LongFields schreef:Schietbal? FarFlung?
Wasda?
http://petprojectblog.com/archives/dogs ... -for-dogs/
maar dan met een plastic houder die het afschiet.
(kan geen plaatje vinden
Moderator: moderatorteam
LongFields schreef:Schietbal? FarFlung?
Wasda?

Bedankt voor de linkjes!krullie schreef:yeeaahh gevonden.
http://www.zooplus.nl/shop/honden/spel_ ... men/100564
schietbal.
http://www.catanddogshop.nl/index.php?i ... 59&lang=NL
gooistok uitschuifbaar.
luna2906 schreef:Die eerste zie ik mezelf al tegen mijn eigen hoofd aan mikken
Of in een boom!Ellen. schreef:luna2906 schreef:Die eerste zie ik mezelf al tegen mijn eigen hoofd aan mikken![]()
![]()
![]()

Dit is een mooi Doe-Dag-onderwerp.billy schreef:Ik had een werparm, maar Madam wil alleen de rubberen balletjes van de action en die zijn daarvoor te klein, maar ook met een tennisbal kom ik met een werparm niet verder als dat de bal naar de grond toe stuitert, bestaan er cursussen leren werpen met de werparm![]()
Dat zou betekenen dat er gelukkig meer mensen niet kunnen werpen met een werparmWilm@ schreef:Dit is een mooi Doe-Dag-onderwerp.billy schreef:Ik had een werparm, maar Madam wil alleen de rubberen balletjes van de action en die zijn daarvoor te klein, maar ook met een tennisbal kom ik met een werparm niet verder als dat de bal naar de grond toe stuitert, bestaan er cursussen leren werpen met de werparm![]()
billy schreef:Ik had een werparm, maar Madam wil alleen de rubberen balletjes van de action en die zijn daarvoor te klein, maar ook met een tennisbal kom ik met een werparm niet verder als dat de bal naar de grond toe stuitert, bestaan er cursussen leren werpen met de werparm![]()

Kaiou schreef:Nee, onhandig ding om mee te nemen.
Kaiou heeft zo een gele bal met een touwtje, die is ver genoeg weg te zwieren

billy schreef:Dat zou betekenen dat er gelukkig meer mensen niet kunnen werpen met een werparmWilm@ schreef:Dit is een mooi Doe-Dag-onderwerp.billy schreef:Ik had een werparm, maar Madam wil alleen de rubberen balletjes van de action en die zijn daarvoor te klein, maar ook met een tennisbal kom ik met een werparm niet verder als dat de bal naar de grond toe stuitert, bestaan er cursussen leren werpen met de werparm![]()
![]()

een workshop je zoon bewusteloos slaan gaat misschien wel wat ver voor een doedag, Liekelieke schreef:billy schreef:Dat zou betekenen dat er gelukkig meer mensen niet kunnen werpen met een werparmWilm@ schreef:Dit is een mooi Doe-Dag-onderwerp.billy schreef:Ik had een werparm, maar Madam wil alleen de rubberen balletjes van de action en die zijn daarvoor te klein, maar ook met een tennisbal kom ik met een werparm niet verder als dat de bal naar de grond toe stuitert, bestaan er cursussen leren werpen met de werparm![]()
![]()
Ik kan er prima mee werpen.![]()
Ik zal er wel een workshop in geven.
(Ik heb mijn zoon er een keer bijna bewusteloos mee geslagen?)
sbientje schreef:een workshop je zoon bewusteloos slaan gaat misschien wel wat ver voor een doedag, Liekelieke schreef:billy schreef:Dat zou betekenen dat er gelukkig meer mensen niet kunnen werpen met een werparmWilm@ schreef: Dit is een mooi Doe-Dag-onderwerp.![]()

lieke schreef:billy schreef:Dat zou betekenen dat er gelukkig meer mensen niet kunnen werpen met een werparmWilm@ schreef:Dit is een mooi Doe-Dag-onderwerp.billy schreef:Ik had een werparm, maar Madam wil alleen de rubberen balletjes van de action en die zijn daarvoor te klein, maar ook met een tennisbal kom ik met een werparm niet verder als dat de bal naar de grond toe stuitert, bestaan er cursussen leren werpen met de werparm![]()
![]()
lieke schreef:billy schreef:Dat zou betekenen dat er gelukkig meer mensen niet kunnen werpen met een werparmWilm@ schreef:Dit is een mooi Doe-Dag-onderwerp.billy schreef:Ik had een werparm, maar Madam wil alleen de rubberen balletjes van de action en die zijn daarvoor te klein, maar ook met een tennisbal kom ik met een werparm niet verder als dat de bal naar de grond toe stuitert, bestaan er cursussen leren werpen met de werparm![]()
![]()