@ Blondie, het is zo verslavend!!! Ik zou graag gehad hebben dat mijn dochter eerder was begonnen, maar ze wilde zelf niet

Maar goed haar keuze natuurlijk, ze heeft eerst ballet gedaan.
September vorig jaar is ze begonnen met kabouterlessen (dan loop je zelf dus mee). Dat ging allemaal heel goed en heel snel, dus ze mocht al snel wedstrijden rijden.
Helaas in de afgelopen meivakantie flink gevallen (in pony park city notabene) en haar schouder gebroken. Ik dacht toen ook dat het over was....
Vijf weken later reed ze al weer een wedstrijd. Daarna wel extra priveles gehad want galop bleef een beetje spannend.
Nu rijdt ze weer goed. Instructrice blij want die vindt dat ze goed rijdt en zou het jammer vinden als ze het opgaf.
Toen begon het bij mij ook te kriebelen, dus.....Maar het is wel weer wennen hoor en conditioneel best zwaar hahahaha (vooral dat draven).
Met sinterklaas ook een tegoedbon gekregen voor ons tweetjes voor een superlange buitenrit. Echt zin in!
Mijn vader ging wel altijd mee naar de manege maar had er niks mee en mijn moeder had een handicap dus kon niet rijden maar hield ook niet van paarden (wel van ballet). Vind het wel heel leuk dat mijn kinderen het leuk vinden en ik het met ze kan delen. Denk dat ik de jongste dadelijk in het voorjaar ook laat beginnen.