En Skadi omdat ik weleens vergelijkingsmateriaal qua pittigheid met het Suske zou willen hebben
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Benieuwd naar een forumhond
Moderator: moderatorteam
- Suske
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): XMechelse Herder
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Re: Benieuwd naar een forumhond
Elmo, omdat dat me een heerlijke eigenwijze en lieve hond lijkt
En Skadi omdat ik weleens vergelijkingsmateriaal qua pittigheid met het Suske zou willen hebben
- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
met jou hele roedel het bos in hebben de meiden wel zin injores schreef:Oos en Sanja
gaan we binnenkort een keer regelen
haha Sanja staat al in de startblokken maar dat lijkt me de komende 3 weken geen goed plan
De website van Sanja en Femie

Elmo 18-7-2001 † 23-5-2009 Ostara 31-5-2002 † 15-7-2013 voor altijd in ons hart

- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
- Aantal honden: 3
Dus het is gevaarlijk om met jou te wandelen omdat je tekkeltjes ontvoertLongFields schreef:Arme Vlo, ik denk dat ik hem dan maar moet ontvoeren want hij verdient het niet dat je dit soort onaardigs over hem zegt.Pepie schreef:Ha ha ik heb zelf ook aan hem moeten wennen hoorrenee-uk schreef:ik wilde dol welPepie schreef:Hee hallo,dat jullie Dolly niet moeten wist ik al,maar vlootje
vlo mag naar iemand anders![]()
Ik heb Vlo bewust niet genoemd hoewel ik wel erg nieuwsgierig naar hem ben. Ik weet zeker dat ik me niet kan beheersen en hem gewoon in een onbewaakt moment in mijn jas stop en gauw weg zou gaan.

- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
Levensgevaarlijk!alm@ schreef: Dus het is gevaarlijk om met jou te wandelen omdat je tekkeltjes ontvoertof gaat het specifiek om de ruwhaartjes?
Maar dat komt niet omdat ik tekkeltjes ontvoer, dat staat daar buiten.
Van de tekkeltjes gaat mijn voorkeur wel heel erg uit naar de ruwharigen, dat wel ja.
- alm@
- moderator
- Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Ahh gelukkig. Kan ik zonder zorgen met dat dweiltje in je buurt komenLongFields schreef:Levensgevaarlijk!alm@ schreef: Dus het is gevaarlijk om met jou te wandelen omdat je tekkeltjes ontvoertof gaat het specifiek om de ruwhaartjes?
![]()
Maar dat komt niet omdat ik tekkeltjes ontvoer, dat staat daar buiten.
Van de tekkeltjes gaat mijn voorkeur wel heel erg uit naar de ruwharigen, dat wel ja.

- Miranda
- Erelid
- Mijn ras(sen): Zwitserse Witte Herder
Tervuerense herder - Aantal honden: 2
Ja, gezellig. Die twee takketeven vreten elkaar opSuske schreef:En Skadi omdat ik weleens vergelijkingsmateriaal qua pittigheid met het Suske zou willen hebben
And few will ever climb
the great world-tree from which we've grown
But those who seek will find
the rhythm that vibrates high and far
- Lief
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alaska Malamutes
- Contacteer:
En toch, gaan de takketeven (of is het takkenteven?) vaak ineens respectvol met elkaar om (terwijl je een groot bitchfight verwacht).Miranda schreef:Ja, gezellig. Die twee takketeven vreten elkaar opSuske schreef:En Skadi omdat ik weleens vergelijkingsmateriaal qua pittigheid met het Suske zou willen hebben
Een soort - maal - is plus ofzo.
- Miranda
- Erelid
Ja, ik zag het laatst met een malamute. Die twee gingen helemaal lollig met elkaar spelen. Ik dácht dus dat het een reu was. Maar nee, het was een teef.Lief schreef:En toch, gaan de takketeven (of is het takkenteven?) vaak ineens respectvol met elkaar om (terwijl je een groot bitchfight verwacht).Miranda schreef:Ja, gezellig. Die twee takketeven vreten elkaar opSuske schreef:En Skadi omdat ik weleens vergelijkingsmateriaal qua pittigheid met het Suske zou willen hebben
En dat ging perféct. Totdat mevrouw malamute zich even wou laten gelden en een poot op Skadi's rug legde. Toen waren de poppen aan het dansen
Nou ja, ze lieten zich goed uit elkaar brullen en toen zijn we maar doorgelopen. Zo met rollende ogen en een begripvol grinnikje om die takketeven van ons (Zonder N. Dat gezeik. Het is ook pannekoek in mijn wereld. Tief op met die N.).
And few will ever climb
-
blondie
- Zeer actief
Wie is N.?
- Drazic
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): griffon belge,griffon bruxellois,GriffonxPatterdale
Volgens mij de N van panne of panneNkoek.blondie schreef:Wie is N.?
- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Toen ik dat vanmiddag schreef had ik het idee dat het Suske echt heel veel milder aan het worden was.Miranda schreef:Ja, gezellig. Die twee takketeven vreten elkaar opSuske schreef:En Skadi omdat ik weleens vergelijkingsmateriaal qua pittigheid met het Suske zou willen hebben
Tot ze vanmiddag een Jack Russell onder het gras schoffelde
Die haar wel daarvoor in haar poten beet maar toch, het had iets minder gekund
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
het kan niet meer, maar anders had ik je graag uitgenodigd om mijn takketeven te komen bekijkenLief schreef:En toch, gaan de takketeven (of is het takkenteven?) vaak ineens respectvol met elkaar om (terwijl je een groot bitchfight verwacht).Miranda schreef:Ja, gezellig. Die twee takketeven vreten elkaar opSuske schreef:En Skadi omdat ik weleens vergelijkingsmateriaal qua pittigheid met het Suske zou willen hebben

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Elmo schreef:met jou hele roedel het bos in hebben de meiden wel zin injores schreef:Oos en Sanja![]()
![]()
gaan we binnenkort een keer regelen![]()
haha Sanja staat al in de startblokken maar dat lijkt me de komende 3 weken geen goed plan
Volgens mij mogen Bob en Billy helemaal niet wandelen met Sanja en met Abygail
Maar ze willen echt wel hoor
En de groeten van de mannen 

- EstherK
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Airedale Terrier, Zwarte Russische Terrier en Foxterrier
- Contacteer:
Ik ben benieuwd naar Nawosh. Ik heb nog nooit een zuid russische ovcharka gezien.
- Elmo/maureen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatier
- Miranda
- Erelid
Uh-huhDrazic schreef:Volgens mij de N van panne of panneNkoek.blondie schreef:Wie is N.?
Die N moet dood
And few will ever climb
- Elmo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse Dog en Dalmatische hond
- Contacteer:
ja gezellig gaan we samenReny schreef:Elmo schreef:met jou hele roedel het bos in hebben de meiden wel zin injores schreef:Oos en Sanja![]()
![]()
Maar ze willen echt wel hoor
De website van Sanja en Femie

- Suske
- Zeer actief
- Contacteer:
Elmo/maureen schreef:vergeet ik Suske helemaal
Geeft niks, het Suske is niet zo actief meer dus dan krijg je dat vanzelf
-
flamme
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje - Aantal honden: 3
Wat liefEilfy schreef:Taran van flamme![]()
Als hij maar half zo leuk is als de verhalen in z'n dagboek, is het al fantastisch. Ben he-le-maal verliefd op hem!
- Reny
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Engelse Cocker Spaniel
Elmo schreef:ja gezellig gaan we samenReny schreef:Elmo schreef:met jou hele roedel het bos in hebben de meiden wel zin injores schreef:Oos en Sanja![]()
![]()
Maar ze willen echt wel hoorSanja en Abygail hebben dat maar gewoon goed te vinden
De mannen willen wel wandelen met 2 loopse dames.................
owh Billy zegt net dat als het dan aan hem ligt weinig gewandeld wordt
En de groeten van de mannen 

- alma.m
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.
Als je grote honden leuk vind, dan is Noah ook wel iets voor je.Icecold81 schreef:O heb heeel veel forumhonden waar ik benieuwd naar ben.
Maar het meest benieuwd toch wel naar de honden van Nanna, de honden van Jip007 zou ik ook wel eens in t echt willen ontmoeten... oe en verder gewoon alle grote honden van het forum en dan het liefst allemaal tegelijk knuffuluh
Hoge aaibaarheidsfactor op de foto's
Caya voor altijd een plekje in ons hart.
6 Januari 1999 -1 Mei 2010

- annemick
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boxer
Hé Mickey doet ook al een paar keer mee zie ik
mijn oude tuttebel.
Zij zou graag b.v. de Beagles, liefst mannelijk en stoer zoals Beau, zien
en de cocker spaniels hebben ook haar voorkeur.
Zelf heb ik verder wel een zwak voor de lekker aandoenlijk honden, waar de tandjes net niet goed zitten, de tong tot de grond hangt of de poten niet in verhouding tot het lijfje zijn, er zijn wel een aantal hondjes op het forum die daar aan voldoen of bij mij een hoog aaibaarheidsfaktor oproepen b.v. Timmie of de helaas onlangs overleden Molly.
Eigenlijk zijn er gewoon ontzettend veel leukerds die hier voorbijkomen op het forum, teveel om op te noemen
Zij zou graag b.v. de Beagles, liefst mannelijk en stoer zoals Beau, zien
Zelf heb ik verder wel een zwak voor de lekker aandoenlijk honden, waar de tandjes net niet goed zitten, de tong tot de grond hangt of de poten niet in verhouding tot het lijfje zijn, er zijn wel een aantal hondjes op het forum die daar aan voldoen of bij mij een hoog aaibaarheidsfaktor oproepen b.v. Timmie of de helaas onlangs overleden Molly.
Eigenlijk zijn er gewoon ontzettend veel leukerds die hier voorbijkomen op het forum, teveel om op te noemen
- Icecold81
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Duitse herder
Heerlijk ben dol op grote kwijlende hondenalma.m schreef:Als je grote honden leuk vind, dan is Noah ook wel iets voor je.Icecold81 schreef:O heb heeel veel forumhonden waar ik benieuwd naar ben.
Maar het meest benieuwd toch wel naar de honden van Nanna, de honden van Jip007 zou ik ook wel eens in t echt willen ontmoeten... oe en verder gewoon alle grote honden van het forum en dan het liefst allemaal tegelijk knuffuluh
Hoge aaibaarheidsfactor op de foto'sHij is heel groot en hij kwijlt.
![]()
- Hilde
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Grote poedel en border collies
Stiekem is hij een watje, als baasje uit beeld is, is van die mannelijkheid niks meer overannemick schreef:Zij zou graag b.v. de Beagles, liefst mannelijk en stoer zoals Beau, zien![]()

-
Safari
O, maar ik kom heel graag een keertje kijken zonder de honden hoor. Ik vind ze geweldigDrazic schreef:Tja voor Drazic zelf maakt het niet uit hoor hoe je mijn hondjes noemt..blondie schreef:Als ik de foto's zie ben ik ook altijd wel erg benieuwd hoe ze in het echt zijn. Moet er altijd zo om lachen, op een positieve manier dan heSafari schreef:Vanuit mijn standpunt een heel groot compliment.kipo schreef: Gezien jouw voorliefde voor lelijkerds is het maar de vraag of dit een compliment voor Drazic is....lelijk of niet ik vind ze leuk.
![]()
En Safari ik denk dat het ras juist heel goed bij jou past!gezien jij heel gelukkig bent met een hond in huis die beweegt,Bros weet namelijk niet wat stil zitten is.![]()
In het echt.. moeilijk te zeggen zou heel graag eens wandelen met andere honden maar ik durf niet.
Bros is als pup begroet door 3 herders en een lab die niets kwaad in de zin hadden maar ze stoven op Bros af en sindsdien is hij erg bang voor andere honden.
Bros vind het heerlijk om in de belangstelling te zijn en hoe harder wij lachen hoe gekker hij doet!
annemick schreef:Zelf heb ik verder wel een zwak voor de lekker aandoenlijk honden, waar de tandjes net niet goed zitten, de tong tot de grond hangt of de poten niet in verhouding tot het lijfje zijn, er zijn wel een aantal hondjes op het forum die daar aan voldoen of bij mij een hoog aaibaarheidsfaktor oproepen b.v. Timmie of de helaas onlangs overleden Molly.
- annemick
- Zeer actief
Hilde schreef:Stiekem is hij een watje, als baasje uit beeld is, is van die mannelijkheid niks meer overannemick schreef:Zij zou graag b.v. de Beagles, liefst mannelijk en stoer zoals Beau, zien![]()
Dan vindt hij Mickey misschien wel een beetje eng
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Dan wil ze Ilex misschien ook wel een keer zien:annemick schreef:Zij zou graag b.v. de Beagles, liefst mannelijk en stoer zoals Beau, zien![]()

Zelf zou ik de Chi's van Boutje wel eens willen zien.
En de fauven van Sas ook, gewoon omdat ik ze op haar onderschrift er heel leuk uit vind zien.
- alma.m
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Landseer E.C.T.
Ik ook en zo ook mijn vaat-doekjes die ik regelmatig nodig heb.Icecold81 schreef:Heerlijk ben dol op grote kwijlende hondenalma.m schreef:Als je grote honden leuk vind, dan is Noah ook wel iets voor je.Icecold81 schreef:O heb heeel veel forumhonden waar ik benieuwd naar ben.
Hoge aaibaarheidsfactor op de foto'sHij is heel groot en hij kwijlt.
![]()
Caya voor altijd een plekje in ons hart.

- annemick
- Zeer actief
Ik denk dat Ilex ook wel haar type ispetra1 schreef:Dan wil ze Ilex misschien ook wel een keer zien:annemick schreef:Zij zou graag b.v. de Beagles, liefst mannelijk en stoer zoals Beau, zien![]()
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
Ilex is helemaal in de 7e hemel nu, hij vind grote stoere dames namelijk erg leuk!