Tja waar het hart vol van is loopt de mond van overMelanie 74 schreef:Dit zegt meer over jou dan over mijmercedes2803 schreef:Dat Silvester en Melanie een derde wereldoorlog voeren tegen Kees wist ik allang...
Is al eerder gebeurd zoals jullie kunnen lezen toch?![]()
Ik begrijp niet zo goed waarom iemand die overduidelijk met maar 1 reden op het forum zit, gewoon mag blijven..
Er wordt door meneer maar gereageerd als er iets te spuien valt richting Kees - of een ander en dan moet je ook nog eens kijken HOE er tekeer gegaan wordt door hem...
Ik gooi het maar op 'slechte jeugd , onvermogen tot normaal communiceren, gebrek aan intelligentie, gebrek aan een sexleven waardoor bijna elk bericht wel sex gerelateerd is, rancuneus om welke reden dan ook '
Nou...daar zitten we echt op te wachten hier...
WAT een aanwinst!!!![]()
En ik heb het in een vorig schreeuw en blehrtopic waar Silvester tekeer ging ook al gezegd...
Ik zou me echt plaatsvervangend doooooodschamen als mijn vriend zich hier zo gedroeg.... Ik verbouwde mijn hele huis als ik erachter kwam dat hij zich zo uitliet op een forum waar hij verder geen deel aan neemt
Ik ben na de eerst aanstelleritus van Silvester ook per direct Melanie niet meer serieus gaan nemen...
Ik wrijf niet klakkeloos iemand maar aan wat zijn partner doet hoor, maar in dit geval kan ik geen bericht van melanie voorbij zien komen of ik denk wel aan dat onbeholpen stuk karakter wat bij haar woont.![]()
Je bent ook ietwat tegenstrijdig in je bericht, maar geeft niet hoor meid. Als je mij beoordeelt op mijn partner, ik lig daar echt niet wakker van. Ik weet wat ik aan hem heb, en ik ken hem wel door en door.
Daar heb ik jouw analyses niet voor nodig.
silvester schreef: kontneukertjes
silvester schreef:Nee, ik vermoed dat ie de "pupkopers" ook even stevig veegt, de stofnestjes er af neuken, zal maar zeggen.![]()
silvester schreef: Tja, dat krijg je hè, na het pijpen moet je altijd overgeven hè.
silvester schreef: Tja, dat krijg je hè, na het pijpen moet je altijd overgeven hè.
silvester schreef:Blablabla, kontje neuken, kontje neuken...![]()
Gun die jongen toch ook eens een pleziertje