Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Door z'n achterhand zakken
Moderator: moderatorteam
- Nel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): klein bruin bastaardje
- Aantal honden: 1
Re: Door z'n achterhand zakken
Succes hoor met je ouwetje!!
Wat kost zo'n injectie nu ongeveer?
-
tineke
Koeiehuid of rendierhuid zou ik dan neerleggen tegen het glijden , wellicht dat Raffie daar het beste tegen kan met zijn allergie.
-
~Suzanne~
- Zeer actief
Bij mijn vaste DA zou ik tegen de 100 euro moeten aftikken voor anabolen -injectie... mocht het zover komen ga ik wat shoppen want hoewel ze het natuurlijk waard is, zijn er wel grenzen.
Suzanne
Suzanne
- Nel
- Zeer actief
100 euro voor 1 injectie? begrijp ik dat goed?
Poehee, datis een hele prijs...
Poehee, datis een hele prijs...
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
De verzekering vergoedt het indien nodig~Suzanne~ schreef:Bij mijn vaste DA zou ik tegen de 100 euro moeten aftikken voor anabolen -injectie... mocht het zover komen ga ik wat shoppen want hoewel ze het natuurlijk waard is, zijn er wel grenzen.
Suzanne

- moosje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Volgens mij was ik iets van 35 euro kwijt. Weet het niet zeker, maar zal het eens opzoeken.
Laatst gewijzigd door moosje op 15 dec 2012 01:07, 1 keer totaal gewijzigd.

In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza
Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
- malinois
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
- Contacteer:
hoeveel?~Suzanne~ schreef:Bij mijn vaste DA zou ik tegen de 100 euro moeten aftikken voor anabolen -injectie... mocht het zover komen ga ik wat shoppen want hoewel ze het natuurlijk waard is, zijn er wel grenzen.
Suzanne

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
- Rita
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Twee Oud Duitse Herders en twee Mechelaars.
- Aantal honden: 5
- Contacteer:
Bedoel je de anabolen, zal verschillen van DA tot DA.Nel schreef:Succes hoor met je ouwetje!!
Maar ik betaal €45
- yodi
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): rottweiler
- alm@
- moderator
We hebben 10 dagen Rimadyl achter de rug en een stop van een paar dagen. In die stop kwamen de klachten weer terug, zat hij met trillende achterpoten zich te ontlasten kortom iets van een blessure kunnen we vergeten ben ik bang. Ik heb vanmorgen de da telefonisch gesproken, net een pot met 20 stuks Rimadyl gehaald en afgesproken dat we hem in het nieuwe jaar gaan proberen zonder roesje op de foto te zetten. Narcose zien vriendlief en ik niet zitten en daar heeft de da begrip voor. Hopelijk mag hij nog een tijd door met elke dag z'n pijnstillertje 

- ranetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Griffon Korthals
alm@ schreef:We hebben 10 dagen Rimadyl achter de rug en een stop van een paar dagen. In die stop kwamen de klachten weer terug, zat hij met trillende achterpoten zich te ontlasten kortom iets van een blessure kunnen we vergeten ben ik bang. Ik heb vanmorgen de da telefonisch gesproken, net een pot met 20 stuks Rimadyl gehaald en afgesproken dat we hem in het nieuwe jaar gaan proberen zonder roesje op de foto te zetten. Narcose zien vriendlief en ik niet zitten en daar heeft de da begrip voor. Hopelijk mag hij nog een tijd door met elke dag z'n pijnstillertje
Ben benieuwd wat de foto zal laten zien.
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
verdorie alma 
maar als het met pijnstiller wel goed gaat, kan ie nog wel een tijdje mee toch?
zonder pijnstillers had ik gina ook al niet meer gehad, maar met is ze er gelukkig nog en gaat het eigenlijk best goed, al is ze wel een echt oud wijffie inmiddels
zonder pijnstillers had ik gina ook al niet meer gehad, maar met is ze er gelukkig nog en gaat het eigenlijk best goed, al is ze wel een echt oud wijffie inmiddels

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- alm@
- moderator
Als het lukt hé. Met name Ben wil hem absoluut geen roesje laten gevenranetje schreef:![]()
Ben benieuwd wat de foto zal laten zien.
Natuurlijk kan hij dan nog een tijdje mee. Maar als bij een hond die nog zó jong in de kop is het bewegingsapparaat uiteindelijk niet meer fatsoenlijk te gebruiken is, stopt het voor ons hoe hard het ook klinktrenee-uk schreef:verdorie alma

- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- renee-uk
- Zeer actief
snap ik hoor en is ook mijn idee, maar voorlopig duim ik nog hard voor je mooie kerelalm@ schreef:Als het lukt hé. Met name Ben wil hem absoluut geen roesje laten gevenranetje schreef:![]()
Ben benieuwd wat de foto zal laten zien.![]()
Natuurlijk kan hij dan nog een tijdje mee. Maar als bij een hond die nog zó jong in de kop is het bewegingsapparaat uiteindelijk niet meer fatsoenlijk te gebruiken is, stopt het voor ons hoe hard het ook klinktrenee-uk schreef:verdorie alma
zonder pijnstillers had ik gina ook al niet meer gehad, maar met is ze er gelukkig nog en gaat het eigenlijk best goed, al is ze wel een echt oud wijffie inmiddelsIk houd mij maar vast aan Gina

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
-
blondie
- Zeer actief
Hoe is het nu met Rock, Alma? Helpen die anabolen een beetje? Mijn manneke gaat ineens ook raar doen. Koppie wil wel .
- alm@
- moderator
Ach wat heeft Finn dan? Rot hé dat de oude mannetjes kwaaltjes gaan krijgen, zeker als ze nog zo jong in het koppie zijnblondie schreef:Hoe is het nu met Rock, Alma? Helpen die anabolen een beetje? Mijn manneke gaat ineens ook raar doen. Koppie wil wel .
Rock heeft nog geen anabolen gehad, de da vond dat gezien zijn prima bespiering (nog) niet nodig. Ik heb vorige week weer voor een week of 3 pijnstilling gehaald en daar doet ie het goed op al heeft hij af en toe nog wel bij een verkeerde beweging een 'zakkertje'. Als deze pijnstillers op zijn gaan we proberen hem zonder roesje op de foto te krijgen. Dan wordt hopelijk duidelijk wat er precies aan schort

-
blondie
- Zeer actief
Fijn dat de pijnstilling aan slaat hopelijk kunnen ze op de foto zien wat er is.alm@ schreef:Ach wat heeft Finn dan? Rot hé dat de oude mannetjes kwaaltjes gaan krijgen, zeker als ze nog zo jong in het koppie zijnblondie schreef:Hoe is het nu met Rock, Alma? Helpen die anabolen een beetje? Mijn manneke gaat ineens ook raar doen. Koppie wil wel .![]()
Rock heeft nog geen anabolen gehad, de da vond dat gezien zijn prima bespiering (nog) niet nodig. Ik heb vorige week weer voor een week of 3 pijnstilling gehaald en daar doet ie het goed op al heeft hij af en toe nog wel bij een verkeerde beweging een 'zakkertje'. Als deze pijnstillers op zijn gaan we proberen hem zonder roesje op de foto te krijgen. Dan wordt hopelijk duidelijk wat er precies aan schort
Ach Finn wordt gewoon erg instabiel in de achterhand. Ik moet er maar doorheen kijken want hij is verder heel vrolijk en heeft al dagelijkse pijnstilling die zijn werk verder goed doet. Rent nog achter Bluf aan op een wat stompzinnige manier waar ik dan met een glimlach en toch ook met waterige oogjes naar kijk. Rolt nog heen en weer, graaft weer eens wat maar verliest dan zijn evenwicht en zakt op zijn kont. Maar wel met een blije kop omhoog kijken, dat dan weer wel.
Misschien is het weer een tijdelijk iets en loopt hij straks weer wat beter, zijn lol is er gelukkig niet minder om.
- Nel
- Zeer actief
Wat voor pijnstilling krijgen jullie dan?
Sjakie krijgt cortaphen forte, maar heeft nog geregeld pijn, en dat wil ik zo graag voorkomen, deze laatste periode van zijn leven...
Sjakie krijgt cortaphen forte, maar heeft nog geregeld pijn, en dat wil ik zo graag voorkomen, deze laatste periode van zijn leven...
-
blondie
- Zeer actief
Finn heeft Novacam, vloeibaar en afhankelijk van gewicht spuit je een bepaalde dosis in het voer. Ben het gaan geven omdat hij behoorlijk last kreeg van zijn rug. Merkbare last, het was jaren goed gegaan. Nu sinds vorig jaar geloof ik dagelijkse pijnstilling van Novacam en hij geeft geen gil meer bij een onverwachte beweging en is niet sjacherijnig, dus dan ga ik er vanuit dat de pijnstilling zijn werk doet.Nel schreef:Wat voor pijnstilling krijgen jullie dan?
- Nel
- Zeer actief
Dank je wel voor je snelle antwoord... 
- alm@
- moderator
Rock krijgt Rimadyl. Voordeel daarvan vind ik dat hij het eet als een snoepje 

- Nel
- Zeer actief
Mijn andere hond krijgt rimadyl, die heeft geregeld pijn door zijn nekhernia, en dat helpt hem goed, maar dat krijgt ze niet dagelijks, maar zeer onregelmatig.
Sjakie heeft last van een vergroeiing van een ruggewervel, heet dat niet spondylose?
Maar ik vind de cortaphen niet zo denderend werken, hoewel het net zo'n duo is als Rimadyl...ontstekingsremmend en pijnstillend.
Sorry dat ik zomaar bij je inbreek, maar ik was er zo benieuwd naar, omdat de medicatie bij jullie honden wèl werkt.
Ga binnenkort maar weer naar de da om te overleggen...
Sjakie heeft last van een vergroeiing van een ruggewervel, heet dat niet spondylose?
Maar ik vind de cortaphen niet zo denderend werken, hoewel het net zo'n duo is als Rimadyl...ontstekingsremmend en pijnstillend.
Sorry dat ik zomaar bij je inbreek, maar ik was er zo benieuwd naar, omdat de medicatie bij jullie honden wèl werkt.
Ga binnenkort maar weer naar de da om te overleggen...
- alm@
- moderator
Geen probleem hoor dat je inbreekt. Ben ook wel benieuwd naar pijnstilling (en onstekingsremmers) ervaringen.

- renee-uk
- Zeer actief
gina wordt een zombie van de metacam en ziek van rimadyl en die krijgt previcox waar ze het prima op doet.