Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Hoe geflipt ben je dan?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Ody
Zeer actief
Aantal honden: 2

Hoe geflipt ben je dan?

Ongelezen bericht door Ody »

Als je op kerstochtend in de hoos van de regen met je honden gaat fietsen?
Ody kan al een paar weken niet meer los lopen, omdat ze vreselijk bang is voor vuurwerk en er in blinde paniek vandoor kan gaan. Ik woon in een redelijk christelijk dorp, dus ben ik vanmorgen (onder kerktijd) naar de polder gegaan. Er was werkelijk geen knalletje te horen, dus Ody kon even heerlijk los rennen.
Alle mensen die me in de giet van de regen zagen fietsen dachten geloof ik wel dat ik niet helemaal goed geworden was. :Q:
Though paw prints fade away, they remain forever in your heart.
Until you meet again one day......
Boukje

Re: Hoe geflipt ben je dan?

Ongelezen bericht door Boukje »

Nanna schreef: Natuurlijk dachten ze dat ;-) Omdat je niet in de kerk zat, zoals je dat behóórt te doen :hmmm:
Ik hoorde de kerkklokken en heb me nog een keer heerlijk omgedraaid in bed :mrgreen:
Ody
Zeer actief

Nanna schreef:
Ody schreef: Alle mensen die me in de giet van de regen zagen fietsen dachten geloof ik wel dat ik niet helemaal goed geworden was. :Q:
Natuurlijk dachten ze dat ;-) Omdat je niet in de kerk zat, zoals je dat behóórt te doen :hmmm:
Sorry, daar doe ik niet aan mee. :pffff:
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

ach ik was vanmorgen in de gietende regen al aan het joggen met de hond :pffff: en wat mensen denken zal me aan mijn kont roesten, en verder was het nog donker, dus er zullen er maar weinig zijn die het gezien hebben :mrgreen:
Ody
Zeer actief

Misschien ben jij dan nog wel geflipter dan ik :lekkerpuh:
** Angela **
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse herder
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door ** Angela ** »

Ach ik word hier ook voor gek versleten hoor , niets lekkerder dan midden in de nacht zo tussen 1 en 4 een nachtwandeling of fietstocht te maken met de honden.
Many people walk in and out our lives, but only true friends leave footprints
S@ndr@
Zeer actief

Ody schreef:Misschien ben jij dan nog wel geflipter dan ik :lekkerpuh:
ik acht die kans niet uitgesloten :engel: :mrgreen:
Barnsley
Zeer actief
Mijn ras(sen): Golden retrievers
Aantal honden: 5
Contacteer:

Ongelezen bericht door Barnsley »

Ach.. ik liep vanmorgen om 11u in mijn net uit bed gerold smoking, inclusief warrig haar, de honden uit te laten...
De kerk staat hier vlakbij, en was natuurlijk net uit waardoor ik al die kerkgangers moest passeren.
Afbeelding
Stewie
Actief
Mijn ras(sen): Parson russel terriër

Ongelezen bericht door Stewie »

** Angela ** schreef:Ach ik word hier ook voor gek versleten hoor , niets lekkerder dan midden in de nacht zo tussen 1 en 4 een nachtwandeling of fietstocht te maken met de honden.
Ben ik gelukkig niet de enige die midden in de nacht gaat wandelen :lol1:
SannePP
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder-x-Border Collie en een Kretenzer Worsthond
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door SannePP »

Midden in de nacht wandelen gaat me dan weer net te ver. Maar door de stromende regen, zonder paraplu (want daar is Henk bang voor), dat vind ik ook heel normaal hoor! :lol1: Of het nu regent of niet, de honden moeten toch mee!
En kerk, daar doen we hier niet zo aan ;)
RIP Cena :roos:
    gonnie
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Duitse Pinschers

Ongelezen bericht door gonnie »

Nou, als het echt giet dan krijg ik mijn honden geeneens mee, die kijken me aan van: als je zo nodig naar buiten wil in dit weer ga je toch lekker alleen.
    Krijg ze amper zover dat ze willen plassen ze trekken alleen maar naar de deur van de portiek als het keihard regent, een miezerregen willen ze af en toe nog wel in lopen.
    Afbeelding

Tama, Nikkie, Jarah en Bijou.
    Groetjes Gonnie.
    Er is geen spreker die het van de zwijger wint.
    Rebble
    Zeer actief

Ongelezen bericht door Rebble »

Heerlijk, ik zat er van de week tegen aan te hikken om naar buiten te gaan voor de laatste ronde, kou en regen enzo. En dan loop ik buiten en dan vind ik het heerlijk, lekker fris, lekker rustig, dan zou ik zo 2 uur weg kunnen lopen. Helaas Izzy wilde na de eerste plas al omdraaien, dat heb ik kunnen rekken tot het eind van het fietspad (100m max) en toen moesten we echt naar huis van haar :roll: :tongue:
    Afbeelding
    S@ndr@
    Zeer actief

SannePP schreef:Midden in de nacht wandelen gaat me dan weer net te ver. Maar door de stromende regen, zonder paraplu (want daar is Henk bang voor), dat vind ik ook heel normaal hoor! :lol1: Of het nu regent of niet, de honden moeten toch mee!
    En kerk, daar doen we hier niet zo aan ;)
    als het regent loop ik met een Australische hoed op die waterdicht is, wat de mensen daar dan weer van zeggen, ( ze zullen me wel zien als een soort van dorpsgek :Q: ) maar t houdt me wel droog :wink:
    Ody
    Zeer actief

Normaal gesproken wacht ik ook wel tot de bui voorbij is, maar als het regent lopen er geen kinderen buiten vuurwerk af te steken. Dus voor nu was het de ideale gelegenheid om Ody even lekker los te laten hollen. Vind het altijd zo sneu dat ze de hele maand december aan de rekriem moet lopen. :ugh:
    Daisy@
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): Herders
    Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Ik heb het s'morgens altijd, de eerste ronde. Dan rol ik uit bed, schiet ik snel iets aan en ga een kort plas en poep rondje doen.
    Geloof best dat mensen me wel eens gek aan zullen kijken die me niet kennen, maar ik let er niet eens op. Zolang ze me niet allemaal aan gaan spreken vind ik het allang goed, die tijd heb ik gehad. In de buurt kennen ze me wel zo intussen.

Dus lekker doen waar je je goed bij voelt, of dat nu in de regen lopen is of niet.
    hansopanso
    Actief
    Mijn ras(sen): Schotse Herdershond Langhaar
    Amerikaans type
    Contacteer:

Ongelezen bericht door hansopanso »

gonnie schreef:Nou, als het echt giet dan krijg ik mijn honden geeneens mee, die kijken me aan van: als je zo nodig naar buiten wil in dit weer ga je toch lekker alleen.
    Krijg ze amper zover dat ze willen plassen ze trekken alleen maar naar de deur van de portiek als het keihard regent, een miezerregen willen ze af en toe nog wel in lopen.
    Zoeentje heb ik er hier ook! :LOL:
    Ody schreef:Normaal gesproken wacht ik ook wel tot de bui voorbij is, maar als het regent lopen er geen kinderen buiten vuurwerk af te steken. Dus voor nu was het de ideale gelegenheid om Ody even lekker los te laten hollen. Vind het altijd zo sneu dat ze de hele maand december aan de rekriem moet lopen. :ugh:
    .. niet zo geflipt dus... ik vind het een goed idee.
    malinois
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
    Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

Ik fiets elke dag, dus ook met kerst... alleen wel tussen de buien door :wink: Ik vertik het om in de gietende regen te gaan fietsen, maar een paar drupjes dat maakt me niet uit...
    En wat anderen daarvan denken zal me een zorg zijn, heerlijk rustig overal op de weg... dus alle ruimte om ze lekker los mee te nemen naast de fiets op zeker 3/4 van de hele fietstocht.
    Afbeelding
    In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
    Jacky
    Zeer actief
    Mijn ras(sen): retrievers
    Contacteer:

Ongelezen bericht door Jacky »

Nanna schreef:
    Ody schreef: Alle mensen die me in de giet van de regen zagen fietsen dachten geloof ik wel dat ik niet helemaal goed geworden was. :Q:
    Natuurlijk dachten ze dat ;-) Omdat je niet in de kerk zat, zoals je dat behóórt te doen :hmmm:
    dan zaten ze er zelf ook niet, want dan ben je volledig van de buitenwereld afgesloten. Je mag vooral niet naar buiten kijken. :tongue:

Het viel hier op dat er vooral opeens heel veel baasjes met hondjes om gingen, ook niet handig.
    Afbeelding

Odin 2001-2013
    Ivan 2001
    Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”