Moderator: moderatorteam

Er was nog wel een stukje........ en nog een fudge-je......... en een bonbonnetje.............. likje slagroom..........anne_lies schreef:Wat leuk en gezellig. Nu heb ik wel gelijk zin in taart na die foto's

Ja, helemaal mee eens, ik geniet nog na..............renee-uk schreef:oh wat ziet dat er lekker uit
fijn dat je zo'n leuke dag gehad hebt hilly, dat is nog het allerbelangrijkste!

je kunt inderdaad beter een high tea in nederland hebben, hier krijg je fish and chips of een pie of spaghetti uit een blikjeHilly45 schreef:Ja, helemaal mee eens, ik geniet nog na..............renee-uk schreef:oh wat ziet dat er lekker uit
En lekker was het ook, het zal anders zijn dan in Engeland, maar wel echt mjammie.

Hier begon het met koffie en thee en een warme quiche.................. Ook heerlijk.renee-uk schreef:je kunt inderdaad beter een high tea in nederland hebben, hier krijg je fish and chips of een pie of spaghetti uit een blikjeHilly45 schreef:Ja, helemaal mee eens, ik geniet nog na..............renee-uk schreef:oh wat ziet dat er lekker uit
En lekker was het ook, het zal anders zijn dan in Engeland, maar wel echt mjammie.

Hilly, houd op hoor. Dit klinkt zalig, allemaal zoetigheid, ik zou kunnen leven op zoetigheid.Hilly45 schreef: Toen kwamen de zoete lekkernijen...... Er werd vooraf uitleg gegeven, hoe je het best eigenlijk kunt eten, ofwel, hoe de smaken mogelijk het best tot hun recht komen en ja, dan begon je van onderaf te eten met de scones, dan grote petit fours, dan de kleine, het vruchtengebak en dan waren er nog elders de bonbons en fudge............

Het smaakte ook nog goedmoosje schreef:Ziet er goed uit!
Wi hadden alles opHilly45 schreef:Er was nog wel een stukje........ en nog een fudge-je......... en een bonbonnetje.............. likje slagroom..........anne_lies schreef:Wat leuk en gezellig. Nu heb ik wel gelijk zin in taart na die foto's

Ik vond het ook echt geweldig !! Hilly zo goed geregeld ik hoop ook echt dat je je op en top jarig voelde.gerda__b schreef:Wi hadden alles opHilly45 schreef:Er was nog wel een stukje........ en nog een fudge-je......... en een bonbonnetje.............. likje slagroom..........anne_lies schreef:Wat leuk en gezellig. Nu heb ik wel gelijk zin in taart na die foto's![]()
Wel met wat hulp van de hondjes welke keurig van een vork konden eten...![]()
Super geregeld Hilly en ik ben voor om dit elk jaar samen met jou te gaan vieren....![]()
![]()
![]()
Iedereen die mee was nogmaals super bedankt voor de leuke dag