Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De honden die je hebt ontmoet voldeden die aan je verwachtin

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Re: De honden die je hebt ontmoet voldeden die aan je verwac

Ongelezen bericht door samantha! »

Miranda schreef:
samantha! schreef:Het was mooi om te zien hoe mijn ik-wil-niks-van-andere-mensen-weten hondje binnen no time zo ongeveer bij je op schoot zat :engel:
:LOL: :LOL: :LOL:

Ja, eerst een heel verhaal dat hij andere mensen totaal niet moet, en vijf minuten later diezelfde hond op schoot. Ik kon er wel om lachen :lol1:
Doet 'ie anders noooooooit :engel:
:LOL:
En nee, doet hij anders echt noooooit!
Hij moet mensen door en door kennen en dan mogen ze hem pas knuffelen, laat staan dat ie op schoot wil, maf beest :Q:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
samantha!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labrador retriever
Aantal honden: 6

Ongelezen bericht door samantha! »

P-tt schreef: Macho van Samantha vind ik een heerlijk rustige stabiele vent die je niet zo snel de pis lauw maakt. En DJ kende in nog van de puppycursus. Maar wat was hij gegroeid zeg! Hij had wel lekker gespeeld met Goof.
Ja Goof ken ik uiteraard ook van de cursus!
Heerlijk ventje en een echte teckel in hart en nieren!
Afbeelding
In liefdevolle herinnering: Max 09-04-2000/07-11-2011 en Babs 20-12-2005/18-10-2012
Hilly45
Zeer actief
Mijn ras(sen): Schapendoes
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Hilly45 »

Dana ontmoet van Judith, ik lag erom in een deuk, ze verleidde steeds weer Sam met haar koppie en gekke springbewegingen. Druk maar heel lief.

Lobbes van Jovka, tja, ik val ervoor. Lobbes vond ik net zo lief, als dat ik had verwacht en ook wel onverstoorbaar. Heb wel gelachen, dat hij 1x met Sam ging oprennen..............

Bob en Billy gezien in Hoogeveen, scheetjes, wat ik ook had verwacht bij de forumverhaaltjes erover en het ras.

De bende van Jores kwam ook overeen met wat ik verwachtte; feestbeesten, vieze doerakken, waar het water/modder betreft en Abigail met recht een prinsesje.

Barca van Wilm@ ontmoet, prachtige hond en ook heel lief. Anders dan verwacht, want Wilm@ schrijft er soms over als zijnde een pittige hond........., maar ik vond hem echt heel lief en ook prachtig.

De kudde van Nanna; ik had gedacht dat Bakkie heel erg aan Nanna hing, maar Bakkie wilde graag mijn kriebelvingers in haar vachtje en Simone idem dito. Simone had ik groter verwacht, aangezien ze bijna boomstammen vervoert. Maar Simone is me toch klein, dat ik er bijna stil van werd en voorzichtig, bang haar ribben te vermorzelen, omdat ze zo klein is in mijn beleving. Maar wat een schatje ook.

Asta........ van forumnaam Asta........... schitterend, echt heel lief. Had wat anders verwacht, want soms wordt over Asta geschreven door haar baasje, dat ook Asta haar problemen heeft, maar ik ken Asta niet anders dan lief........

De boevenbende van Gerda; tja, verwachting wel overeen met mijn voorstelling; onwijze grote soms wat lompe lieverds, heerlijk, zo'n roedel.

Layla van Jeannette had ik verwacht als een drukke hond en ja, ze was in begin een ongeleid projectiel, zo noemde ik haar dan. Het lijf van een x aantal maanden oude hond, maar emotioneel nog duidelijk een pup, die alles nog moest leren en ook mocht leren............., maar ze kon goed afstemmen, eenmaal kennisgemaakt met andermans gebruiksaanwijzing, dan onthield ze het voor de 2e keer........ Heb Layla nu met regelmaat zo om de 2 maand steeds gezien en wat is ze gegroeid emotioneel (chapeau Jeannette)....... Bo is zoals ik had verwacht; rustig, aanwezig door zijn formaat en houden van kriebels op de rug.........

Mila, het teefje van Diana (of Diane)......... in Nijmegen ontmoet, geen verwachting, ik wist het gewoon niet........ Ontzettend lief hondje en luisteren, pjoew................... kan Sam nog wel wat van leren. Tjee zeg.

Dora en Isa van Marjolein ook heerlijke honden, lekker rennen, spelen, alles verkennen, echt jonge honden, die houden van fysieke uitdagingen. Ik had ze wel kleiner verwacht, op de foto/onderschrift lijken ze kleiner, in het echt zijn ze echt groter. Ook mooie Belle toen nog gezien, ik was verliefd op haar.............

Kaiyou van Minhie zie ik met regelmaat. Ik had een andere verwachting, nl. dat Kaiyou met Sam nooit door 1 deur zouden kunnen gaan. Kaiyou zag ik als een zeer pittige hond, want blijkbaar zijn akita's pittig? Ik wist het niet, kende het ras niet, maar die verwachting had ik dus............. en Kaiyou zie ik toch als een enorm lieve hond ook, wel erg op zichzelf ofwel erg zelfstandig en wat Kaiyou in de kop heeft, heeft hij niet in z'n kont, waarbij hij dan een eigenwijs gezicht opzet, moet dan lachen........ En Kaiyou en Sam kunnen ook nog eens prima door 1 deur.......

Terre gezien, Berner hond, erg lief. Alleen aan de lijn toen meegemaakt, maar wel zoals ik Berners ken..........

Kiefer, niet zoals ik had verwacht; op de foto lijkt het zo imposant enz., maar ach, Kiefer is niet in het verkeerde lijf geboren, maar Kiefer is een volwassen hond met een baby-face-knuffel gehalte........... Alleen buiten, dan heb je door dat je toch wel met een echte grote jongen loopt. Hij loopt dan met zijn achterwerk op een stoere wijze, dat z'n balletjes ding dong doen, zo zelfverzekerd stapt hij dan rond. Maar ik heb wel gelachen, toen ik alleen met hem door Emmen liep.

Lijfje........ zalige hond, precies zoals ik had verwacht. Echt zo lief, zo mooi, alles gewoon mooi............. Het deed me pijn, om te lezen van haar huidallergie en ik hoop, dat dit wat beter gaat.............

De honden van Brigitte, daar ben ik qua foto altijd erg van onder de indruk in de zin van: ik vind ze wat eng (uiterlijk)........... Ik heb ze bewust opgezocht op de honden-doedag, om te ervaren in het echt hoe ze zijn en het waren onwijze scheetjes.............

Nou, heb er al veel gehad, zal ongetwijfeld ook namen/honden vergeten, maar eigenlijk vind ik alle honden tot nu toe echt leuk, allemaal op hun manier..........
Afbeelding
v. 't Brabantse Bont
Zeer actief
Mijn ras(sen): Stabyhoun
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door v. 't Brabantse Bont »

Dumas van Machie vond ik blafferiger dan ik gedacht had. :mrgreen:
Xavi van Irisz vond ik even lief en mooi als ik verwacht had. Toen ik 'm in Geldrop zag (alweer een héle tijd terug), was het nog steeds zo'n goedsul. Ben benieuwd hoe hij nu is, nu hij volwassen is. Of hij nog steeds zo'n fijn karakter heeft!
Beau van Hilde had ik veel ongehoorzamer verwacht, maar luisterde prima en de band tussen Hilde en Beau vond ik mooi om te zien (en tussen Beau en koekjes :mrgreen:).
Ik ben niet zo'n herder-mens, maar ik vond Cena (van SannePP) veel leuker dan ik verwacht had. Een lekker blij ei en baasgericht, maar wil iemand anders met haar spelen vindt ze dat ook heerlijk en ze gooit zich er vol overgave in.
De knuffelberen van Lief had ik minder groot verwacht, maar wat een kalven allebei, maar oh wat een heerlijke honden allebei!
Sanne&Bo schreef:Senna (van Patty) en Kyra (van Veronique) waren kleiner dan gedacht. Verder waren alle honden wel zoals verwacht :)
Dat hoor ik vaker. Senna is ook best een klein teefje. Ook voor een stabij.
Lief schreef:Ik vond Senna van Patty een stuk opener dan ik verwachtte van een stabij.
Wat leuk om te horen. :cheer:
duitse herder
Zeer actief
Mijn ras(sen): Duitse Herder en Border Collie

Ongelezen bericht door duitse herder »

Dana de poedel had ik drukker verwacht naar andere honden maar ze is dat helemaal niet, ze is juist heel bescheiden naar andere honden. Behalve Woelie haha maar dat is haar vriendin (labradoodle)
Perry en Noah

Afbeelding
Lief
Zeer actief
Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
Contacteer:

Ongelezen bericht door Lief »

V. ´t Brabantse Bont schreef: De knuffelberen van Lief had ik minder groot verwacht, maar wat een kalven allebei, maar oh wat een heerlijke honden allebei!
Haha, en ik heb volgens mij nergens de indruk gegeven dat ik kleinere honden had. Maar ik denk dat je als je zoiets als de hussen van Angelique verwacht dat je dan wel even schrikt :O:
V. ´t Brabantse Bont schreef:
Lief schreef:Ik vond Senna van Patty een stuk opener dan ik verwachtte van een stabij.
Wat leuk om te horen. :cheer:
Ze was gelijk nieuwsgierig mij aan het checken, de meeste stabijs durven niet eens in de buurt te komen van die groterds van mij :19:
jacq1970
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

_Inge_ schreef:
jacq1970 schreef:Ik vond de honden van Josee erg leuk, had voor die tijd een paar slechtere ervaringen met weimaraners maar dit was helemaal leuk, Bowie vermaakte zich prima, dus nee mijn verwachting klopte niet
Ook Wilm@ dr hond Bassie vond ik heel erg leuk, wist niet wat ik ervan mocht verwachten want kende het ras kwa gedrag niet zo.
En de beste vriend van Bowie dan? :engel:
Ja Diaz.. maar die is gewoon geweldig haha... dat had ik jezelf al verteld volgens mij :mrgreen: doe mij er ook maar zo 1 over een tijdje!
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

Ik ben ook wel benieuwd wat mensen van Kiyoshi vonden. Als je een bloedlustige dominante Akita verwacht dan valt Mr. Sukkeltje wel een beetje tegen denk ik :LOL:
Bij mij zijn eigenlijk alle honden meegevallen :wink: vaak maken de eigenaren gedragingen wat erger dan het is. Ik zei bijvoorbeeld steeds tegen Minh dat Jigzy zo hyperactief is zodat ze niet zou schrikken toen we bleven logeren. Slaapt mevrouw gewoon de hele avond :LOL: :LOL: hoe bedoel je hyper.
lieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
Contacteer:

Ongelezen bericht door lieke »

Valerie schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat mensen van Kiyoshi vonden. Als je een bloedlustige dominante Akita verwacht dan valt Mr. Sukkeltje wel een beetje tegen denk ik :LOL:
Bij mij zijn eigenlijk alle honden meegevallen :wink: vaak maken de eigenaren gedragingen wat erger dan het is. Ik zei bijvoorbeeld steeds tegen Minh dat Jigzy zo hyperactief is zodat ze niet zou schrikken toen we bleven logeren. Slaapt mevrouw gewoon de hele avond :LOL: :LOL: hoe bedoel je hyper.
Het is natuurlijk wel een tijd geleden dat ik Kiyoshi heb gezien, maar ik vond hem heel leuk en aanhankelijk. Terwijl ik van akita's altijd had verwacht dat ze zo afstandelijk zijn.
Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita

Ongelezen bericht door Valerie »

lieke schreef:
Valerie schreef:Ik ben ook wel benieuwd wat mensen van Kiyoshi vonden. Als je een bloedlustige dominante Akita verwacht dan valt Mr. Sukkeltje wel een beetje tegen denk ik :LOL:
Het is natuurlijk wel een tijd geleden dat ik Kiyoshi heb gezien, maar ik vond hem heel leuk en aanhankelijk. Terwijl ik van akita's altijd had verwacht dat ze zo afstandelijk zijn.
Zo is hij nog steeds :wink: alleen een stukje groter en iewat eigenwijzer denk ik. Iedereen kan een lebber krijgen :mrgreen: al heeft hij wel zo zijn voorkeuren.

Ik dacht dat jouw dames nooit een stapje verkeerd deden maar ze waren toch wel eigenwijs bezig. Net echte honden :mrgreen: dat vond ik overigens alleen maar grappig :wink:
Hilde
Zeer actief
Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door Hilde »

V. ´t Brabantse Bont schreef:Beau van Hilde had ik veel ongehoorzamer verwacht, maar luisterde prima en de band tussen Hilde en Beau vond ik mooi om te zien (en tussen Beau en koekjes :mrgreen:).
Ah, ja, de liefde van een man gaat door de maag hè :mrgreen: En wat een mooi compliment, dankjewel!
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

malinois schreef:Verder Marouck van Inge... zo klein en iel :80: Ik heb niet al te grote herders maar die was echt klein!
Marouck is door veel mensen wel gezien denk ik en ja, mensen vonden haar altijd kleiner dan verwacht. Blijkbaar werd ik nooit geloofd als ik zei dat ze maar een klein opdondertje was :engel:

Biène en Numa zijn minder bekend, dat zijn geen groepshonden dus die neem ik niet mee naar wandelingen. Alhoewel het met Biène inmiddels wel zou kunnen denk ik
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Ahahah ja die jigzy, hyper? Valt wel mee hoor :mrgreen: ze slaapt alleen maar hahaha.

Luna van anouk vind ik ook minder hyper en beter luisterend dan dat ze zelf verklaard.

Hilly heeft het wel eens over de moeilijkheden van sam maar het is een geweldige kroelkop die het geweldig doet. Superteam.

Ik had bij kiefer idd ook andere verwachtingen, machoman die graag patst, maar dat is inderdaad echt een knuffelbeer die andere honden negeert. Lief!

Terre was nog relaxter dan ik had gedacht.
Afbeelding
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Niet veel mensen kennen mijn hondjes , maar ik wacht toch wel op een verslag over Mika :F: (volgens m heeft alleen Hilly Taran gezien)
Chihuahua-paws
Zeer actief
Mijn ras(sen): Chihuahua langhaar

Ongelezen bericht door Chihuahua-paws »

Het was Mila ''shelty?'' van Diana , waar ik het over had dat is echt een leuke energieke hond.

De honden van Brigitte ook op de doe dag gezien , die vielen mij mee leuke honden ook dus.

De Kooiker van Marleen was ik vergeten echt een leukerd ook.
It's the animal, it's the animal, it's the animal instinct in me..

Toots we zullen je nooit vergeten. Rust zacht.
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Vandaag de honden van Safari ontmoet, Rakker had ik al eens eerder gezien. Maar wist toen nog niet dat ie zó lelijk kon doen. :LOL:
Figo liet hem niet met rust, maar hij drong niet helemaal tot hem door haha. Maar deed wel zijn best.
Bommel liep heerlijk mee, en heeft zelfs wat sprintjes getrokken. Van de veel te dikke mops is niet veel meer over. :ok:
En Timmie, wat een blij ei is dat zeg! Lekker heen en weer rennen, en vooral koekjes bietsen. :I:
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
_Jules_
Zeer actief
Aantal honden: 4

Ongelezen bericht door _Jules_ »

Ja Timmie was schattig, zag ook dat die achter Sadie aan ging rennen :F: Grappig hondje.
Afbeelding
moosje
Zeer actief
Mijn ras(sen): ISSR Shiloh Shepherd, Cão Lixeira Português, en een aantal part-time Chinese Cresteds
Contacteer:

Ongelezen bericht door moosje »

Ik vond Diaz minder druk dan ik verwacht had trouwens.
Afbeelding
In loving memory: Tara, Cheeco, Rinty, Kazan, Zarah, Shendor & Bleza

Dierenvoedselbank Amersfoort
Facebookpagina Dierenvoedselbank Amersfoort
_Jules_
Zeer actief

Ongelezen bericht door _Jules_ »

moosje schreef:Ik vond Diaz minder druk dan ik verwacht had trouwens.
Ja hij was braaf vandaag :F: .. denk ook omdat Jazz het ff spannend vond al die nieuwe honden, dus zij liep steeds bij mij. Normaal rennen ze de hele tijd achter elkaar aan.
Afbeelding
Dee
Zeer actief
Mijn ras(sen): Zwitserse witte herder en een Roemeens meisje

Ongelezen bericht door Dee »

Ja Figo was vervelend voor Rakker, hij bleef hem uitdagen :(:

Timmie deed het heel erg goed vond ik.
Bommel heeft zelfs ook nog even lekker gerend, wat een leukerd is dat.

De honden van _Inge_ vond ik ook erg leuk om te ontmoeten.
Ik vond Jazz een erg leuk hondje, mijn vriend die kleine springerd ( Sadie toch? ).
leo 123
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door leo 123 »

Dee kan jij morgen niet?
Groet Leo
Dee
Zeer actief

leo 123 schreef:Dee kan jij morgen niet?
Wat ?
leo 123
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door leo 123 »

Wandelen ?
Groet Leo
Dee
Zeer actief

leo 123 schreef:Wandelen ?
Ik heb je topic inmiddels gevonden, begrijp nu ook de vraag haha.
Heb daar geantwoord :wink:
Safari

Ongelezen bericht door Safari »

Rakker is soms idd een knorrig oud ventje :LOL:

Ik ben flieft geworden op het kleintje van Dee en Sadie van Inge :I:
De rust en kalmte van Jade vond ik mooi om te zien. Ook de lol die zij en Figo hadden om als eerste bij de volgende plas te zijn. Ik houd wel van moddermonsters. :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”