geen ideeDee schreef:België is het ook 6 weken toch?
dit is wel gewoon nederland
Moderator: moderatorteam
geen ideeDee schreef:België is het ook 6 weken toch?
O gelukkig !Wolf77 schreef:jah, vind ik zelf ookJeannettebo schreef:Volgende week het nest uit? Nou lekkere fokker is het danWolf77 schreef:ze is nu 5 weken, mag eigenlijk volgende week ong het nest uit, maar t wordt een weekje later waarschijnlijk7 weken is wettelijk minimum he
maar hij haalt dr pas met 7, misschien 8 weken

ah..hij had een rekenfoutje..ze zijn nu 6 weken en mogen dus toch met 7 eruit, hij haalt haar dan met 8 weken op.Wolf77 schreef:geen ideeDee schreef:België is het ook 6 weken toch?
dit is wel gewoon nederland
ik ga ze doorgevenDipsy20 schreef:Wat vind je van kyra,yuna,desteny,angel,honey
En sorry dat niet via alfabet was
abby is de mamaDjockPuck schreef:Ik heb er ook nog eentje met een A ..Abbey. of Abby.
afgekort Abs.
we zijn tot 02:00 bezig geweest met lijsten doornemen. Hij heeft een aantal namen opgeschreven, maar wil nog meer lijsten doornemen geloof ik.. tot nu toe is Nova toch wel zn favoriet.Dipsy20 schreef:En hebben jullie of je vriend al een naam

In mn eerste bericht heb ik 2 foto's nu geplaatst van t pupke.Dipsy20 schreef:Ahhhh wat lief![]()
En welke gaat Nova heten want ik denk wel dat deze naam gaat worden
Chevenna is haar originele naamDipsy20 schreef:En wat vind je dan van cheyenne
Als het toch een c nestje is

Dipsy20 schreef:Zo dat is een plaatje zegWolf77 schreef:nog een foto dan..;
![]()
En wat leuk dat jij ook zo nauw betrokken word bij dit puppekind
Denk dat ze straks een mooie meettante erbij heb
Wolf77 schreef:nog een foto dan..;
Ik vind Kibbles ook wel erg leuk ( kippie )joeyophof schreef: Ik vind Nova een prachtige naam
Jade is een mooie naam.Wolf77 schreef:Ik vind Kibbles ook wel erg leuk ( kippie )joeyophof schreef: Ik vind Nova een prachtige naam
of Jade ( djeed )

eujj..grappig, jij kent ze ook?Tamara/Bayko schreef:Odi schreef:Ze is leuk!!!
Van welke fokker komt ze?
http://www.bordercolliekenneleverlastingjoy.nl/
Idem: hoeveel Nova's ik tegenkom op cursus..... (niet dat ik zulke originele namen heb, alhoewel wel zeker een originele pupnaam hadden, maar ja dat liep anders....)Maeve schreef:Chevenna zou ik afkorten tot Venna/Fenna als roepnaamIk vind Nova wat afgezaagd maar dat is puur mijn eigen ervaring

Da's een NovaWolf77 schreef:nog een foto dan..;
Nee dat mag wettelijk gezien niet, niet eerder dan zeven weken en dat is al een ondergrens !Wolf77 schreef:ze is nu 5 weken, mag eigenlijk volgende week ong het nest uit, maar t wordt een weekje later waarschijnlijk