Vriend zit al raar naar me te kijken omdat ik hardop aan het lachen benSannePP schreef: Ik ook! En nu weer, check die foto van die kale poot![]()
![]()
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik heb zonet in m'n hond gesneden
Moderator: moderatorteam
- Dee
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje
- Aantal honden: 2
Re: Ik heb zonet in m'n hond gesneden
- Mirella
- Zeer actief
ik heb een vast logeetje,die ik tijdens haar logeerpartij altijd trimde,en ik heb toen in haar poot geknipt.
Er zat al geen vet op en ik zag zo het bot,dus meteen laten hechten.Vond het zo zielig!was op zondag,dus een dure grap ook nog.
en toen moest ik het de baasjes vertellen,die vatten het gelukkig heel goed op,en zette op fb:
de oppas heeft met een schaar van 1 meter de poot van onze katja erafgeknipt..en de reacties die daarop kwamen!
maar,het heeft wel even geduurd,voor ze weer echt blij naar binnenkwam.
Er zat al geen vet op en ik zag zo het bot,dus meteen laten hechten.Vond het zo zielig!was op zondag,dus een dure grap ook nog.
en toen moest ik het de baasjes vertellen,die vatten het gelukkig heel goed op,en zette op fb:
de oppas heeft met een schaar van 1 meter de poot van onze katja erafgeknipt..en de reacties die daarop kwamen!
maar,het heeft wel even geduurd,voor ze weer echt blij naar binnenkwam.
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
oh wat lachen dat die topics weer eens aangehaald worden
Ik lig hier te hinneken achter het beeldscherm
Ik lig hier te hinneken achter het beeldscherm
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Best welSannePP schreef:Wat erg, maar wat vreselijk komisch tegelijk!
Ik knipte altijd het kontje van Beau een beetje kort, bleef de poep er niet in hangen. Op een gegeven moment hoorde ik tijdens het knippen een hele zachte piep
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Ik zit hier ook hardop te lachen, echt wat een acties.
Ik ben bij Kay een keer met een naaldhak op z'n poot gaan staan, hij gaf wel zo'n machtige galp en er was gewoon een stuk huid verdwenen,
Hij heeft er zeker 2 weken last van gehad.
Ik ben bij Kay een keer met een naaldhak op z'n poot gaan staan, hij gaf wel zo'n machtige galp en er was gewoon een stuk huid verdwenen,
Hij heeft er zeker 2 weken last van gehad.
- Fizgig
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee vuilnisbakkenras, 6 konijnen, 4 katten en 1 cavia
Hihi, ik heb twee keer in het oor van mijn vriend geknipt, hahaha, hij wil nooit naar de kapper dus het is zijn eigen schuld.
Verder met de katten wel eens een nageltje te kort geknipt, die moet je ook echt alleen bij punten maar als het kreng alle kanten op kronkelt, gaat het wel eens mis he. En dan mag je inderdaad eventjes niet in de buurt komen. De konijnen dan, na nagels knippen rennen ze meteen weg als ze me zien, haha. En dat gaat niet eens mis. Bij Shelly moet ik helemaal uitkijken, die laat alleen een nageltang in de buurt met veel kaas en worst.
Wat ik ook heel erg vond, was de prikken penicilline geven aan de konijnen. Konijnen hebben een hele dunne maar hele taaie huid, waar je niet goed doorheen komt met een naald. En dan drie keer opnieuw moeten prikken, brrr, maar ja, wat moet, moet. En dat moest drie maanden lang elke drie dagen maar ondanks al die oefening ging het toch wel eens mis. Ach ja, dat noem ik 'tough love', je moet ze soms pijn doen voor hun eigen bestwil.
Een teek is toch nooit roze trouwens?? Hihi, maar als het vies is geworden, zie je het verschil ook niet waarschijnlijk. Auwie!
Verder met de katten wel eens een nageltje te kort geknipt, die moet je ook echt alleen bij punten maar als het kreng alle kanten op kronkelt, gaat het wel eens mis he. En dan mag je inderdaad eventjes niet in de buurt komen. De konijnen dan, na nagels knippen rennen ze meteen weg als ze me zien, haha. En dat gaat niet eens mis. Bij Shelly moet ik helemaal uitkijken, die laat alleen een nageltang in de buurt met veel kaas en worst.
Wat ik ook heel erg vond, was de prikken penicilline geven aan de konijnen. Konijnen hebben een hele dunne maar hele taaie huid, waar je niet goed doorheen komt met een naald. En dan drie keer opnieuw moeten prikken, brrr, maar ja, wat moet, moet. En dat moest drie maanden lang elke drie dagen maar ondanks al die oefening ging het toch wel eens mis. Ach ja, dat noem ik 'tough love', je moet ze soms pijn doen voor hun eigen bestwil.
Een teek is toch nooit roze trouwens?? Hihi, maar als het vies is geworden, zie je het verschil ook niet waarschijnlijk. Auwie!
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
- Aantal honden: 1
Wàt een bijzonder topic... 
- Antonetta
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.
..........................dagmar88 schreef:Denise. schreef:Oh wat voel je je dan lullig he. Ik heb 1 keer in Nova haar tepel gekniptEcht van die stomme ongelukjes, gelukkig lijkt het haar niet echt te deren. Nu maar snel een dikke knuffel en snoep geven
Wij hebben een keer gedacht dat een tepel een teek was. En maar verbaasd zijn hoe vast zo'n beest kan zitten.
Die stomme hond gaf ook geen kik
Dit zelfde heeft mijn dochter met Mowgli gehad, ook die gaf geen kik. Bij haar bleek het om een extra tepel onder haar oksel te gaan.
Kort geleden was bij mij de stroom uit gevallen, ik had Balou op de arm, die wilde ik eerst in de bench doen zodat ik niet op hem zou gaan staan, voordat ik op zoek kon naar de oorzaak. Ik voel met mijn hand of ik hem ook door de opening van de bench doe, dit leek het geval. Begint meneer te jammeren, had ik zijn achterpootje precies tussen twee spijlen door gehaald en daar hing meneer aan zijn achterpoot op een dwarsspijl. Ik voelde mij best schuldig en heb hem eens even flink geknuffeld.
. Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
-
Corneliana
- Zeer actief
o wat een heerlijke drama's en ik maar denken dat ik de enige klungel hier ben... valt mee. ik heb Sky nog nooit pijn gedaan ben ik nog te voorzichtig mee maar de knienetjes nageltjes knippen wordt ik van tevoren al zenuwachtig van. kreeg ik pas de tip om een konijn in te pakken in een grote handdoek
heb ik mijn hele leven al konijnen en ben daar nog nooit op gekomen.