefenen. Want meneer kan best redelijk netjes aan de lijn lopen namelijk![]()
Komt wel goed hoor! Het is zo'n schat.
Maandag komt er een kong large voor hem. Iets zegt me dat hij dat nog wel eens leuk zou kunnen vinden.
-
Jessica3787
- Zeer actief
O heb je hem al een kauwstaaf gegeven? Dan is hij net een shredder, echt indrukwekkend is datSafari schreef:Hij is natuurlijk de vrijheid van de flex gewend. Die gaat voorlopig in ieder geval mee naar het park. Hij is gewoon even vergeten hoe het hoort. Ik help hem wel herinneren.Jessica3787 schreef:
Theo kan de hele dag doorgaan, het is net een diesel. Ik denk dat hij er meer aan heeft af en toe lekker met zijn koppie bezig te zijn. Gewoon lekker een beetje met hem oefenen. Want meneer kan best redelijk netjes aan de lijn lopen namelijk![]()
Komt wel goed hoor! Het is zo'n schat.![]()
Maandag komt er een kong large voor hem. Iets zegt me dat hij dat nog wel eens leuk zou kunnen vinden.zometeen mag hij zich uitleven op hertenribben.
- Lunatic
- Erelid
- Mijn ras(sen): Labrador retriever
Roemeense mix - Aantal honden: 2
Wat een leukerd 
Je weet niet hoe sterk je bent tot het moment dat sterk zijn de enige keuze is die je hebt!
-
Safari
Nee, nog geen kauwstaaf maar na een halve portie hertenribben vond hij het genoegJessica3787 schreef:O heb je hem al een kauwstaaf gegeven? Dan is hij net een shredder, echt indrukwekkend is datSafari schreef:Hij is natuurlijk de vrijheid van de flex gewend. Die gaat voorlopig in ieder geval mee naar het park. Hij is gewoon even vergeten hoe het hoort. Ik help hem wel herinneren.Jessica3787 schreef:
Komt wel goed hoor! Het is zo'n schat.![]()
Maandag komt er een kong large voor hem. Iets zegt me dat hij dat nog wel eens leuk zou kunnen vinden.zometeen mag hij zich uitleven op hertenribben.
. Ik heb nog nooit een hond gezien met zo'n bijtkracht! Die kong gaat hij vast helemaal prachtig vinden!
- Ariane
- Erelid
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 0
Jessica3787 schreef:Theo houdt erg van McChicken, bij voorkeur mét een hartslagNanna schreef:Mooie hond, daar zal best flink wat jacht in zitten
En als jij verliefd op hem bent......
Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
- hewi
- Zeer actief
Ik ben niet schuldig aan die 48 cm.....maar ik zal degene die dat heeft geflikt aan dr oortjes trekken 
- Jeffy
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder
Nu vang je alleen nog maar de groters op?Safari schreef: Neemaar hoe leuk hij ook is, dit is niet echt mijn ideale formaat.
Hier stinken wij niet nog een keer in.
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
Theo treft het maar met je
Net als Timmie trouwens.
Net als Timmie trouwens.
-
Safari
Jeffy schreef:Nu vang je alleen nog maar de groters op?Safari schreef: Neemaar hoe leuk hij ook is, dit is niet echt mijn ideale formaat.
Hier stinken wij niet nog een keer in.Wat een leukerd, succes met hem
Wij treffen het met Timmie, wat een geweldig hondje is dat. Vreselijk slim, doet alles voor een brokje. Ik loop ook met zakken volDee schreef:Theo treft het maar met je![]()
Net als Timmie trouwens.
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
O wow die is leuk om te zien!
- Machie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Puli, kruising golden retriever X wetterhoun, kruising Pumi, Hrvatski ovčar, Border Collie
- Aantal honden: 5
Ohwww een hond voor Jaap!
Wat een prachtbeest zeg
Wat een prachtbeest zeg
-
Safari
Weet je dat ik dat ook heb gedacht. Anders noemen we hem toch gewoon JaapMachie schreef:Ohwww een hond voor Jaap!
Wat een prachtbeest zeg
Nadat ik net een uur lang heb zitten dubben welke twee van de vier ik als eerste mee uit zou nemen en daar niet uit kwam. Heb ik besloten dat ik ze dan maar alle vier tegelijk moest uitlaten. Als uitzondering Theo aan de flex. Ik moet eerlijk zeggen dat dat iets rustiger loopt. Hij lijkt te beseffen tot hoever hij kan lopen. Bij thuiskomst heb ik eerst de graspollen uit mijn haar geplukt