Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
meet phineas en ferb,mijn landheremietkreeftjes
als ze groeien verwisselen ze van schelp,deze bekeek alvast zijn aankomende huisje
hun verblijfje,tijdelijk,als ze groeien gaan ze groter
Laatst gewijzigd door Mirella op 22 dec 2012 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
nathalie schreef:Potverdorie. Hoe groot zijn die wel niet?
best klein nog,als je t vergelijkt met het jamdeksel.die foto is aardig ingezoomd.ze zijn nu nog formaat pingpongbal,en als t goed is worden ze formaat honkbal
Nanna schreef:Ik bekijk ze wel op de tv
Zou niet weten trouwens waar ik er tijdens mijn vakanties mee heen moest. Schat zomaar dat er niemand op wil passen
Zou niet weten trouwens waar ik er tijdens mijn vakanties mee heen moest. Schat zomaar dat er niemand op wil passen
Oh jawel hoor
degene die de katten hier verzorgd heeft zelf kikkers spinnen etc..dus dat komt wel goed
Wat grappig, die oogjes vind ik zo leuk. Liggen er nu aardbeien in de bak?? Ik dacht dat dit soort diertjes weer andere kleinere diertjes aten, maar aardbeien? Hoe lang duurt het voor ze zo groot gegroeid zijn als een honkbal? Leuke hobby hoor.
heb al een grotere bak gekocht,dus dat komt goed. ze eten allerlei soorten fruit en groente,of na het koken leg ik er een aardappel in of wat gekookte kip.ze kunnen wel kleine diertjes eten,maar dan wel dood.en die brokjes waren ze gewend,dus die heb ik er ook nog instaan
SannePP schreef:Haha wat leuk zeg! Maar begrijp ik nou goed dat jij dus een schelp klaar legt en zo'n beessie daar dan intrekt als hij daar groot genoeg voor is???
ja dat klopt,apart he!nu moet ik er dus weer wat grotere schelpen inleggen
SannePP schreef:Haha wat leuk zeg! Maar begrijp ik nou goed dat jij dus een schelp klaar legt en zo'n beessie daar dan intrekt als hij daar groot genoeg voor is???
Haha, wat apart! Hoe weet je dan wanneer ze aan verhuizen toe zijn en wat de grootte van de nieuwe schelp moet zijn? En hoe houden ze die schelp dan vast of hebben ze een (soort van) zuignap op hun rug
Haha, wat apart! Hoe weet je dan wanneer ze aan verhuizen toe zijn en wat de grootte van de nieuwe schelp moet zijn? En hoe houden ze die schelp dan vast of hebben ze een (soort van) zuignap op hun rug
ze hebben een soort klemmetje waarmee ze zich vastzetten.ik doe de nieuwe schelpen net wat groter als die ze hebben.wanneer ze verhuizen is een verrassing.ik heb ze nu 3 wk en vandaag is het voor het eerst gebeurd
ze hebben een soort klemmetje waarmee ze zich vastzetten.ik doe de nieuwe schelpen net wat groter als die ze hebben.wanneer ze verhuizen is een verrassing.ik heb ze nu 3 wk en vandaag is het voor het eerst gebeurd
Ok en dan leg je over een dag of wat weer een schelp neer die iets groter is en dan verhuizen ze vanzelf. Waar haal je die schelpen vandaan dan?