Wat is een bijthond?Corneliana schreef:ik vind het wel heel stoer zo'n "bijthond" maar dat is natuurlijk nooit een reden om er zelf eentje te nemen. ik denk ook niet dat ik de discipline voor mezelf zou hebben. en een hond die bijna slimmer is dan jezelf... schiet ook niet op haha.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Pfff.... dat was niet leuk :(
Moderator: moderatorteam
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Re: Pfff.... dat was niet leuk :(

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
-
Corneliana
- Zeer actief
een hond die het in zich heeft om te leren op commando te bijten en dat ook geleerd heeft, excuus ik heb een geheel eigen woordenboek soms. ik bedoel niet een hond die jan en allemal bijt dat is dan weer een "valse bijterd".malinois schreef:Wat is een bijthond?Corneliana schreef:ik vind het wel heel stoer zo'n "bijthond" maar dat is natuurlijk nooit een reden om er zelf eentje te nemen. ik denk ook niet dat ik de discipline voor mezelf zou hebben. en een hond die bijna slimmer is dan jezelf... schiet ook niet op haha.
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Oke duidelijk..Corneliana schreef:een hond die het in zich heeft om te leren op commando te bijten en dat ook geleerd heeft, excuus ik heb een geheel eigen woordenboek soms. ik bedoel niet een hond die jan en allemal bijt dat is dan weer een "valse bijterd".malinois schreef:Wat is een bijthond?Corneliana schreef:ik vind het wel heel stoer zo'n "bijthond" maar dat is natuurlijk nooit een reden om er zelf eentje te nemen. ik denk ook niet dat ik de discipline voor mezelf zou hebben. en een hond die bijna slimmer is dan jezelf... schiet ook niet op haha.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Teun
- geregistreerd lid
- Mijn ras(sen): Mechelse herder
- Aantal honden: 1
Ben nog niet zo goed in quoten, maar reageer toch maar even....
Natuurlijk moet je meer waarde hechten aan de mening van Inge en Sandra, al was het alleen maar omdat Sandra het hele nest kent (van Inge weet ik dat niet) en bovendien de ouders.
Maar dit is een openbaar forum dat niet alleen door kenners van dit soort honden wordt bezocht en gelezen. En juist omdat ik niet zoveel ervaring met mechelaars heb (maar intussen op de club natuurlijk wel veel geleerd heb) wilde ik toch even benadrukken dat ook in mijn handen een hond uit dit nest zich ontpopt heeft als een fijne en redelijk sociale hond....
Natuurlijk moet je meer waarde hechten aan de mening van Inge en Sandra, al was het alleen maar omdat Sandra het hele nest kent (van Inge weet ik dat niet) en bovendien de ouders.
Maar dit is een openbaar forum dat niet alleen door kenners van dit soort honden wordt bezocht en gelezen. En juist omdat ik niet zoveel ervaring met mechelaars heb (maar intussen op de club natuurlijk wel veel geleerd heb) wilde ik toch even benadrukken dat ook in mijn handen een hond uit dit nest zich ontpopt heeft als een fijne en redelijk sociale hond....