Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gek word ik van 'm!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Gek word ik van 'm!

Ongelezen bericht door SannePP »

Van Henk dus! Dat beest windt me om zijn pootje en flink ook!
Gisteren: we zijn aan het wandelen en hij gaat steeds stil staan, kijkt me aan en strekt dan zijn achterpoot helemaal door naar achteren. Zo keer op keer. Wel rennen en springen en duiken met Cena, maar wel steeds zo raar die poot uitstrekken.
Eenmaal thuis zit hij in zijn knie te bijten en loopt hij wat te manken. Maar vervolgens wel op de bank springen en mijn moeder vol enthousiasme begroeten. Ik kan ook niets ontdekken, mag overal aankomen en alles beweegt nog goed. De rest van de dag nergens last meer van... :denken:

Vandaag: we zijn in de duinen, de honden spelen, rennen door het zand, Henk is helemaal in zijn element. Vervolgens lopen we terug naar de auto en blijft Henk op het duin staan. Met geen mogelijkheid komt hij naar ons toe, hoe we ook roepen en mopperen. Ik loop naar hem terug en als ik biiijjjna bij hem ben, steekt hij zijn staartje hup in de lucht en trekt een sprint naar Paul toe! Helemaal blij, huppelend en Cena in haar nek springend. Als ik terug bij hen ben, gaat hij tot 2 keer toe nog weer zo stil staan. Maar alleen als ik kijk. Als ik niet kijk en hem negeer loopt hij mee door, maar zodra ik kijk, stopt hij met lopen. Hij daagt me uit en loopt pas weer als ik zijn richting op dreig te komen. :gvd:

Dan bij de auto. Meneer wil er niet inspringen. Ik buk me om hem op te gaan tillen, hij rent een stukje weg, neemt een aanloop en springt toch zelf de auto in.
Echt waar, hij doet het gewoon expres! :boos:
RIP Cena :roos:
    Safari

Re: Gek word ik van 'm!

Ongelezen bericht door Safari »

Als je hem kwijt wilt dan geef je maar een gil. Ik houd wel van die uitgekookte exemplaren :I:
    Lisette1985
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Kruising, chihuahua en een border collie
    Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Lisette1985 »

:goeie: :goeie: :goeie: :goeie: jij word in het ootje genomen!

Dat doet me denken aan mijn eerste hondje.
    Mijn paard deed een stap naar voren en op dat moment liep mijn jack russel langs en werd ze heel lichtjes geschampt, geen schrammetje te zien maar wel piepen en gillen als een gek en enorm zielig doen.
    Toen wilde ik het koelen met een natte doek... dat zag mevrouw en ze rende hard op 4 poten weg :LOL:
    Liefde begint met een glimlach,
    Groeit met een kus,
    Maar eindigt met een traan.
    Drazic
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale

Ongelezen bericht door Drazic »

:pffff: Eigen schuld jij hebt al zo vaak gezegd dat Henkie lelijk is,wraak zoet en zo.
    Het ergste is dat je er nog intrapt ook iedere keer weer. :oeps:
    SannePP
    Zeer actief
    Contacteer:

haha ja hij weet gewoon dat ik er in trap!

Met eten net zo: hij vreet zn brokken niet, tot ik er iets lekkers bij stop. En ik wéét dat hij het er om doet, en toch trap ik er steeds weer in. Ik heb hem verwend! :jank:
      Sanne!!
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Breng maar hier Zazoe wil wel een leuk broertje.
      Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
      lets have fun

Ongelezen bericht door lets have fun »

Hij staat je te piepelen :LOL:
      lijn
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): GBGV

Ongelezen bericht door lijn »

:LOL: Lekkere Henk!
      Wolf77
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Husky/Malamute
      Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Wolf77 »

voor Henk; :LOL: :LOL:

voor jou; :lief: :flower:
      Julisca
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Veel te dure kruising :-)

Ongelezen bericht door Julisca »

:LOL:
      Groeten Julisca
      trotse bezitter van Indy
      Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Hahaha, herkenbaar!
      Lobbes is allergisch en had daar in het begin flink last van. Dus hij veel krabben met zijn poten. Wij vonden dat sneu, dus kriebelden wij hem dan. Meneer had heel snel door dat hij dus aandacht kreeg bij het krabben en (om het extra overtuigend te maken) het zielige neusfluiten. En wij er maar intrappen. Totdat Melanie74 ons liet zien dat Lobbes ons had afgericht. En verrek, dat klopte maar al te goed. De slimmerd! :LOL:
      Nu is dat gelukkig weer rechtgetrokken, gelukkig.
      laeken
      Zeer actief
      Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Misschien heeft hij echt wel last van zijn poot? Dat hij opgewonden wordt en dan weer alles kan is logisch. Dat hebben veel dieren. Ik zou het signaal wel serieus nemen en wel omdat hij zijn poot naar achter strekt EN op zijn knie bijt thuis. Want zou hij geen last hebben en je voor de gek houden zoals mensen denken, waarom bijt hij dan in zijn knie? Dat duidt wel degelijk op pijn. Hij kan dat er echt niet bij faken ofzo.
      Is hij niet een beetje te dik? Dat kan wel meehelpen? Want hij komt best wel heel dik over op foto's nl. En korte pootjes in combinatie met een dik lijfje en evt artrose of iets anders kan best wel lastig zijn. Ik zou zelf dus niet uitgaan van een klein mensje dat je voor de gek zit te houden maar van een klein hondje dat misschien echt wel last van zijn knie heeft achter. Ik geloof niet in voor de gek houden op deze manier.
      Afbeelding
      Ptje
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Grote Franse poedel en een klein Spaans draakje

Ongelezen bericht door Ptje »

Misschien zit er wel een klein los botstukje dat er in en uitschiet zodat ie er niet altijd last van heeft, dat was mijn eerste gedachte erover.
      AfbeeldingAardig zijn doet geen pijn en het kost geen cent, alleen wat moeite
      laura b
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Ruwhaar Standaard Teckel

Ongelezen bericht door laura b »

:LOL:
      Antonetta
      Zeer actief
      Mijn ras(sen): Ik heb een kruising chihuahua x pinscher en een kruising shih tzu x chihuahua.

Ongelezen bericht door Antonetta »

laeken schreef:Misschien heeft hij echt wel last van zijn poot? Dat hij opgewonden wordt en dan weer alles kan is logisch. Dat hebben veel dieren. Ik zou het signaal wel serieus nemen en wel omdat hij zijn poot naar achter strekt EN op zijn knie bijt thuis. Want zou hij geen last hebben en je voor de gek houden zoals mensen denken, waarom bijt hij dan in zijn knie? Dat duidt wel degelijk op pijn. Hij kan dat er echt niet bij faken ofzo.
      Is hij niet een beetje te dik? Dat kan wel meehelpen? Want hij komt best wel heel dik over op foto's nl. En korte pootjes in combinatie met een dik lijfje en evt artrose of iets anders kan best wel lastig zijn. Ik zou zelf dus niet uitgaan van een klein mensje dat je voor de gek zit te houden maar van een klein hondje dat misschien echt wel last van zijn knie heeft achter. Ik geloof niet in voor de gek houden op deze manier.
      Mee eens, ik geloof ik ook niet in deze manier van voor de gek houden.
      Afbeelding.
      Semper Fidelis, Coco, Gipsy, Gizmo en Mowgli.
      SannePP
      Zeer actief
      Contacteer:

We zijn maandag bij de DA geweest en die kon niets geks ontdekken. Maar we houden het wel in de gaten! Want dat knie-bijten doet hij natuurlijk niet zomaar inderdaad.
      En ja, Henk is wat te zwaar. Er zou 2 kilo afmoeten en ik verwen hem veel te veel. Durf ik best toe te geven. Hij krijgt al light brokken en een heel stuk minder dan op de zak staat, maar hij krijgt te veel tussendoortjes... Ik ga er Echt beter op letten!!

Maar Henk is ook een enorme etterbal! Hij weet dat mensen om hem moeten lachen als hij zich als een aap gedraagt (ook ik) en daar maakt hij echt handig gebruik van.
        SannePP
        Zeer actief
        Contacteer:

Misschien zit er wel gewoon een steekje los bij hem... Hij lijkt soms ook stekeblind te zijn. Loopt tijdens wandelingen tegen bankjes en palen, maar gisteravond ook tegen de bureaustoel omhoog. En die staat er toch al langer dan vandaag! Heb zn ogen zitten testen, maar die lijken wel goed te werken. En toch springt ie vaak net naast de bank, loopt ie tegen dingen aan of ziet ie wildvreemden voor mij aan...... Rare hond! :Q:
          Sanne!!
          Zeer actief
          Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

ja joh tegen palen hahahahah.

Dat zagen we laatst wel weer :P
          Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
          Daisy@
          Zeer actief
          Mijn ras(sen): Herders
          Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

laeken schreef:Misschien heeft hij echt wel last van zijn poot? Dat hij opgewonden wordt en dan weer alles kan is logisch. Dat hebben veel dieren. Ik zou het signaal wel serieus nemen en wel omdat hij zijn poot naar achter strekt EN op zijn knie bijt thuis. Want zou hij geen last hebben en je voor de gek houden zoals mensen denken, waarom bijt hij dan in zijn knie? Dat duidt wel degelijk op pijn. Hij kan dat er echt niet bij faken ofzo.
          Dit dacht ik dus ook. Ik geloof niet dat een hond je zo lang, zo uitgekookt, voor de gek kan houden. Wel dat ze bepaalde gewoonten kunnen ontwikkelen wat op 'voor de gek houden' lijkt.
          Als er adrenaline door zijn lijfje raast zal hij minder voelen.
          Nel
          Zeer actief
          Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje

Ongelezen bericht door Nel »

Sjakie, die lichte vorm van patellaluxatie heeft kan soms ook zijn slechte pootje helemaal naar achteren/omhoog strekken. Is maar een keer of 3 gebeurd, maar zou het van jouw hond toch in de gaten houden, vooral omdat hij in zijn knie bijt...en het is geen aanstellerij...
          En heel vreemd dat hij overal tegenaan loopt...dat doet ietoch ook niet voor z'n lol? ( zou het tunnelvisie kunnen zijn?)

Succes hoor en veel plezier van je bengel...want klinkt verder als een grappig hondje!!
          SannePP
          Zeer actief
          Contacteer:

We houden hem zeker in de gaten! Zowel zijn pootjes als zijn ogen, want wil niet dat er iets mis met hem is hoor! Kan hem nog lang niet missen!!!
          Daarstraks in het wandelbos bleef hij weer staan. Ik denk dat hij dan nog geen zin heeft om naar huis te gaan ofzo. Toen wij in de auto stapten, kwam hij als een speer toch maar aangerend!
            Ariane
            Erelid
            Mijn ras(sen): Teckel
            Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Ariane »

SannePP schreef:Misschien zit er wel gewoon een steekje los bij hem... Hij lijkt soms ook stekeblind te zijn. Loopt tijdens wandelingen tegen bankjes en palen, maar gisteravond ook tegen de bureaustoel omhoog. En die staat er toch al langer dan vandaag! Heb zn ogen zitten testen, maar die lijken wel goed te werken. En toch springt ie vaak net naast de bank, loopt ie tegen dingen aan of ziet ie wildvreemden voor mij aan...... Rare hond! :Q:
            Ziet hij wel goed met dat blauwe oog?
            Ariane, Bibi, Nikita*, Barney* en Prins*.

Als we geen dagen toe kunnen voegen aan het leven moeten we leven toevoegen aan de dagen. Heaven can wait.
            SannePP
            Zeer actief
            Contacteer:

Ariane schreef:
            SannePP schreef:Misschien zit er wel gewoon een steekje los bij hem... Hij lijkt soms ook stekeblind te zijn. Loopt tijdens wandelingen tegen bankjes en palen, maar gisteravond ook tegen de bureaustoel omhoog. En die staat er toch al langer dan vandaag! Heb zn ogen zitten testen, maar die lijken wel goed te werken. En toch springt ie vaak net naast de bank, loopt ie tegen dingen aan of ziet ie wildvreemden voor mij aan...... Rare hond! :Q:
            Ziet hij wel goed met dat blauwe oog?
            Dat is Cena :W: en ja, die ziet er goed mee! :ok:
              Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”