Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jade is hijgerig, drinkt redelijk veel, plast daardoor ook veel. Is niet heel sloom, wil graag spelen.
Ze eet slechter dan normaal, en heeft wel wat uitvloeiing, zie foto. Haar temperatuur is 38,4, dus normaal.
Nog even aankijken maar?
Laatst gewijzigd door moosje op 05 jan 2013 14:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Stinkt het? Ik zou er geen weekend overheen laten gaan... het ziet er viezig uit, beetje oud bloed, indicatie dat er al een tijdje iets zit. Als ik jou was zou ik iig even bellen.
Trusten Mieltjepiel, Bas en Zus, Love You.... GROET, Gea, Nelson, Bowie en Ogie!
Casey schreef:Wanneer is ze voor het laatst loops geweest?
Ze is nu een week of 2 niet meer loops
Dat, plus dat ze jong is (toch?) maakt de kans op een baarmoederontsteking niet zo groot. Bij een teef van 8 die twee maanden geleden loops was maakte ik me meer zorgen Maar toch even nakijken morgen.
Casey schreef:Wanneer is ze voor het laatst loops geweest?
Ze is nu een week of 2 niet meer loops
Dat, plus dat ze jong is (toch?) maakt de kans op een baarmoederontsteking niet zo groot. Bij een teef van 8 die twee maanden geleden loops was maakte ik me meer zorgen Maar toch even nakijken morgen.
Groetjes! Kees
Ze is in december 2 geworden. Een week voor haar verjaardag werd ze voor het eerst loops.
Ik zou in ieder geval vandaag even naar de dierenarts gaan hoor. Bij jou in de buurt is het toch heel lastig om in het weekend een beetje dierenarts te vinden als ik me niet vergis ?
Ik zou het ook ff laten nakijken hoor! Alleen al zodat je een beetje gerustgesteld het weekend in kunt Ik gok maar zo dat ik te panisch ben met dit soort dingen, maar toch
De kans op BMO op die leeftijd is niet groot, maar het kan wel. Ody had ook een beginnende BMO tussen haar eerste en tweede loopsheid in. Zeker als de uitvloeiing stinkt, zou ik het risico niet nemen en even langs je dierenarts gaan.
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart. Until you meet again one day......
Zou zeker even bij da langsgaan.
Afgelopen week hadden wij op de praktijk een teef van 9! maanden die net voor het eerst loops was geweest maar wel mooi een bmo had.
We hebben on half 3 een afspraak. In dit geval ga ik liever een keer teveel dan te weinig. En aangezien mijn honden altijd in het weekend iets krijgen gaan we maar gewoon even. Een BMO operatie in een weekend is een kostbaar grapje denk ik zo. Maar we hopen natuurlijk dat het niet zo is.
moosje schreef:We hebben on half 3 een afspraak. In dit geval ga ik liever een keer teveel dan te weinig. En aangezien mijn honden altijd in het weekend iets krijgen gaan we maar gewoon even. Een BMO operatie in een weekend is een kostbaar grapje denk ik zo. Maar we hopen natuurlijk dat het niet zo is.
Succes zometeen. Hoop voor jou en Jade dat je een keer te vaak naar de da bent gegaan.