Super dubbel zo leuk zelfsIlupa schreef:Twéé hamstertjes zelfs!tineke schreef:
Een hamstertje wat leuk![]()
![]()
Ja, erg leuk! Dankjewel!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Nieuwe huisdiertjes: roborovski's! (Foto-update p.7!)
Moderator: moderatorteam
-
tineke
Re: Nieuwe huisdiertjes formaat ping-pongbal!
-
bouvierpoedel
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bouviers en grote poedels.
Ja begin mijn skills te verliezen.tineke schreef:Zo goed zijn je teksten nu ook niet weer hoorbouvierpoedel schreef:Veel meer dan jou ,dus buiging zou op zijn plaats zijn.tineke schreef:Nou gezien het aantal berichten wat jij hebt in de tijd dat je lid bent ben je zelf ook behoorlijk verbaal incontinentbouvierpoedel schreef: SSsst dat willen ze niet weten anders is er niets meer te zeiken waar ze anders die neprat vandaan moeten halen.![]()
![]()
![]()
Wat je zegt ben je zelfffff 

-
tineke
Oh heb je die wel gehad danbouvierpoedel schreef:Ja begin mijn skills te verliezen.tineke schreef:Zo goed zijn je teksten nu ook niet weer hoorbouvierpoedel schreef:Veel meer dan jou ,dus buiging zou op zijn plaats zijn.tineke schreef: Nou gezien het aantal berichten wat jij hebt in de tijd dat je lid bent ben je zelf ook behoorlijk verbaal incontinent![]()
![]()
![]()
-
tineke
Kees is niet de enige die verbaal incontinent is hoorNanna schreef:tineke schreef: fora's
-
Ilupa
Ik heb 2 verdiepjes gemaakt voor hun verblijf en een loopwieltje erbij gezet. Nu hebben ze wat meer oppervlakte om over te rennen en toch een beetje klim-gelegenheid, alhoewel deze hamsters eigenlijk helemaal geen klimmers zijn. Het tunneltje is met touw stevig vastgemaakt trouwens.

Ze hebben hun nestje nu gemaakt tegen het glas aan de voorkant onder het plateau, wat voor mij erg prettig is omdat ik ze daar goed kan zien.

Het is wel moeilijk om duidelijke foto's te trekken van het nestje aangezien er 2 lagen glas voor zitten...

Ik denk/ hoop dat de hamstertjes deze inrichting fijner vinden, ook al hebben ze dan geen zand-gedeelte zoals in de eerste inrichting... Ik moet nog even een apart bakje aanschaffen daarvoor.
Het zijn echt geweldige beestjes om naar te kijken. Ze Zijn ook ontzettend lief met elkaar. Wassen, stoeien etc...
In de veronderstelling dat ze ofwel reeds zwanger is, ofwel dat ze allebei in topconditie moeten raken voor de kweek, krijgen ze nu alle dagen verse meelwormen voor wat extra dierlijk eiwit. Ze zijn er dol op.

Ze hebben hun nestje nu gemaakt tegen het glas aan de voorkant onder het plateau, wat voor mij erg prettig is omdat ik ze daar goed kan zien.

Het is wel moeilijk om duidelijke foto's te trekken van het nestje aangezien er 2 lagen glas voor zitten...

Ik denk/ hoop dat de hamstertjes deze inrichting fijner vinden, ook al hebben ze dan geen zand-gedeelte zoals in de eerste inrichting... Ik moet nog even een apart bakje aanschaffen daarvoor.
Het zijn echt geweldige beestjes om naar te kijken. Ze Zijn ook ontzettend lief met elkaar. Wassen, stoeien etc...
In de veronderstelling dat ze ofwel reeds zwanger is, ofwel dat ze allebei in topconditie moeten raken voor de kweek, krijgen ze nu alle dagen verse meelwormen voor wat extra dierlijk eiwit. Ze zijn er dol op.
Laatst gewijzigd door Ilupa op 21 dec 2012 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
-
tineke
Ze zijn wel erg leuk 
-
Theraposa
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog kruising , Chinese naakthond , Am bully en een APBT .
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Re: Nieuwe huisdiertjes formaat ping-pongbal! (Foto's p. 3)
Ik raad je trouwens een flesje aan die je op kunt hangen met een zuignap. Blijven ze vers water houden. Bakje kunnen ze in gaan poepen of rotzooi in gooien. Enkel een tip
.

- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
- Aantal honden: 1
Van die pvc buisjes, ellebogen enzo, vinden ze ook erg leuk. En keukenrollen. Een hele, dolle pret.
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

-
Ilupa
Hier laten ze wc-rolletjes ongeroerd, tot mijn verbazing. Bij mijn gerbils overleven die dingen geen 10 minuten.Tara schreef:Mijn hamstertje Eddie was dol op kleine slakjes, die gratste hij altijd snel uit mijn handen.
Verder kreeg hij altijd keukenrolletjes en toiletrolletjes, altijd goed voor eindeloos veel knaagplezier.
At hij die slakjes dan echt op?! Gatver!
Ik let er wel op dat ik die meelwormpjes altijd met de kop eerst aanbied zodat ze meteen dood zijn. Arme stakkers....
-
Ilupa
Slakken zijn slijmerig. Meelwormen zijn gemaakt van meel.Tara schreef: Nou zeg, wat is er nou gatverder aan slakjes dan aan meelwormen?![]()
- Mit
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Ik zit nu verdorie helemaal een plek te zoeken voor een aquarium met Robbies, we hebben zo'n kale wand waar ze best enig zouden staan. Maar ik moest het maar eens niet doen. Ze zijn wel echt te schattig!
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Gewoon doen! Ik heb ook lang getwijfeld en toen op een zaterdag ben ik Frederik (het is een dame
) gaan halen. In de dierenwinkel. Waar ik nog werk ook. Oh, verschrikkelijk
En ze heeft ook al heel wat uren doorgebracht in de badkamer.

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- JYBD
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Bullterrier
Ik heb jaren ratten gehad, zag van de week weer een paar zulke mooie lieve husky's zitten maar heb me vermand, en ze niet genomen, maar het kriebelt nog steeds. Het is dat Meneer JYBD niet voor is anders had ik waarschijnlijk allang weer een stelletje gehad. Dochterlief is wel erg gecharmeerd van de hamstertjes op school,.... 
Ik ben niet labiel,.... ik ben emotioneel flexibel.

- Mit
- Zeer actief
Ja maar jij hebt een Marc en ik een Larsnathalie schreef:Gewoon doen! Ik heb ook lang getwijfeld en toen op een zaterdag ben ik Frederik (het is een dame) gaan halen. In de dierenwinkel. Waar ik nog werk ook. Oh, verschrikkelijk
![]()
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Marc zegt dat hij Fred nog eens door gaat spoelenMit schreef:Ja maar jij hebt een Marc en ik een Larsnathalie schreef:Gewoon doen! Ik heb ook lang getwijfeld en toen op een zaterdag ben ik Frederik (het is een dame) gaan halen. In de dierenwinkel. Waar ik nog werk ook. Oh, verschrikkelijk
![]()

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Mit
- Zeer actief
-
Ilupa
Aaaach kom op! Gewoon doen! Ze zijn zo klein en vragen zo weinig verzorging.Mit schreef:Ik zit nu verdorie helemaal een plek te zoeken voor een aquarium met Robbies, we hebben zo'n kale wand waar ze best enig zouden staan. Maar ik moest het maar eens niet doen. Ze zijn wel echt te schattig!
(Wel dramatische impact op het milieu als je er uren voor gaat ritten om ze bij een fokker op te halen natuurlijk, dat spreekt!!!)
En kijk dan, kijk dan! Kijk dan hoe geniaal ze zijn!
Laatst gewijzigd door Ilupa op 22 dec 2012 12:50, 3 keer totaal gewijzigd.
- Mit
- Zeer actief
Hahahaha ja die kende ik al, superschattig 
- Mit
- Zeer actief
-
Annedee
- Erelid
- Mijn ras(sen): Oudduitse Herder, maar vind bijna alle honden leuk
Och, ik vind ze erg schattig en ik hoop dat ze kleintjes krijgen en dat je dan veel foto's wilt plaatsen. Ik vind dat gedraai in zo'n molentje ook altijd een beetje akelig om te zien. Is het zeker (onderzocht of zo) dat ze dat nou leuk vinden? Ben ondertussen een beetje aan het rond kijken in ons huis of er een plekje is waar ik ze kwijt zou kunnen, vind ze ècht heel leuk.
-
Ilupa
Nou, ze zijn alleszins niet uit dat molentje wég te slaan. Mijn gerbils rennen veel meer met mate in hun loopwieltje.Annedee schreef:Och, ik vind ze erg schattig en ik hoop dat ze kleintjes krijgen en dat je dan veel foto's wilt plaatsen. Ik vind dat gedraai in zo'n molentje ook altijd een beetje akelig om te zien. Is het zeker (onderzocht of zo) dat ze dat nou leuk vinden?
Maar mijn loopwieltje draait nooit zo extreem door hoor. Ze kletteren er nooit uit.
-
Ilupa
Even een update: als ik me niet vergis ziet het wijfje er toch bepaald wel wat molliger uit dan eerst... Ik hoop dat ze in blijde verwachting zijn! 
Het is wel erg moeilijk te zien!
-
Ilupa
Ja het verschilt enorm van dierenwinkel tot dierenwinkel en van streek tot streek. Hier zijn ze ook niet zo makkelijk te verkrijgen, maar in de stad waar ik geboren ben gooien ze er mee naar je hoofd bij manier van spreken.Dipsy20 schreef:Ilupa schreef:Even een update: als ik me niet vergis ziet het wijfje er toch bepaald wel wat molliger uit dan eerst... Ik hoop dat ze in blijde verwachting zijn!
Spannend zeg en leuk hihi hier wel foto's plaatsen hoor
Maar niet te veel bang dat ik te verlieft word vind ze zooi mooi![]()
Hier in de dierenwinkel hadden ze er nog nooit van gehoort
- Minhie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Akita
En is dat rad veel te klein.Nanna schreef:Wat een zenuwelijer....ik vind dat helemaal niet leuk om naar te kijken....Ilupa schreef:Aaaach kom op! Gewoon doen! Ze zijn zo klein en vragen zo weinig verzorging.Mit schreef:Ik zit nu verdorie helemaal een plek te zoeken voor een aquarium met Robbies, we hebben zo'n kale wand waar ze best enig zouden staan. Maar ik moest het maar eens niet doen. Ze zijn wel echt te schattig!Echt weinig impact op je leven buiten de joy van ernaar te kijken!
(Wel dramatische impact op het milieu als je er uren voor gaat ritten om ze bij een fokker op te halen natuurlijk, dat spreekt!!!)
En kijk dan, kijk dan! Kijk dan hoe geniaal ze zijn!(Vanaf 0:30 is het hilarisch!)
Wat mijn hamster trouwens erg leuk vond, was snoepjes die in een wc rol zaten.
Mooie bak nu

- Mit
- Zeer actief
Ik ben nog steeds Lars aan het kneden. Over de hamsters he, niet iets vies.
Maar hij gaat nog steeds niet overstag.
- Qal
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dogo & Welsh
Nope.Mit schreef:Ik ben nog steeds Lars aan het kneden. Over de hamsters he, niet iets vies.
Ik denk ook dat de zombie apocalypse eerder komt trouwens.
'Oooow Lars ik hou van je'

'hahaha jij bent geweldig'

'hahaha jij bent geweldig'

-
Ilupa
Gaan we koppig zitten DOEN ja?!Qal schreef:Nope.Mit schreef:Ik ben nog steeds Lars aan het kneden. Over de hamsters he, niet iets vies.
Ik denk ook dat de zombie apocalypse eerder komt trouwens.![]()
Kom op zeg, het is niet alsof ze een boa constrictor wil.
Kijk dan wat schattig!

Of deze!

Het zijn ook onsterfelijk domme dieren! Heerlijk! Als je de schuifdeurtjes open maakt als ze 's avonds actief zijn knallen ze er blindelings zo uit en van de kast af. (Meestal in mijn hand of als vangnet opengehouden trui.) Vooral het mannetje.
EDIT: Formaat foto aangepast.
Laatst gewijzigd door Ilupa op 07 jan 2013 19:06, 3 keer totaal gewijzigd.
-
lets have fun
- KKiara
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan en 2 kruisingen
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Hoe is het ondertussen met de kleintjes? Ik ben er nog steeds niet van overtuigd om ze niet te nemen oftewel...