Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Minhie schreef:Ooh wat een leuk bord!
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid Harley!
Hoe maak jij het?
Thanks allemaal. Wat een lieve reacties.
Minhie: Een houten plaat van de gamma en een paar bussen verf van de action doen wonderen. Moet je ook nog een decoupeerzaag hebben.
Eerst een voorbeeldje opgezocht, vervolgens de tekening gemaakt op het houten bord, witte grondverf erover heen, tekening nog een keer met stift tekenen zodat de contouren zichtbaar blijven. En vervolgens heul hard vloeken omdat er andere verf over het bord is gedonderd.
Nee nee ik bedoel, hoe gaat het met jou
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Vervelend dat je nog zo'n last van je rug hebt.
Kat1 schreef:
Meghan: We werken nog even aan een ritme waarbij ik met Aiko kan lopen, baasje werkt immers in 3 ploegen en ik heb nu behoorlijk last van mijn rug, maar verder gaat alles wel goed. Wat is dit wennen, zeg.
Gefeliciteerd, het went snel hoor misschien kun je Aiko (tijdelijk) met een halti laten lopen, dan heb je minder kracht nodig, dat vind je rug vast fijner.
Minhie schreef:Ooh wat een leuk bord!
Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid Harley!
Hoe maak jij het?
Thanks allemaal. Wat een lieve reacties.
Minhie: Een houten plaat van de gamma en een paar bussen verf van de action doen wonderen. Moet je ook nog een decoupeerzaag hebben.
Eerst een voorbeeldje opgezocht, vervolgens de tekening gemaakt op het houten bord, witte grondverf erover heen, tekening nog een keer met stift tekenen zodat de contouren zichtbaar blijven. En vervolgens heul hard vloeken omdat er andere verf over het bord is gedonderd.
Nee nee ik bedoel, hoe gaat het met jou
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter. Vervelend dat je nog zo'n last van je rug hebt.
Ik moet toch maar eens wat minder praktisch gaan denken.