Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Deur wagenwijd open, wat doen jullie honden?
Moderator: moderatorteam
- Ingding
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
Re: Deur wagenwijd open, wat doen jullie honden?
Hier 1 keer gebeurd. Ging ze zichzelf uitlaten
Gelukkig kwam ze wel meteen terug toen ze geroepen werd.
- Rilana en Joey
- Actief
- Mijn ras(sen): Golden Retrievers, Flatcoated Retriever X
- Aantal honden: 3
Ze blijven bij huis wachten, ik denk niet dat ze de oprit af gaan. Ze waken wel.
Laatst had ik Morris perongeluk buiten gesloten in het donker. Op een gegeven moment hoorde ik een zielig hoog blafje voor de voordeur
toen was ik zeker al een half uur terug van de wandeling...
Laatst had ik Morris perongeluk buiten gesloten in het donker. Op een gegeven moment hoorde ik een zielig hoog blafje voor de voordeur
Groetjes Rilana &

````Joey `````````````` Morris `````````` Balou````````

````Joey `````````````` Morris `````````` Balou````````
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ik weet nu zeker dat Ushi op zoe gaat naar een lekkere kerel!
Ik bedenk me net trouwens dat mijn broertje Bowie en Pasha eens buitengesloten heeft. Die hebben toen heerlijk voor op het grasveld gespeeld en liggen zonnen
Ik bedenk me net trouwens dat mijn broertje Bowie en Pasha eens buitengesloten heeft. Die hebben toen heerlijk voor op het grasveld gespeeld en liggen zonnen

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- ladybird
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Geen, ik hou niet van honden.
- Contacteer:
Ze gaan hier eerst hysterisch alle katten uit de straat verjagen. Daar zijn ze wel even zoet mee, het zijn er nogal veel tegenwoordig
Daarna doen ze alle nabij gelegen straten ook kat vrij maken. Nisa adopteert de eerste menselijke voorbijganger als haar nieuwe allerliefste baas en gaat met die mee naar huis. De rest gaat zodra alles katvrij is de tuinen schoonmaken van kattenstront. Ik vrees dat we een leeg huis aantreffen als we thuis komen en ze uit het asiel mogen ophalen na een dag 

-
Caat*
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Berger Piekhaar ;)
De kans dat alle deuren die ze door zou moeten open staan is niet zo groot, maar ik denk dat Fien dan de tuinen van de buren zou gaan onderzoeken. Daar mag ze tijdens het wandelen namelijk niet komen en dat vindt ze niet eerlijk 
Maar ik denk dat wanneer ze een hond aan de andere kant van de straat zou zien, ze daar naartoe wil gaan om te begroeten/spelen. Het is een 30 km zone maar er wordt veel harder gereden.........
Maar ik denk dat wanneer ze een hond aan de andere kant van de straat zou zien, ze daar naartoe wil gaan om te begroeten/spelen. Het is een 30 km zone maar er wordt veel harder gereden.........

- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
Ik denk dat Faith heel netjes bij de deur blijft wachten tot ik terugben en dat de rest als een speer naae het hondenlosloopveldje rent 
Afbeelding verwijderd door moderator ivm foutmelding
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
~ Vaarwel, mijn mooie meisje! Je bent voor altijd in ons hart! ~
(met dank aan Desi)
- DeDiana
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herdershond langhaar en Spaanse schonen
- Aantal honden: 4
Dit topic schoot me ineens weer te binnen door iets wat gisteren gebeurde.
Mijn bovenbuurman kwam bij me aankloppen om te vertellen dat hij op eerste kerstdag mijn voordeur dichtgedaan had, die wagenwijd openstond. Ik woon in een appartement en deel het trappenhuis met vier buren.
Mila lag binnen in de gang een eindje voor de deuropening. Hij had wat naar binnen geroepen en toen ik niet antwoordde, de deur maar gesloten.
Ik ben inderdaad op eerste kerstdag alleen met Ama anderhalf uur weggeweest om te oefenen met aan de riem lopen en bij Nicaa een vuurwerk-cd op te halen. Ik heb helemaal niets van het hele voorval gemerkt toen ik thuiskwam. Mila dus nog gewoon binnen, alle katten nog gewoon binnen, niets aan de hand.
Mijn bovenbuurman kwam bij me aankloppen om te vertellen dat hij op eerste kerstdag mijn voordeur dichtgedaan had, die wagenwijd openstond. Ik woon in een appartement en deel het trappenhuis met vier buren.
Mila lag binnen in de gang een eindje voor de deuropening. Hij had wat naar binnen geroepen en toen ik niet antwoordde, de deur maar gesloten.
Ik ben inderdaad op eerste kerstdag alleen met Ama anderhalf uur weggeweest om te oefenen met aan de riem lopen en bij Nicaa een vuurwerk-cd op te halen. Ik heb helemaal niets van het hele voorval gemerkt toen ik thuiskwam. Mila dus nog gewoon binnen, alle katten nog gewoon binnen, niets aan de hand.
-
Corneliana
- Zeer actief
als mijn man (werken telt niet dan blijft ie liggen) weggaat door de "uitlaatdeur" oftewel de poort dan probeert hij wel achter hem aan te gaan. en dat heeft ie dus ook een paar keer gedaan toen stond hij in de speeltuin en durfde hij niet verder. dus sindsdien hebben we ook een nieuwe poort die wel goed sluit (waar ik al jaren om mopperde)
-
christine vdh
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Saarloos x duitse herder
- Aantal honden: 1
Yuma blijft altijd aan de deur als ik thuis ben, terwijl hij zo de vrijheid in kan lopen. Maar als wij weg zijn...? Ik vrees dat ie gaat zoeken. En (hopelijk!) uiteindelijk voor de deur gaat liggen wachten.