De eigenaresse kon ze niet goed verzorgen en gaf dat zelf ook aan. Uiteindelijk bleek ook één van de broertjes voor haar niet haalbaar.
Voor het baasje was het te moeilijk om van allebei afscheid te nemen. Vooral omdat ze in alle narigheid een hoop steun aan hem had.
Voor mij was het even heel onzeker omdat zij niet wist wat ze met de situatie aan moest.
Ondertussen stond er een oproepje van Sannepp op het forum; dat Joe, een bulgaartje van 7 maanden, terug moest van de mensen waar hij geplaatst was en opvang nodig had.
Had aangegeven dat wanneer de pup niet door zou gaan ik hem graag op zou vangen.
Hij is behoorlijk onzeker en hoop dat mijn hondjes en ik hem de komende tijd de rust en duidelijkheid kunnen geven die hij nodig heeft.
Gisteren al kennis gemaakt met Niko op een lange strandwandeling. Joe was helemaal weg van mijn goedsul
Het gaat boven verwachting goed! Ze reageert helemaal niet op zijn angst/onzekerheid of balloosheid en geeft keurige correcties wanneer hij te druk wordt.
Ze doen niet anders dan uitdagen, bek likken en zijn de hele woonkamer door aan het rauzen
Hij begint al flink los te komen!
Even wachten tot ze tot rust zijn gekomen (ze zijn al kapot moe, maar het is te leuk samen) en dan mag Niko er ook gezellig bij.
Alvast een eerste indruk: