Inderdaad. Waar ik ben opgegroeid kwam er standaard drank, ruzie, gigantische hoeveelheden (knal)vuurwerk, vuur, moeten verplaatsen van de auto en politie aan te pas.twinkeltje schreef:Hier was het in de jaren 70 ook erger dan nu,ik ben in een toen beruchte straat opgegroeit in Delft.dagmar88 schreef:marian* schreef: Maar zo erg als het nu is was het toen echt niet.
En ja,het huidige vuurwerk geeft veel overlast en schade.
Maar ja,agge maor leut hèt
Ligt er denk ook aan aan waar je woont. 15-20 jaar geleden was het daar vele malen erger dan wat ik de afgelopen jaren heb meegemaakt.
Hier wordt gewoon nauwelijks wat afgestoken, ook met oud op nieuw niets overdrevens.
Nu is de controle hier standaard heel goed.
Heerlen was weer een ander verhaal...
Heb daar wel de politie gebeld omdat er jeugd constant vuurwerk naar ouderen en honden gooiden, dingen vernielden.
Maar geen reactie.
De politie en brandweer durfde niet eens te komen, als kind vond ik het best wel eng al dat vechten voor de deur en vuur tot je slaapkamer raam boven,al de ruiten die er aan gingen kerstbomenjacht enz enz het is lang zo erg niet meer hier
Hier heeft gewoon niemand het geld om aan die onzin uit te geven en vanaf mijn huis heb ik uitzicht op het siervuurwerk dat op het strand wordt afgestoken.