Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Via marktplaats, betrouwbaar?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Barbabelle
Actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier
Aantal honden: 1

Via marktplaats, betrouwbaar?

Ongelezen bericht door Barbabelle »

Ik vond een advertentie van dierenwinkel P. van de Wouw uit Loon op Zand.
Heeft iemand ervaring met deze winkel? Ze hebben een aantal ortho-bedden te koop voor een zeer lage prijs, incl. verzending. Zo goedkoop dat ik betwijfel of het wel klopt. :denken:
Ze hebben ook een site http://www.pvandewouw.nl/
Afbeelding
ZaZa
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herder

Re: Via marktplaats, betrouwbaar?

Ongelezen bericht door ZaZa »

Is een goed bedrijf. Leverde ook jaren lang aan het asiel.
Kipper
Zeer actief
Mijn ras(sen): dwerg-pincher, australian cattle-dog, border collie x australian cattle-dog en een mechelse herder
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door Kipper »

Via een collega gehoord dat hij ook vaak vari-kennels in de aanbieding heeft. Zij heeft ze daar opgehaald.
~Suzanne~
Zeer actief

Ongelezen bericht door ~Suzanne~ »

Barbabelle schreef:Ik vond een advertentie van dierenwinkel P. van de Wouw uit Loon op Zand.
Heeft iemand ervaring met deze winkel? Ze hebben een aantal ortho-bedden te koop voor een zeer lage prijs, incl. verzending. Zo goedkoop dat ik betwijfel of het wel klopt. :denken:
Ik weet dat het bedrijf echt bestaat maar ik kan niet instaan voor de betrouwbaarheid voor de geleverde zaken natuurlijk. Dat wil zeggen; ik ben er ooit 1 x geweest, heb er niets raars gemerkt of gezien ;-) maar ook een gevestigd bedrijf KAN je oplichten. Ik denk niet dat dat hier aan de orde is overigens.
Of het artikel ook daadwerklijk het A-merk is wat je verwacht weet ik niet. Zoals altijd raad ik aan om heel goed na te vragen of je het A-merk krijgt of het "erop lijkende eigen merk". In de basis ga ik er niet van uit dat je belazerd wordt hier maar goed, wat ik zeg... ik kan het je niet beloven.

Het heeft ook niet zoveel zin dat ik er langs ga voor je omdat ik niet weet of het Ortho-bed wat jij wilt en wat zij verkopen precies hetzelfde is. ;-(

Suzanne
Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Célie schreef:
~Suzanne~ schreef:
Barbabelle schreef:Ik vond een advertentie van dierenwinkel P. van de Wouw uit Loon op Zand.
Ik weet dat het bedrijf echt bestaat maar ik kan niet instaan voor de betrouwbaarheid voor de geleverde zaken natuurlijk. Dat wil zeggen; ik ben er ooit 1 x geweest, heb er niets raars gemerkt of gezien ;-) maar ook een gevestigd bedrijf KAN je oplichten. Ik denk niet dat dat hier aan de orde is overigens.
Of het artikel ook daadwerklijk het A-merk is wat je verwacht weet ik niet. Zoals altijd raad ik aan om heel goed na te vragen of je het A-merk krijgt of het "erop lijkende eigen merk". In de basis ga ik er niet van uit dat je belazerd wordt hier maar goed, wat ik zeg... ik kan het je niet beloven.

Het heeft ook niet zoveel zin dat ik er langs ga voor je omdat ik niet weet of het Ortho-bed wat jij wilt en wat zij verkopen precies hetzelfde is. ;-(

Suzanne
:LOL: :LOL: :LOL:
Je dekt je wel goed in mocht het toch fout gaan hè.
Stel je voor dat Suzanne123456 aansprakelijk gesteld word joh!
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Barbabelle
Actief
Mijn ras(sen): Tibetaanse terrier

Ongelezen bericht door Barbabelle »

Hahaha, nou alleen ikzelf ben aansprakelijk als ik wat bestel hoor!
Maar bedankt voor de informatie.
Ik heb nog een keer gemaild met de vraag of het het 'Karlie' hondenbed is en helemaal volledig zoals beschreven. Als dat zo is dan bestel ik 'm gewoon en zien we het wel. Het is al goed te weten dat het een bestaand bedrijf is en er goede ervaringen zijn.
Afbeelding
Topline
Actief
Mijn ras(sen): Boxers
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Topline »

Ja, van de wouw is volgens mij een betrouwbaar bedrijf.
Wij zijn zowel klant als leverancier en van beide kanten verloopt dat prima!
Browny
Zeer actief
Aantal honden: 5

Ongelezen bericht door Browny »

Tara schreef:
Sanne!! schreef:
Célie schreef:
~Suzanne~ schreef: Het heeft ook niet zoveel zin dat ik er langs ga voor je omdat ik niet weet of het Ortho-bed wat jij wilt en wat zij verkopen precies hetzelfde is. ;-(

Suzanne
:LOL: :LOL: :LOL:
Je dekt je wel goed in mocht het toch fout gaan hè.
Stel je voor dat Suzanne123456 aansprakelijk gesteld word joh!
Wat een flauwe reactie zeg, Suzanne bedoelt het toch goed? :roll:
Ze zegt helemaal niks raars hoor.
ik vind het ook geen vreemde reactie :19: er was een tijdje terug een bekende online dierenwinkel, waar tig klanten tevreden hadden besteld en nadat het bedrijf failliet ging (of ertegen aan zat) veel mensen belazerd die wel hadden betaald maar geen spullen kregen.. dat risico kan je nou eenmaal lopen, of het nou zooplus is of een kleinere webwinkel..

verder heb ik geen ervaringen met de door TS genoemde webwinkel
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”