Moderator: moderatorteam
Echt grappig dat je Floeboe nog kende.Elly* schreef:Het was best nog een flinke groep. ik heb niet geteld. De meeste honden had ik nog nooit ontmoet, alleen die van MJ en tijdens mijn eerste wandeling een jaar of 7? geleden had ik Floeboe ook gezien.
Ik vond het leuk om honden te zien, die ik regelmatig in de topics voorbij zie komen.
Jade had ik wel eerder ontmoet, maar ook alweer ruim een jaar gelede.
Dat is dan weer een voordeel, echt uitgeteld was ze dus. Ik trouwens ookclausipaus schreef:Echt grappig dat je Floeboe nog kende.Elly* schreef:Het was best nog een flinke groep. ik heb niet geteld. De meeste honden had ik nog nooit ontmoet, alleen die van MJ en tijdens mijn eerste wandeling een jaar of 7? geleden had ik Floeboe ook gezien.
Ik vond het leuk om honden te zien, die ik regelmatig in de topics voorbij zie komen.
Jade had ik wel eerder ontmoet, maar ook alweer ruim een jaar gelede.Het rondje was eigenlijk iets te lang voor haar, maar ja ze was in ieder geval wel moe 's avonds, scheelde een hoop vuurwerkstress.
Ja de hele actie van begin tot eind, men lag hier dubbel bij het zien van de foto's:)Hilde schreef:Hahahahaha, ja hoor, Mariska! Kay staat er op! Over de paaltjes!