Ik smeer de nylabone in met smeerwortel of iets dergelijks.Lisette1985 schreef:Beleza laat die Dino botten ook weleens op mijn parketvloer vallen....DeDiana schreef:Toevallig, ik heb net ook een hertengewei gekocht. Mila ziet of hoort niks meer. Ik wel trouwens, want af en toe loopt ze ermee te slepen en gooit het met een harde bonk op het laminaat.![]()
Ben benieuwd of het bij Beleza net zo in de smaak valt!![]()
Voor degene die het aanraadde: een nylabone heb ik al, maar kijken ze alle 3 niet zo naar om.
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Welk bot het beste?
Moderator: moderatorteam
- ZaZa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herder
- Aantal honden: 1
Re: Welk bot het beste?
- dagmar88
- Zeer actief
Je kunt hem ook koken in bouillon.ZaZa schreef:Ik smeer de nylabone in met smeerwortel of iets dergelijks.Lisette1985 schreef:Beleza laat die Dino botten ook weleens op mijn parketvloer vallen....DeDiana schreef:Toevallig, ik heb net ook een hertengewei gekocht. Mila ziet of hoort niks meer. Ik wel trouwens, want af en toe loopt ze ermee te slepen en gooit het met een harde bonk op het laminaat.![]()
Voor degene die het aanraadde: een nylabone heb ik al, maar kijken ze alle 3 niet zo naar om.
- Lisette1985
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
- Aantal honden: 3
Kijk, nog meer handige tipsdagmar88 schreef:Je kunt hem ook koken in bouillon.ZaZa schreef:Ik smeer de nylabone in met smeerwortel of iets dergelijks.Lisette1985 schreef:Beleza laat die Dino botten ook weleens op mijn parketvloer vallen....DeDiana schreef:Toevallig, ik heb net ook een hertengewei gekocht. Mila ziet of hoort niks meer. Ik wel trouwens, want af en toe loopt ze ermee te slepen en gooit het met een harde bonk op het laminaat.![]()
Wat is smeerwortel?
Zal het morgen eens uitproberen, koken in bouillon.
Liefde begint met een glimlach,
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
Groeit met een kus,
Maar eindigt met een traan.
-
Loek
- Zeer actief
Schapenkoppen kan je alleen aan heel ervaren barfers geven en dan nog als je er bij bent.Lisette1985 schreef:Mijn nieuwe hond heeft de tweede nacht dat ze bij mij was mijn leren etui gesloopt die aan mijn sleutelbos zat, ook de knopen die op haar kussen zitten heeft ze eraf geplukt, gelukkig is dat makkelijk te herstellen.
De gouden tip was om haar een dino bot te geven, nou dat werkt inderdaad en dan laat ze mijn spulletjes met rust.
Alleen ze kauwt zo veel dat het me straks een rib uit mijn lijf gaat kosten aangezien dino botten niet goedkoop zijn in de dierenwinkel.
Nu zat ik zelf te denken of ik haar misschien schapenkoppen kan gaan geven als ze alleen thuis moet blijven, of moet je die echt alleen geven onder toezicht?
Of misschien hebben jullie nog wel andere tips met iets waar ze heeeeel lang mee doet en goedkoper is.
Een hond moet je nooit alleen laten met een bot !
- runninggirl
- Zeer actief
- Aantal honden: 3
Hoefjes doen het hier ook goed, de binnenkant een beetje insmeren met schapenvet en ze is wel even bezig
En verder ook runderkophuid, bullepees, dat soort dingen voor de afwisseling. Hertengewei heeft ze ook, gaat hier wel lang mee!
En verder ook runderkophuid, bullepees, dat soort dingen voor de afwisseling. Hertengewei heeft ze ook, gaat hier wel lang mee!
-
Loek
- Zeer actief
Maar dat zijn allemaal dingen waar ze in kunnen stikken terwijl je weg bent, behalve het hertengewei. Ik zou mijn hond nooit alleen laten met dat soort dingenrunninggirl schreef:Hoefjes doen het hier ook goed, de binnenkant een beetje insmeren met schapenvet en ze is wel even bezig![]()