Er bungelen vaak achterpootjes naast de stoel naar beneden.
Geen hele duidelijke foto's maar voor het idee

Moderator: moderatorteam

Tara schreef:Mijn landhaaien liggen ook vaak op de eetkamerstoelen als ze onder tafel geschoven zijn.
Het zal wel een lekker donker holletje voor ze zijn denk ik.
Dat deed Goof ook heel vaak, tot hij heel hard zijn hoofd tegen de onderkant van de tafel stootteTara schreef:Mijn landhaaien liggen ook vaak op de eetkamerstoelen als ze onder tafel geschoven zijn.
Die is ook wel vreemd jasamantha! schreef:Jack ligt bijna altijd te slapen in de douche, onder de douchekop, in de hoop dat ik m ooit nog een keertje aan ga doen (heb ik dus weleens gedaan en dat vind hij geweldig)
Huh? Als ik google krijg ik geen hond te zienTara schreef:Mijn honden zijn landhaaien, ook wel bekend als Sharkdogs (zie avatar).Cpp schreef:Tara schreef:Mijn landhaaien liggen ook vaak op de eetkamerstoelen als ze onder tafel geschoven zijn.
![]()
Wat zijn landhaaien?
Ik vind het vooral zo vreemd omdat de stoel eigenlijk te klein is en zijn neus tussen de spijlen moet
We lijken best wel op elkaar, ik heb ook zo'n grote neus.

Jack wel, als ik ga douchen zit hij ook altijd smekend aan de andere kant van het douchegordijnCpp schreef:Die is ook wel vreemd jasamantha! schreef:Jack ligt bijna altijd te slapen in de douche, onder de douchekop, in de hoop dat ik m ooit nog een keertje aan ga doen (heb ik dus weleens gedaan en dat vind hij geweldig)
Volgens mij gaan niet heel veel honden vrijwillig de douche in

Nawosh schreef: Tegenwoordig ligt ze wat normaler

Nawosh schreef:
Later lag ze ook graag met haar dochter op het oude granieten aanrecht dat dienst deed als oppottafel
Tegenwoordig ligt ze wat normaler, op een kleed, een matras of op de kale vloer.
[/quote]Cpp schreef:
Dit is wel een schattige foto zeg

Die onderste foto en die onder dat dekentjeWenda schreef:Ziva in de vensterbank.
Zelfde .... en Quincy onder het bolletje deken (doet ze zelf).
Op mama (kom op mam niet zeuren .. je operatie is al weer 4 dagen geleden)
Onder andere