Hummer

Chloé

(altijd die grote foto's
Moderators: moderatorteam, twinkeltje

Graag gedaan! Ik had er nog eentje gemaakt maar daar heb ik per ongeluk iets anders overheen gesaved.Mirella schreef:wat lief van je fizgig,dank je wel!! en nicole ook!
ik vind het echt knap dat dat gelukt is!!!Fizgig schreef:Graag gedaan! Ik had er nog eentje gemaakt maar daar heb ik per ongeluk iets anders overheen gesaved.Mirella schreef:wat lief van je fizgig,dank je wel!! en nicole ook!
Ik heb trouwens het kloonpenseel gebruikt om de poes eraf te halen, en dat een beetje uitgesmeerd. Vervolgens een nieuwe kat eruit geknipt en erop geplakt. Hoe doen jullie zoiets? Was ik wel benieuwd naar eigenlijk.
Ik had hem niet in ps opgeslagen dus even een nieuwe gemaakt met de engelse tekst.Josee schreef:Kan je dat ook met Engelse tekst, Merry Christmas and a wonderfull 2013, of zoiets dergelijks?

Ik heb met het gummetje de honden uit de achtergrond gehaald (lastig hier omdat de foto onscherp is en veel honden dezelfde kleur als de bank hebben), zo ook met de kat op de andere foto, alles selecteren en in een nieuwe bestand plakken.Fizgig schreef:Ik heb trouwens het kloonpenseel gebruikt om de poes eraf te halen, en dat een beetje uitgesmeerd. Vervolgens een nieuwe kat eruit geknipt en erop geplakt. Hoe doen jullie zoiets? Was ik wel benieuwd naar eigenlijk.

moooooi! heel lief van je!Achi schreef:Ik heb met het gummetje de honden uit de achtergrond gehaald (lastig hier omdat de foto onscherp is en veel honden dezelfde kleur als de bank hebben), zo ook met de kat op de andere foto, alles selecteren en in een nieuwe bestand plakken.Fizgig schreef:Ik heb trouwens het kloonpenseel gebruikt om de poes eraf te halen, en dat een beetje uitgesmeerd. Vervolgens een nieuwe kat eruit geknipt en erop geplakt. Hoe doen jullie zoiets? Was ik wel benieuwd naar eigenlijk.
En dan krijg je zoiets (wat groter, als het een kaart moet worden):
Fizig, ik vind jouw eigen onderschrift met dat karretje heel leuk, goed bedacht
Ik heb deze nog voor je gemaakt;Josee schreef:Die onderste is erg leuk zeg!Achi schreef:Josee schreef:Is er misschien iemand die het leuk vindt om voor mij een kert'kaartje' van deze foto te maken zodat ik deze kan gebruikken voor FB en HF als kerstgroet??
Kan je dat ook met Engelse tekst, Merry Christmas and a wonderfull 2013, of zoiets dergelijks?
Wil de mooiste creatie graag gebruiken voor FB

Haha oeps..renee-uk schreef:wonderful schrijf je met 1 l

Ik krijg donderdag voor mijn verjaardag een tekentablet en wil cartoons/karikaturen gaan tekenen, alleen gaat mij dat nooit zó mooi lukken. voordat het mij überhaupt een beetje lukt ben ik 1 of 2 jaar verder denk ikYukusaki Akitas schreef:Kan iemand ook cartoon tekenen? Ik zou graag zoiets van mijn hond willen zien:
Graag een berichtje naar mij sturen als je dit kan
mijn broer doet dat voor zn werk,kan zijn site aan je geven als je dat zou willenYukusaki Akitas schreef:Kan iemand ook cartoon tekenen? Ik zou graag zoiets van mijn hond willen zien:
Voor mij zou het een uitdaging zijn, maar ik kan geen garanties geven. Qua opbouw is het in ieder geval niet al te moeilijk.Yukusaki Akitas schreef:Kan iemand ook cartoon tekenen? Ik zou graag zoiets van mijn hond willen zien:

Wow dat is echt heel mooi.&nicole schreef:Okee, ik ben verslaafd aan mijn tablet![]()
Ik heb geprobeerd de hond van mijn vriendin na te tekenen. De hond is aardig gelukt, hij lijkt alleen nog niet echt op de hond van mn vriendin![]()
Jeetje wat ben je lang met één tekening bezig![]()
Nog even oefenen dus

Blijf ze geweldig vinden, heb haar net ook een email gestuurd met de vraag hoe en wat.malinois schreef:via internet, heb net de mijne laten doen en het koste bijna geen dol
viewtopic.php?f=26&t=257670
DankjeLien0 schreef: Wow dat is echt heel mooi.
Teken je dat op je tablet en zie je het dan op je computer verschijnen zeg maar??
RianneS schreef:wil iemand voor een nieuw onderschrift maken?
Hummer
Chloé
(altijd die grote foto's)